;
coinex

مزایا و قابلیت‌های اشتراک یوتیوب پریمیوم

یوتیوب پریمیوم چیست؟ یوتیوب پریمیوم سرویس پولی ماهیانه‌ای است که متعلق به وب‌سایت یوتیوب است. این سرویس قابلیت‌های اضافه‌ای را در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهد.

یوتیوب معتقد است که کاربران با استفاده از این سیستم می‌توانند تجربه بهتری داشته باشند و قابلیت‌های متنوعی را دریافت نمایند. در ادامه بیشتر سرویس یوتیوب پریمیوم را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

مروری بر یوتیوب پریمیوم

پیش از آنکه به امکانات و قابلیت‌های این سرویس بپردازیم بهتر است ببینیم که یوتیوب پریمیوم چیست و تعریفی از آن داشته باشیم. یوتیوب پریمیوم در واقع سرویسی مبتنی بر تهیه اشتراک است که به کاربران امکان دسترسی به‌تمامی محتواهای موجود در شبکه یوتیوب را بدون وجود و مشاهده آگهی‌های تبلیغاتی را می‌دهد. این سرویس متشکل از وب‌سایت اصلی یوتیوب و آپ آن به همراه سرویس یوتیوب موزیک است. ازاین‌رو کاربران با خرید اکانت یوتیوب پریمیوم می‌توانند از تمامی برنامه‌های اورجینال یوتیوب استفاده نمایند.

معرفی اکوسیستم یوتیوب

گوگل از رویکرد عجیب و خاص در نام‌گذاری سرویس‌های خود استفاده می‌کند و یوتیوب نیز از این قاعده مستثنی نیست. هم اکنون سرویس‌های متنوعی تحت عنوان برند یوتیوب در اختیار کاربران قرار دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • یوتیوب پریمیوم

سرویس اشتراک و اصلی وب‌سایت یوتیوب

  • یوتیوب موزیک

سرویس مجزای استریم موسیقی با اپلیکیشن اختصاصی که کاربران از طریق آن می‌توانند به‌صورت رایگان به انواع موسیقی دسترسی داشته باشند. می‌توان گفت که یوتیوب موزیک رقیب اصلی اپل و اسپاتیفای است.

  • یوتیوب موزیک پریمیوم

یوتیوب موزیک پریمیوم یکی دیگر از سرویس‌های یوتیوب است که کاربران برای استفاده از آن باید با پرداخت هزینه، اشتراک ماهیانه تهیه کنند. با خرید این اشتراک می‌توان به قابلیت‌هایی مانند پخش موسیقی در پس‌زمینه، پخش موسیقی باکیفیت بالاتر، دانلود و پخش آفلاین و … دسترسی داشت. کاربرانی که به خرید اکانت یوتیوب موزیک  یا یوتیوب پریمیوم با هزینه اشتراک ماهیانه می‌پردازند، می‌توانند از این سرویس نیز استفاده کنند.

یوتیوب پریمیوم چیست؟
یوتیوب پریمیوم چیست؟
  • یوتیوب کیدز

این اپلیکیشن یوتیوب به طور اختصاصی برای کودکان طراحی شده است و محتواهای مناسب سن آن‌ها را ارائه می‌دهد. این سرویس نیز جز اشتراک یوتیوب پریمیوم می‌باشد.

  • یوتیوب پی وی

یوتیوب پی وی سرویس پخش زنده تلویزیونی شبیه به Hulu است که از طریق آن می‌توان برنامه‌های تلویزیونی و ضبط DVR را مشاهده کرد.

مزایا و قابلیت‌های اشتراک یوتیوب پریمیوم

خرید اکانت یوتیوب پریمیوم دارای قابلیت‌ها و مزایای بیشتری در مقایسه با یوتیوب معمولی است. به عبارتی در نسخه پریمیوم برخی از محدودیت‌های یوتیوب وجود ندارد. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • امکان دانلود مستقیم ویدئوها

با عضویت در این سرویس می‌توانید با استفاده از پلتفرم‌های مختلف به دانلود مستقیم ویدئوها از یوتیوب بپردازید.

  • امکان دسترسی به محتواهای اختصاصی یوتیوب

با استفاده از اکانت یوتیوب پریمیوم کاربران می‌توانند به محتواهای اختصاصی و حرفه‌ای تولیدکنندگان یوتیوب دسترسی داشته باشند.

مزایا و قابلیت‌های اشتراک یوتیوب پریمیوم
مزایا و قابلیت‌های اشتراک یوتیوب پریمیوم
  • پخش ویدئو بدون تبلیغات

مشترکینی که اشتراک یوتیوب پریمیوم را تهیه کرده‌اند می‌توانند از طریق عضویت در وب‌سایت یا اپلیکیشن یوتیوب تمامی ویدئوهای موجود در یوتیوب را بدون تبلیغات مشاهده نمایند.

  • پخش ویدئوها در پس‌زمینه

با استفاده از یوتیوب پریمیوم بر روی موبایل خود می‌توانید همواره صدای ویدئو را داشته باشید حتی اگر از اپلیکیشن یوتیوب خارج شوید و یا اینکه صفحه گوشی خود را خاموش کنید.

  • امکان دسترسی به یوتیوب موزیک پریمیوم

با پرداخت اشتراک ماهانه یوتیوب پریمیوم می‌توانید از تمامی قابلیت‌ها و امکانات یوتیوب موزیک نیز استفاده کنید.

آیا اکانت و اشتراک یوتیوب پریمیوم ارزشمند است؟

احتمالاً سؤالی که در ذهن اکثر کاربران وجود دارد این است که با وجود بهره‌مندی از محتوای یوتیوب به‌صورت رایگان آیا خرید اکانت یوتیوب پریمیوم ارزشمند است؟ یوتیوب پریمیوم و یوتیوب موزیک قابلیت‌ها و امکانات بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و ارزشمند بودن این سرویس به میزان استفاده کاربران از یوتیوب بازمی‌گردد.

کاربرانی که مدت‌زمان طولانی از شبانه‌روز را در یوتیوب فعال هستند و به دنبال تماشای محتواهای اختصاصی هستند قطعاً اکانت یوتیوب پریمیوم می‌تواند مفید و ارزشمند باشد. البته کاربران می‌توانند به‌منظور کاهش هزینه‌ها سرویس‌های یوتیوب پریمیوم با قابلیت اشتراک‌گذاری را انتخاب نمایند و به‌صورت گروهی یا خانوادگی از امکانات آن سرویس استفاده کنند و هزینه را میان اعضا تقسیم کنند.

چگونه می‌توان در یوتیوب پریمیوم حساب کاربری ایجاد نمود؟

برای خرید اکانت یوتیوب و ایجاد حساب کاربری در یوتیوب پریمیوم نیازمند به یک اکانت گوگل هستید. کاربرانی که اکانت گوگل ندارند می‌توانند در زمان ثبت‌نام در یوتیوب پریمیوم به ساخت این اکانت بپردازند. لازم است که اشاره کنیم یوتیوب پریمیوم دارای یک دوره آزمایشی اشتراک رایگان است که تا پایان دوره اشتراک هزینه‌ای را از کاربران دریافت نمی‌کند، اما لازم است که کاربران از همان ابتدای استفاده از این سرویس اطلاعات موردنیاز حساب بانکی خود را برای ایجاد حساب کاربری وارد نمایند.

برای ساخت حساب کاربری در یوتیوب پریمیوم باید در مرورگر عبارت YouTube.com/premium را جستجو کنید و سپس گزینه Try It Free را انتخاب کنید. سپس به‌حساب کاربری گوگل خود که می‌خواهید برای ایجاد سرویس یوتیوب پریمیوم از آن استفاده نمایید وارد شوید. لازم است اشاره کنیم کاربرانی که دارای حساب کاربری گوگل نیستند باید ابتدا از طریق Use another account یک اکانت برای خود ایجاد کنند. پس از این مرحله کاربر باید اطلاعات پرداخت را وارد نماید و روی گزینه Start Trial کلیک کند تا بتواند با موفقیت یک حساب کاربری در یوتیوب پریمیوم راه‌اندازی نماید و از امکانات و قابلیت‌های این سرویس استفاده کند.

اشتراک خانوادگی و دانشجویی یوتیوب پریمیوم

توجه داشته باشید که تنها با یک حساب کاربری می‌توانید از قابلیت‌ها و مزایای اشتراک یوتیوب پریمیوم بهره‌مند شوید و حتی با وجود داشتن چند حساب یوتیوب امکان بهره‌مندی از این امکانات از طریق تمامی آن‌ها امکان‌پذیر نیست. درصورتی‌که می‌خواهید بیش از یک نفر از این سرویس استفاده کند می‌توانید برای خرید اشتراک‌های خانوادگی اقدام کنید. لازم است که اشاره کنیم هزینه این نوع از اشتراک یوتیوب پریمیوم تقریباً 50 درصد از اشتراک عادی بیشتر است و حداکثر شش حساب کاربری می‌توانند از این اشتراک استفاده کنند.

خرید اشتراک یوتیوب پریمیوم

برای خرید اشتراک یوتیوب پریمیوم می‌توانید به وب‌سایت مجازیته که ارائه‌دهنده انواع محصولات مجازی است مراجعه نمایید. این وب‌سایت تمامی محصولات خود را به همراه پشتیبانی و با قیمتی مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌دهد. ازاین‌رو می‌توانید با اطمینان خاطر به آن مراجعه کنید و خرید لذت بخشی را تجربه نمایند.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    ممنون از مطلب خوب و مفیدتون در ارتباط با این مزایا و معایب

    پاسخ