;
coinex

وان پلاس ایس با تراشه دایمنسیتی 8100 در گیک‌بنچ دیده شد

اخیرا شایعاتی درباره گوشی جدید کمپانی وان پلاس به گوش می‌رسد که احتمالا با اسم رسمی وان پلاس ایس رونمایی می‌شود. جزییاتی هم از این گوشی در پلتفرم گیک‌بنچ دیده شده و امتیازهای آن فاش شده است.

سری کاملا جدیدی از گوشی‌های وان پلاس در راه است. وان پلاس طی چند سال اخیر، گوشی‌‌هایی را در سری Nord و R هم راه‌اندازی کرده و حالا، به نظر می‌رسد که قصد راه‌اندازی سری Ace را دارد.

اخیرا شایعاتی درباره وان پلاس ایس منتشر شد که از وجود تراشه دایمنسیتی 8100 و تکنولوژی شارژ سریع 150 واتی در این گوشی خبر می‌داد. اما امروز، مشخصات این دستگاه در پلتفرم گیک‌بنچ دیده شده است.

گوشی احتمالی وان پلاس ایس در گیک‌بنچ

یک گوشی وان پلاس جدید با شماره مدل PGKM10 اخیرا در گیک‌بنچ دیده شده که گفته می‌شود همان گوشی وان پلاس ایس است. اینطور که در فهرست گیک‌بنچ نوشته شده، گوشی وان پلاس به تراشه هشت‌هسته‌ای مدیاتک مجهز می‌شود.

وان پلاس ایس با تراشه دایمنسیتی 8100 در گیک‌بنچ دیده شد

چهار هسته این تراشه از فرکانس 2.85 گیگاهرتز و چهار هسته‌ دیگر از فرکانس 2 گیگاهرتز برخوردار هستند. این مشخصات تراشه مربوط به دایمنسیتی 8100 است که اخیرا رونمایی شده و از پردازشگر گرافیکی Mali-G610 MC6 بهره می‌برد.

فهرست گیک‌بنچ به نسخه سیستم‌عامل این گوشی نیز اشاره کرد. وان پلاس ایس به‌صورت پیش‌فرض از سیستم عامل اندروید 12 پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات این گوشی باید به رم 12 گیگابایتی آن اشاره کرد؛ اما این احتمال وجود دارد که در گزینه‌های رم دیگری هم راه‌اندازی شود.

این دستگاه توانسته در آزمون‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ، به ترتیب امتیازهای 962 و 3819 را دریافت کند. این تمام اطلاعاتی است که در گیک بنچ فاش شده است.

مشخصات وان پلاس ایس (شایعه)

گفته می‌شود که این گوشی هوشمند به نمایشگر 6.7 اینچی +Full HD با پنل AMOLED مجهز می‌شود و از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌‌کند. این گوشی احتمالا از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و تنظیمات دوربین سه‌گانه در پنل پشتی بهره‌مند خواهد شد.

برخی گزارش‌‌ها به وجود سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی از نوع Sony IMX766 اشاره کرده‌اند. این احتمال وجود دارد که سنسورهای 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی عمق هم برای این گوشی در نظر گرفته شود.

از دیگر مشخصات OnePlus Ace می‌توان به باتری 4500 میلی‌آمپرساعت و قابلیت شارژ 150 وات اشاره کرد. البته بد نیست بدانید که فهرست 3C، این گوشی وان پلاس با همین شماره مدل را تایید کرده و از وجود شارژ 160 واتی خبر داده است. هرچند که این ویژگی در اسفند ماه گذشته هم بر سر زبان‌ها افتاده بود؛ اما گفته می‌شد که مربوط به وان پلاس نورد 3 است.

سری جدید Ace سردرگمی‌هایی را در بازار گوشی‌های هوشمند ایجاد کرده و اطلاعات دقیقی درباره جزییات آن در دست نیست. بنابراین امیدواریم که در روزهای آینده، اطلاعات بیشتری از آن فاش شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره وان پلاس ایس با تراشه دایمنسیتی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

منبع: mysmartprice

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر