;
coinex

زاکربرگ: NFTها وارد اینستاگرام می‌شوند

مارک زاکربرگ مدیر عامل شرکت متا در گفتگو South by southwest اعلام کرد که به زودی  مانند توییتر NFTها وارد اینستاگرام می‌شوند

مارک زاکربرگ(Mark Zuckerberg)، مدیرعامل متا فاش کرده است که اپلیکیشن اشتراک‌گذاری ویدیو و عکس یعنی اینستاگرام، در حال آماده شدن برای اضافه کردن توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) به پلتفرم است.

زاکربرگ در یک حضور در کنفرانس South by Southwest در آستین، تگزاس گفت: 《ما در حال کار برای آوردن NFT ها به اینستاگرام در کوتاه مدت هستیم.》 بنیانگذار فیس بوک جزئیاتی در مورد زمان اجرا ارائه نکرد.

در راستای تلاش‌ها برای ورود به متاورس، NFTها وارد اینستاگرام می‌شوند

کیسی نیوتن Casey Newton، نویسنده خبرنامه Platformer، از کنفرانس توییت کرد که زاکربرگ همچنین گفت که امیدوار است در ماه‌های آینده، کاربران اینستاگرام بتوانند NFT‌های خود را در این پلتفرم ایجاد کنند.

متا بلافاصله به Cointelegraph در مورد اینکه عملکرد NFT چه زمانی فعال می شود پاسخ نداد.

اکتبر گذشته (مهر 1400)، متا نام خود را از فیس بوک تغییر داد تا روی پروژه های مرتبط با متاورس خود تمرکز کند. گزارش های این شرکت از سه ماهه آخر سال 2021(پاییز و دی 1400) برای اولین بار جزئیات مالی کسب و کار تحقیق و توسعه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده خود، Reality Labs را نشان داد که زیان بیش از 10 میلیارد دلار را نشان می دهد.

این اولین تلاش متا برای یک پروژه مرتبط با رمزارز نیست. در سال 2019(1398)، این شرکت برنامه‌های خود را برای ایجاد Libra (که بعداً به «Diem» تغییر نام داد)، یک استیبل کوین ثابت با دلار آمریکا نشان داد که به دلیل عدم تأیید نظارتی و بازخورد جامعه، شکست خورد. این پروژه توسط Silvergate Capital خریداری شد، اگرچه برخی از کارمندان سابق متا اکنون به دنبال احیای استیبل کوین از طریق ایجاد شبکه ای برای خود هستند.

مطالب مرتبط:

شرکت‌های فعال در ضمینه شبکه‌های اجتماعی در تلاش برای اضافه کردن ارزهای دیجیتال و NFT به پلتفرم‌های خود هستند، بخصوص بعد از تصمیم مهم توییر در ماه ژانویه مبنی بر اضافه کردن NFT به عنوان عکس پروفایل. سایت reddite اکنون از مجموعه NFT خود برای استفاده آواتار کاربران استفاده می‌کند.

این تنها کمپانی بزرگ نیست که در تلاش است تا از کریپتو در برنامه خود استفاده کند، کمپانی‌های سنتی نیز علاقه خود را برای ورود به این فضا نشان داده‌اند. شرکت کارت اعتباری American Express در حال ورود به فضای متاورس است تا علامت تجاری خود را ثبت کند.

زاکربرگ: NFTها وارد اینستاگرام می‌شوند

در این هفته American Express به سازمان ثبت اختراعات و علائم تجاری پیشنهاد خود را برای راه‌انداری سیستم بانکداری و صرافی مجازی خود با ارائه سرویس ارزهای دیجیتال و فعال کردن کارت اعتباری برای بازار NFT ارائه داد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: Cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر