;
coinex

تعداد کاربران کیف پول متامسک (MetaMask) چقدر است؟

تعداد کاربران کیف پول متامسک (MetaMask) چقدر است؟ روز سه‌شنبه کانسن‌سیس اعلام کرد کاربران کیف پول متامسک که از محبوب‌ترین کیف پول‌های وب3 هست، به رشد خود ادامه می‌دهد و از 30 میلیون کاربر گذشت.

غول نرم‌افزار کانسن‌سیس ConsenSys روز سه‌شنبه اعلام کرد کیف پول محبوب MetaMask که کاربران برای ذخیره اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال با برنامه‌های وب3 از آن استفاده می‌کنند، اکنون بیش از 30 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.

این رقم نشان دهنده افزایش 42 درصدی نسبت به چهار ماه گذشته است، زمانی که متامسک 21 میلیون کاربر فعال را گزارش کرد و خود را به عنوان یک بازیگر کلیدی در اقتصاد نوظهور وب3 معرفی کرد.

کاربران کیف پول متامسک به دنبال توکن‌های

ConsenSys در بیانیه خود گفت: «یک پایگاه جهانی از کاربران برای ضرب و جمع‌آوری توکن‌های غیر مثلی NFT پیوستن به سازمان‌های خودگردان غیرمتمرکز DAO و مشارکت در پروتکل‌های دیفای به متامسک متکی و وابسته است. ایالات متحده، فیلیپین، برزیل، آلمان و نیجریه برخی از فعال ترین بازارهای MetaMask هستند.»

متامسک، که رقبای بزرگ آن Coinbase Wallet و MyEtherWallet هستند، در درجه اول توسط کابران برای فعالیت در وب3 استفاده می‌شود، اما این سرویس یک نسخه سازمانی را نیز برای کمک به کسب و کارها و سرمایه‌گذاران حرفه‌ای ارائه کرده است.

مقالات مفید دیگر:

بر اساس گفتا جو لوبین، متامسک در کنار اینکه به دنبال پیشروی در دنیای غیر متمرکز است، دائما در حال افزایش امنیت و بهبود رابط کاربری نیز هست. لوبین در گفتگو با Decrypt گفت:

یک رابط کاربری فوق العاده به زودی ارائه خواهد شد.

به عنوان بخشی از اهداف مختلف برنامه پیش رو متامسک به زودی سیستم سازمان غیر متمرکز خود DAO را راه‌اندازی خواهد کرد.

کاربران کیف پول متامسک

طراحی این DAO در حال انجام است اما متامسک تاریخ انتشار آن یا جزئیاتی بیشتری را اعلام نکرده است، اما لوبین تایید کرد که برنامه‌ای برای ارائه یک توکن را دارند.

شایعاتی درباره یک توکن ماه‌هاست که در حال انتشار است و کاربران متامسک امیدوارند که بتوانند این توکن را به دست بیاورند. پروژه‌هایی مانند Uniswap به کاربران اولین خود توکن جایزه می‌دادند، اما از این توکن اطلاعاتی بیشتری در دسترس نیست.

کانسن‌سیس اعلام کرد تعداد کاربران این محصول پرچمدار در حال رشد است و همزمان با این خبر ارزش این شرکت با رشد 450 میلیون دلاری به 7 میلیارد دلار رسید.

بیشتر بخوانید:

منبع: decrypt

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر