;
coinex

دلیل سیلی ویل اسمیت به کریس راک چه بود؟ صحنه سانسور شده مراسم اسکار را ببنیید!

صحنه سانسور شده مراسم اسکار را ببنیید. دلیل سیلی ویل اسمیت به کریس راک چه بود؟ برای دقایقی تمامی صحنه اسکار با شوک و حیرت مواجه شدند. اما دلیل این ماجرا چه بود؟

پرحاشیه‌ترین لحظه اسکار 2022 دیشب زمانی رقم خورد که ویل اسمیت به کریس راک کمدین و مجری برنامه سیلی زد. کریس راک با سر تراشیده همسر اسمیت شوخی کرد.  ویل اسمیت، از این شوخی با  همسرش چنان خشمگین شد که به روی صحنه رفت و به او سیلی زد. بعد هم فریاد زد “نام زن من را به زبان کثیف‌ت نیار”

دلیل سیلی ویل اسمیت به کریس راک چه بود؟

صحنه سانسور شده مراسم اسکار را ببنیید

موهای جادا پینکت، همسر ویل اسمیت، به علت بیماری آلوپسی ریخته و کریس راک روی صحنه با این موضوع شوخی کرد که واکنش شدید اسمیت را در پی داشت.

ویل اسمیت بازیگر آمریکایی همچنین برای بازی در فیلم کینگ ریچارد برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در اسکار 2022 شد. او در سخنانش از سیلی زدن به کریس راک عذرخواهی کرد.

آپدیت: ویل اسمیت در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به صورت رسمی از کریس راک عذرخواهی کرد (پست اینستاگرامی عذرخواهی ویل اسمیت از کریس راک را مطالعه کنید).

این ویدیو به سرعت به یکی از ترندها و پربازدیدهای شبکه های اجتماعی بدل شد. ویدیو سیلی ویل اسمیت به کریس راک را با زیرنویس فارسی در ادامه ببینید:

.

نظر شما در خصوص صحنه سانسور شده مراسم اسکار و دلیل سیلی ویل اسمیت به کریس راک چیست؟ درکامنت‌ها بنویسید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر