;
coinex

بهترین رستوران های وگان تهران ؛ تهران کجا غذای وگان بخوریم؟

یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین رژیم‌های غذایی، رژیم وگان یا همان گیاه خواری است. امروزه با گسترش این سبک غذاخوری، رستوران‌های زیادی در تهران تصمیم گرفتند خدمات مرتبطی با گیاه خواری ارائه دهند. از این رو اگر می‌خواهید بهترین رستوران های وگان تهران را بهتر بشناسید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطلب همراه ما بمانید‌.

در پایتخت ایران رستوران‌های وگان زیادی وجود دارند که حتی افراد گوشتخوار با رژیم‌های معمولی نیز دوست دارند از غذاهای خوشمزه آن‌ها استفاده کنند. هر کدام از این رستوران‌ها، غذاهای فوق العاده‌ای را برای شما سرو می‌کنند که با تجربه کردن طعم متفاوت آن‌ها قطعا شگفت‌زده خواهید شد. به همین علت در ادامه مطلب قصد داریم شما را با چند مورد از بهترین رستوران های گیاهی تهران آشنا کنیم تا بتوانید راحت‌تر غذای مورد نظرتان را تهیه کنید.

تهران بزرگ برای رفاه حال مسافران تهرانی و غیر تهرانی، امکانات ویژه‌ و ترمینال‌های متعددی دارد. ترمینال آرژانتین یکی از ترمینال‌های مجهز تهران است که خدمات رده‌بالایی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. شرکت‌های مسافربری معتبر با تیم مجرب در این ترمینال حضور دارند که از جمله آنها می‌توان به سیر و سفر، رویال سفر و همسفر اشاره کرد. ترمینال آرژانتین در کنار این شرکت‌های مسافربری، تلاش می‌کند تا هرآنچه که مسافر در سفر زمینی با اتوبوس به آن نیاز دارد را ارائه دهد تا خاطره‌ای خوش از سفر را ایجاد کند.

مشهورترین و بهترین رستوران های وگان تهران

در حال حاضر رستوران های گیاهی متعددی را می‌توانید در تهران پیدا کنید که هر کدام از آن‌ها به نوبت خود بهترین هستند و خدمات عالی را به مشتریان ارائه می‌دهند. بنابراین اگر شما هم جزو افراد گیاه‌خوار هستید و از غذاهای تکراری خسته شده‌اید، بهتر است بهترین رستوران های تهران برای گیاه خواران را بشناسید و حتما غذاهای جدید آن‌ها را امتحان کنید.

بامیکا - بهترین رستوران های وگان تهران
بامیکا – بهترین رستوران های وگان تهران

رستوران وگان بامیکا

بامیکا یکی از بهترین رستوران های وگان تهران است که چند شعبه مختلف دارد. منوی غذایی این رستوران با رستوران‌های دیگر بسیار متفاوت است و شما می‌توانید در آن‌ جا غذاهای گیاهی متنوعی را برای خود سفارش دهید. یکی از شعبه‌های این رستوران محبوب در پاساژ کوروش ستاری در قسمت فود کورت بام جای گرفته‌ است که در آن جا سالادهای مختلف و آب‌میوه‌های کاملاً طبیعی را می‌توانید نوش جان کنید.

فضای رستوران گیاهی بامیکا بسیار تماشایی و جذاب است و مسلما با رفتن به آن جا لذت خواهید برد. این رستوران محیطی بسیار پاکیزه دارد و مسئولین نظافت روزی چند بار آن جا را تمیز می‌کنند تا مشتریان نگرانی بابت آلودگی محیط نداشته باشند و با خیال راحت غذای خود را بخورند.

سرآشپزها برای تهیه کردن غذاهای مختلف همیشه از تازه‌ترین و باکیفیت‌ترین محصولات گیاهی استفاده می‌کنند تا بهترین غذا را به مشتریان خود ارائه دهند. همچنین بهتر است بدانید قیمت غذاهای این رستوران در مقایسه با رستوران‌های گیاهی دیگر در تهران بسیار مناسب‌ و مقرون به‌صرفه‌تر است.

رستوران وگان خانه هنرمندان

رستوران خانه هنرمندان نیز جزو بهترین رستوران های گیاهی تهران شناخته‌ شده است که فضایی دلباز و جذاب دارد. این رستوران مشهور در یک باغ سرسبز جای گرفته‌ است و دکوراسیونی بسیار شیک دارد. منوی رستوران خانه هنرمندان از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و شما می‌توانید در آن‌ جا غذاهای خوشمزه‌ زیادی را نوش جان کنید.

این رستوران گیاهی در خیابان طالقانی قرار دارد و شما می‌توانید به راحتی آن را پیدا کنید. پرسنل و کارکنان رستوران وگان خانه هنرمندان بسیار خوش‌ برخورد هستند و از مشتریان خود به بهترین شکل ممکن پذیرایی می‌کنند.

آناندا - بهترین رستوران های وگان تهران

رستوران وگان آناندا

در خیابان پاسداران می‌توانید به رستوران آناندا بروید و در محیطی سرسبز و بسیار جذاب غذای مورد علاقه خود را نوش‌ جان کنید. این رستوران گیاهی دارای دو بخش خارجی و داخلی است و شما می‌توانید غذای خود را در فضای باز و یا فضای بسته میل کنید.

منوی رستوران آناندا هم بسیار متنوع است و شما می‌توانید در آن جا غذاهایی نظیر کالباس، سوسیس، لازانیا، همبرگر و پیتزا را به‌ صورت گیاهی نوش جان کنید و از طعم بی‌نظیر آن‌ها لذت ببرید. این رستوران جزو بهترین رستوران های گیاهی تهران به شمار می‌رود زیرا کیفیت غذاهایی که در آن‌ جا طبخ می‌شود، بسیار بالا است.

رستوران وگان تیلیت

یکی از جالب‌ ترین و مشهور ترین رستوران های گیاهی که در استان تهران می‌توانید پیدا کنید، رستوران تیلیت است‌. این رستوران منوی کاملاً سنتی دارد و افرادی که به آن‌ جا بروند می‌توانند غذاهای لذیذی همچون آبگوشت گیاهی را نوش جان کنند! رستوران تیلیت آبگوشت‌های سنتی خود را با استفاده از سویا درست می‌کند و افرادی که گیاه‌خوار هستند می‌توانند این آبگوشت متفاوت را امتحان کنند و از طعم فوق‌ العاده آن لذت ببرند.

بنابراین اگر شما هم جزو وگان‌ها هستید و دل‌تان هوس یک آبگوشت سنتی خوشمزه کرده است، حتما سری به این رستوران زیبا در خیابان سعدی شمالی بزنید و در فضایی سنتی، غذای مورد نظرتان را نوش جان کنید.

زمین - بهترین رستوران های گیاهی تهران
زمین – بهترین رستوران های گیاهی تهران

رستوران وگان زمین

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های وگان تهران که جزو ارگانیک‌ترین و مشهورترین رستوران های گیاهی این شهر نیز به شمار می‌رود، رستوران زمین نام دارد. این رستوران در یک محیط متفاوت و جذاب ساخته‌ شده است و دکوراسیونی چوبی دارد. افرادی که به رستوران زمین مراجعه کنند می‌توانند در فضای باز و بسته غذای خود را میل نمایند.

در این رستوران گیاهی انواع فست فودها و حتی خورشت‌های سنتی به‌ صورت گیاهی طبخ می‌شوند و شما می‌توانید در آن‌ جا هر نوع غذایی که میل دارید را سفارش دهید. همچنین بهتر است بدانید در رستوران زمین یک فروشگاه نیز در اختیار افراد مراجعه کننده قرار گرفته‌ است که هر کسی می‌تواند به‌ صورت آزادانه برای خود از آن جا سوسیس، ادویه‌جات، حبوبات، روغن‌، برنج، دمنوش، کالباس‌، همبرگر و انواع مواد غذایی را که به صورت گیاهی تهیه شده، خریداری نماید.

رستوران وگان پیور

در خیابان شیخ‌ بهایی جنوبی می‌توانید به رستوران پیور مراجعه کنید و در فضایی بسیار آرام، انواع غذاهای گیاهی را نوش‌ جان کنید.‌ این رستوران فضایی بسیار جذاب دارد و به هر قسمتی از آن که نگاه کنید، گل‌های سفید و کرم رنگ زیبایی به چشم می‌خورد که جذابیت فوق‌ العاده‌ای دارند.

پیور که به عنوان یکی از بهترین رستوران های تهران برای گیاه خواران شناخته شده، در اکثر مواقع مشتریان زیادی دارد و بسیار شلوغ است. بنابراین اگر دوست ندارید در جاهای شلوغ غذای خود را میل کنید، بهتر است به صورت تلفنی غذای مورد نظرتان را سفارش دهید و آن را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید.

نوای غذای پاک - بهترین رستوران های وگان تهران

رستوران وگان نوای غذای پاک

رستوران نوای غذای پاک در خیابان دکتر بهشتی جای گرفته‌ است و افرادی که به آن‌ جا بروند، می‌توانند طعم فوق‌ العاده‌ای از غذاهای گیاهی را بچشند. دکوراسیون داخلی این رستوران محبوب تقریباً شبیه به کافه‌های قدیمی است؛ زیرا تمام قسمت‌های مختلف آن با استفاده از چوب تزئین شده‌ است.

در رستوران نوای غذای پاک می‌توانید انواع سالاد سبزیجات را به‌ صورت باکیفیت سفارش دهید و نوش جان کنید. همچنین بهتر است بدانید در این رستوران برای تهیه کردن غذاهای مختلف، از بهترین و سالم ترین مواد گیاهی بهره می‌گیرند. از این‌ رو دیگر جای نگرانی بابت سالم نبودن مواد اولیه وجود ندارد و می‌توانید با خیال راحت غذای مورد علاقه‌‌تان را سفارش دهید.

رستوران وگان هریس

رستوران زیبای هریس در بالاتر از چهارراه ولیعصر نبش کوچه بالاور در 2 طبقه جای گرفته‌ است و به ‌صورت سلف سرویس فعالیت می‌کند. این رستوران فضایی بسیار دنج دارد و دکوراسیون آن نیز بسیار جذاب است. رستوران گیاهی هریس در تمام روزهای هفته شلوغ است و افراد زیادی به آن‌ جا می‌روند و غذاهای مختلف را برای خود سفارش می‌دهد.

رستوران هریس غذاهای بسیار باکیفیت و خوشمزه‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهد که اغلب آن‌ها از قیمتی بسیار مناسب و مقرون‌ به صرفه برخوردار هستند و همین امر نیز موجب شده مشتریان رستوران چند برابر شود. سرآشپز این رستوران برای آماده کردن انواع غذاها از مواد اولیه ارگانیک بهره می‌گیرد و همچنین تمام نکات بهداشتی را رعایت می‌کند تا مشتریان با خیالی آسوده غذای‌شان را نوش جان کنند.

کینوا - بهترین رستوران های وگان تهران
کینوا – بهترین رستوران های وگان تهران

رستوران وگان کینوا

رستوران کینوا در منطقه شمال جای گرفته‌ است و اغلب افراد آن را به‌ عنوان یکی از بهترین رستوران‌ های وگان تهران می‌شناسند. این رستوران علاوه‌بر غذاهای گیاهی، غذاهای غیر گیاهی را هم به مشتریان خود ارائه می‌دهد و افراد می‌توانند در آن‌ جا غذاهای متنوعی را برای خود سفارش دهند.

بنابراین اگر قصد دارید با خانواده یا دوستان خود به رستوران بروید و فقط شما گیاه‌خوار هستید، بهتر است کینوا را انتخاب کنید و در فضایی دوست داشتنی و مدرن غذاهای جدیدی را امتحان کنید.

رستوران وگان خوشبین

یکی دیگر از بهترین رستوران های گیاهی تهران که در مرکز شهر می‌توانید به راحتی آن را پیدا کنید، رستوران خوشبین است. این رستوران تنها غذاهای گیلکی را به صورت گیاهی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند و کسانی که به آن‌ جا بروند می‌توانند غذاهای لذیذی همچون میرزا قاسمی را به‌ صورت کاملاً گیاهی سفارش دهند.

فضای داخلی این رستوران ساده و بسیار جذاب است اما به‌ علت کیفیت غذایی بسیار بالا، در اغلب اوقات شلوغ است و افراد زیادی به آن جا می‌روند. شما نیز اگر دوست دارید در فضایی متفاوت غذای گیاهی تازه‌ای را امتحان کنید، بهتر است برای یک‌بار هم که شده به این رستوران معروف بروید.

بید مجنون - بهترین رستوران های وگان تهران

رستوران وگان بید مجنون

برای رفتن به رستوران بید مجنون باید ابتدا به لواسان بروید و سپس به سمت بلوار ایثارگران حرکت کنید تا در کوچه فرشته به‌ راحتی این رستوران را پیدا کنید. این رستوران مشهور فقط منحصر به گیاهخواران نیست و منوی بسیار متنوع و کاملی دارد که افراد با سلایق مختلف می‌توانند در آن‌ جا غذای مورد نظرشان را سفارش دهند.

بید مجنون جزو بهترین رستوران های وگان تهران شناخته شده است و فضای بیرونی و داخلی بسیار زیبایی دارد. با رفتن به این کافه‌ رستوران مشهور می‌توانید طعم متفاوتی از دمنوش‌ها و نوشیدنی‌های مختلف را نیز تجربه کنید و در کنار خانواده لذت ببرید.

رستوران وگان مهر میترا

رستوران مهر میترا یکی از مشهورترین رستوران‌های گیاهی در بلوار باستی است که منوی متنوعی را برای اشخاص خام گیاه‌ خوار، گیاه‌خوار و حتی گوشتخوار در نظر گرفته‌ است. این رستوران مشهور در 3 طبقه بنا شده‌ است و هر یک از این طبقات جذابیت و زیبایی خاص خود را دارند.

با رفتن به رستوران مهر میترا می‌توانید غذاهای مختلف زیادی را برای خود سفارش دهید و دست شما در انتخاب گزینه‌ای ایده‌آل بسیار باز است. همچنین بهتر است بدانید در این رستوران کارکنان به نظافت و تمیزی سالن غذاخوری اهمیت زیادی می‌دهند تا مشتریان در آن‌ جا با خیالی راحت غذای‌شان را بخورند.

تجریش - بهترین رستوران های وگان تهران
تجریش – بهترین رستوران های وگان تهران

رستوران وگان تجریش

از جمله بهترین رستوران های تهران برای گیاه خواران که انواع پیتزاهای گیاهی نیز در آن طبخ می‌شود، می‌توان رستوران تجریش را نام برد. این رستوران در خیابان جعفرآباد تجریش واقع شده‌ است و غذاهای سالم و باکیفیت مختلفی را به‌ صورت گیاهی برای افراد گیاه‌خوار طبخ می‌کند.

رستوران وگان گویندا

یکی دیگر از شناخته شده ترین رستوران‌های گیاهی در تهران، رستوران گویندا است. این رستوران علاوه‌بر طبخ غذاهای گیاهی، به فروش محصولات و فرآورده‌های گیاهی همچون همبرگر، سوسیس، سس مایونز، کالباس و… نیز به‌ صورت گیاهی می‌پردازد و شما می‌توانید در آن جا محصولات غذایی مورد نیازتان را به صورت گیاهی خریداری نمایید. همچنین شما می‌توانید از کارکنان رستوران گویندا هر گونه سوالی که در زمینه تغذیه سالم دارید را بپرسید و اطلاعات جامعی در این زمینه به دست آورید.

چارمیز - بهترین رستوران های وگان تهران

رستوران وگان چارمیز

یک مورد دیگر از بهترین رستوران های وگان تهران که محبوبیت زیادی در بین افراد گیاه‌خوار دارد، رستوران چارمیز است. این رستوران محیطی بسیار کوچک دارد اما در اغلب اوقات روز شلوغ است و افراد زیادی برای تهیه کردن غذاهای گیاهی به آن‌ جا مراجعه می‌کنند. در این رستوران برای آماده کردن غذاهای گیاهی از مواد اولیه ارگانیک و سالم استفاده می‌کنند.

رستوران وگان وگشیم

یکی دیگر از بهترین رستوران های وگان تهران که در سعادت‌ آباد قرار دارد، رستوران وگشیم است. این رستوران از فضایی بسیار جذاب برخوردار است و منوی متنوع و کامل دارد. در رستوران وگشیم، سرآشپزها هر چند وقت یک‌بار غذاهای تازه‌ای را اختراع می‌کنند که هر کدام از آن‌ها طعم فوق‌ العاده‌ای دارند. در این رستوران کیفیت غذاهای ارائه‌ شده بسیار بالا است زیرا برای آماده کردن آن‌ها از بهترین و درجه یک ترین مواد استفاده می‌کنند.

بازارگاه ؛ خرید آسان بلیط آنلاین

سامانه بازارگاه کامل‌ترین امکانات را در زمینه خرید بلیط اتوبوس، اجاره سرویس دربستی و ارسال بار اینترنتی در اختیار شما می‌گذارد. شما می‌توانید برای داشتن سفری راحت‌تر و اختصاصی، از طریق سامانه بازارگاه تاکسی بین شهری دربست تهیه کنید. بزرگ‌ترین مزیت تاکسی‌های دربست این است که شما از درب منزل سوار و در مقصد هرکجا بخواهید پیاده می‌شوید حتی می‌توانید در مقصد توقف چند ساعته‌ایی داشته باشید و با همان تاکسی‌ برگردید. داشتن کاربری ساده و همچنین وجود اپلیکیشن کارامد و پوشش دهی معتبرترین شرکت های مسافربری سراسر کشور، شما را از مراجعه به سایت های متعدد جهت خرید بلیط اتوبوس بی نیاز می‌نماید.

سخن پایانی

همان‌ طور که متوجه شدید ما در این مقاله سعی کردیم بهترین رستوران‌ های وگان تهران را به شما معرفی کنیم که منوی متنوع و کاملی دارند تا دیگر مجبور نباشید غذاهای تکراری و بی‌کیفیت بخورید. رستوران‌های گیاهی که در تهران وجود دارند، اغلب خدمات بی‌نقصی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند و غذاهای سالمی دارند. بنابراین اگر تجربه خوردن غذا در یک رستوران گیاهی تهران را ندارید بهتر است حتما سری به یکی از آن‌ها بزنید و طعم‌های تازه خوشمزه‌ای را تجربه کنید.

نظر شما درباره بهترین رستوران های وگان تهران چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر