;
coinex

مخابرات: افزایش قیمت اینترنت اجتناب ناپذیر است

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌‌الملل شرکت مخابرات می‌گوید افزایش قیمت اینترنت اجتناب ناپذیر است. همچنین وی اعلام کرده است که افزایش قیمت‌ها قانونی بوده‌ است.

محمدرضا بیدخام مدیر کل ارتباطات و امور بین‌‌الملل شرکت مخابرات در اطلاعیه شرکت مخابرات در سایت رسمی این شرکت اعلام کرده است: «شرکت مخابرات هیچ‌کار غیرقانونی در زمینه افزایش قیمت اینترنت نکرده است.» برای اطلاع از جزییات این خبر در ادامه با تکراتو همراه شوید.

افزایش قیمت اینترنت بر اساس مصوبه رگولاتوری در سال 1396

بیدخام گفته است تعرفه‌های اینترنت شرکت مخابرات ایران براساس تعرفه‌های ابلاغی سازمان تنظیم مقررات در سال 1396 تغییر پیدا کرده است. او در ادامه صحبت‌های خود تاکید کرد که طی چند سال اخیر، هیچ افزایش قیمتی در تعرفه بسته‌های اینترنت صورت نگرفته است.

مخابرات: افزایش قیمت اینترنت اجتناب ناپذیر است

بیدخام در ادامه می‌گوید هنوز تعرفه‌های جدید به شرکت مخابرات اعلام نشده است.

با توجه به افزایش شدید قیمت تمام شده سرویس‌های ارتباطی، هنوز تعرفه جدیدی به شرکت مخابرات ایران ابلاغ نشده و این شرکت هیچ‌گونه افزایشی در این خصوص نداشته و هزینه اینترنت را همچنان براساس تعرفه‌های ابلاغی گذشته محاسبه می‌کند.

بیدخام تاکید کرد که شرکت مخابرات در خصوص افزایش قیمت اینترنت تابع قوانین بوده و کاری خلاف قانون انجام نمی‌دهد. شرکت مخابرات ایران براساس توجه به حقوق مشتریان، تفکیک ترافیک داخلی و بین‌المللی و رعایت مصرف منصفانه، تعرفه‌های خود را در حوزه دسترسی ارتباطات ثابت و در راستای اجرای مصوبه ۲۶۶ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای بهبود کیفیت خدمات عرضه می‌کند.

اطلاعیه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در باره افزایش تعرفه اینترنت

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی چگونه عمل می‌کند؟

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، یک نهاد قانونی است که تمامی تعرفه‌های اپراتورها از جمله شرکت مخابرات ایران را رصد می‌کند و موارد مغایر با قوانین تعیین شده را اعلام می‌کند و چنانچه بخواهد تعرفه‌های جدیدی با توجه به افزایش تورم و ضرورت توسعه شبکه برای ارائه خدمات بهتر به شرکت مخابرات ایران ابلاغ کند، بعد از طی فرایندهای قانونی اقدام خواهد کرد.

کاهش کیفیت و پایداری اینترنت در صورت عدم افزایش تعرفه‌ها

در قسمتی از اطلاعیه سازمان مقررات و ارتباطات رادیویی می‌خوانیم:

از آنجا که فراهم کردن تمهیدات لازم برای خدمات باکیفیت و پایدار توسط اپراتورها از مسئولیت‌های اصلی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است، لازم می‌دانیم توجه کاربران عزیز به این نکته را نیز جلب کنیم که بر اساس مقررات مصوب سال‌های گذشته، اپراتورها در محدوده مشخصی مجاز به تعریف بسته‌های خدماتی بودند که به دلیل شرایط رقابتی بعضا در سطح بسیار پایین‌تری اقدام به تعرفه‌گذاری می‌کردند. اکنون با افزایش چندبرابری هزینه‌ها، ادامه سرمایه‌گذاری و پاسخ به مصرف روزافزون مشترکین با چالش جدی مواجه شده است. قطعا ادامه این روند، دسترسی مردم عزیزمان به خدمات با کیفیت و پایدار را دچار مشکل خواهد کرد.

آخرین تعرفه‌های مخابرات در سایت این شرکت

بیدخام با بیان اینکه شرکت مخابرات ایران، اینترنت پرسرعت ثابت را با زیرساخت سیم مسی و فیبر نوری به صورت ADSL ، VDSL و FTTH دراختیار مشترکان این شرکت قرار می‌دهد اعلام کرده که تعرفه‌های اینترنت مخابرات در سایت شرکت مخابرات ایران براساس مصوبات ابلاغی قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره افزایش قیمت اینترنت چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    من نمیدونم چرا همه چی گرون میشه بجز حقوق و مزایا و یارانه ۴۵ هزار تومانی دوره احمدی نژاد.
    دولت میخواد خودش بمونه حالا هر بلایی سر مردم اومد براش مهم نیست.
    حالا برید( رای )بدید

    پاسخ

    اینترنت حلزونی خودش کار غیر قانونی هست که انجام دادید بعد میگید کار غیر قانونی نکردن. اگه اینترنت گرون بشه من اولین نفری هستم که اینترنت رو تحریم میکنم

    پاسخ

    فقط برا دزدی خوب زرنگین
    صد رحمت ب وزیر قبلی
    از دستندرکاران سایت خواهشنمدم تعرفه اپراتور های اینترنت کشور رو در یک مطلب مقایسه کنه
    شاتل بی شرف ک 2 برابر کرد

    پاسخ