;
coinex

عذرخواهی رسمی ویل اسمیت از کریس راک [پست اینستاگرامش را بخوانید]

عذرخواهی رسمی ویل اسمیت از کریس راک بخاطر رفتارش در صحنه تئاتر دالبی در مراسم اسکار روز یکشنبه، برای جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

یکشنبه شب در مراسم اسکار 2022، ویل اسمیت از صندلی خود بلند شد و بر روی صحنه تئاتر دالبی رفته و به صورت کریس راک مجری مراسم سیلی زد. لحظاتی بعد ویل اسمیت به عنوان بهترین بازیگر مرد را دریافت کرد. او بعد از این اتفاق علت واکنش ناگهانی‌ و احساسی‌اش را اظهار نظر بی‌جا کریس راک درباره همسرش جادا پینک اسمیت گفته است.

عذرخواهی رسمی ویل اسمیت از کریس راک

این اتفاق فورا به خبری جهانی تبدیل شد و واکنش های زیادی را به همراه داشت. پینکت اسمیت همسر ویل اسمیت در حال مبارزه با بیماری آلوپسی است و از همین رو راک او را باشخصیت اصلی فیلمی در 1997 که بازیگر نقش اصلی آن سری تراشیده داشت که توسط دمی مور بازی شده بود. روز دوشنبه ویل اسمیت در اینستاگرامش عذرخواهی کرد. اسمیت نوشت:

«خشونت در همه اشکالش سمی و مخرب است. رفتار من در مراسم اسکار شب گذشته غیرقابل قبول و غیرقابل توجیه بود. شوخی به قیمت من بخشی از کار است، اما شوخی در مورد وضعیت پزشکی جادا برای من خیلی زیاد بود و من واکنش احساسی نشان دادم.

او ادامه داد: «می‌خواهم علناً از شما عذرخواهی کنم، کریس. من خارج از خط بودم و اشتباه کردم. من خجالت می کشم و کارهایم نشان دهنده مردی که می خواهم باشم نبود. در دنیای عشق و مهربانی جایی برای خشونت نیست.»

متن عذرخواهی ویل اسمیت با جمله « من در حال بهبود هستم »تمام شد.

عذرخواهی رسمی ویل اسمیت از کریس راک

ویل اسمیت در طول سخنرانی خود برای دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد به طور غیر مستقیم به این حادثه اشاره‌ای نداشت و اگرچه از راک عذرخواهی نکرد.او در ادامه گفت: من میخواهم از آکادمی عذرخواهی کنم، می‌خواهم از همه نامزدهایم عذرخواهی کنم.» «هنر از زندگی تقلید می کند. من شبیه پدر دیوانه به نظر می رسم، درست همانطور که در مورد ریچارد ویلیامز گفتند. “اما عشق شما را وادار به انجام کارهای دیوانه می کند.”

پلیس لس‌آنجلس در پی این اتفاق گفت: کریس راک تصمیمی برای ارائه گزارش به پلیس نگرفته است. روز دوشنبه آکادمی نیز در بیانیه‌ای این اقدام ویل اسمیت را محکوم کرد و گفت که ما در حال بازبینی رسمی هستیم.

«اسمیت» برای بازی در نقش ریچارد ویلیامز، پدر ونوس و سرنا  موفق به کسب جایزه اسکار 2022 در شاخه بهترین بازیگر مرد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اقدام ویل اسمیت و عذرخواهی رسمی ویل اسمیت از کریس راک چیست؟ درقسمت نظرات بنویسید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    این عشق نیست که دیوانه اش کرده، پول و شهرت بی اندازه این بلا رو سرش آورده به قول قدیمیها جوش زیاد شده جفتک می اندازد

    پاسخ

    یاد اون کشیده ای که در مراسم معارفه فرماندار تبریز زدند افتادم. ایران 1 آمریکا 1

    پاسخ