;
coinex

تاریخ و ساعت یو اف سی 274 (UFC)؛ مبارزه اولیویرا و گیجی

تاریخ و ساعت یو اف سی 274 را از دست ندهید. این دو مبارز سرشناس قرار است در روز 7 می یا 17 اردیبهشت 1401 به مصاف یکدیگر بروند.

الیویرا در حالی مقابل جاستین گیجی قرار می‌گیرد که از عنوان قهرمانی خود در دسته سبک‌وزن دفاع می‌کند. این مبارزه قرار است در کشور برزیل انجام شود. الیویرا چندی قبل طی مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که قدرت بینایی بسیار کمی دارد. اما به‌واسطه برکتی که خداوند به او داده است، قادر است هنگام مبارزه مثل یک فرد عادی همه چیز را ببیند. او بارها اشاره کرده است که دوست دارد در وزن‌های دیگر نیز با رقبا مبارزه کند. باید دید که آیا این امر در آینده نزدیک محقق می‌شود یا خیر؟در ادامه برای اطلاع از جزئیات دیگر همراه ما باشید.

تاریخ و ساعت یو اف سی 274 (UFC)؛ مبارزه اولیویرا و گیجی

گیجی طی مصاحبه‌ای اعلام کرده است که برای خرد کردن صورت الیویرا لحظه‌شماری می‌کند و دوست دارد این مهم هر چه سریع‌تر اتفاق بیافتد. او طی توییتی اعلام کرده است که قصد دارد، همه‌چیز را از الیویرا در خاک کشورش بگیرد. 28% از بردهای الیویرا از طریق ناک‌اوت رقم خورده است و 63% نیز با سابمیشن به نفع الیویرا خاتمه یافته است. در مابقی بازی‌ها الیویرا با رای داوران حریفان را از پیش رو برداشته است.

تاریخ و ساعت یو اف سی 274

در حالت سرپا این بازیکن می‌تواند 58.8% از ضربات خود را به‌درستی روانه حریفان کند. این بازیکن در 41 مبارزه اخیر خود 32 پیروزی کسب کرده است و 8 بار نیز در برابر حرفان شکست خورده است. باید دید که آیا بازیکن تیم Chute Boxe Diego Lima می‌تواند کمربند را همچنان حفظ نماید.

از سوی دیگر جاستین گیجی 83% از بازی‌های خود را با ناک‌اوت حریفان برده است. او در 13% بازی‌ها با رای داوران و در 4% آن‌ها از طریق سابمیشن پیروز شده است. 86.8% ضربات این بازیکن در حالت سرپا صحیح است. در 26 مبارزه، گیجی در 23 بازی پیروز شده است و 3 بار بازی را به رقبا واگذار کرده است. الیویرا برای دفاع از کمربند کار سختی در برابر گیجی دارد. مسابقه ufc بین الیویرا و گیچی 7 می 2022 را از تکراتو ببینید.

تاریخ و ساعت یو اف سی 274

.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما در مورد تاریخ و ساعت یو اف سی 274 (UFC) مبارزه اولیویرا و گیجی چیست؟شما می‌توانید پخش زنده این رویداد و رویدادهای دیگر را از صفحه تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر