coinex
راهنمای خرید تکراتو

عکس لو رفته از وان پلاس 10R طراحی این گوشی را فاش کرد

اخیرا تصویری از وان پلاس 10R در یک پست اینستاگرامی منتشر شده که حدس و گمان برای راه‌اندازی این گوشی در آینده نزدیک را بیشتر می‌کند.

وان پلاس قصد دارد رویدادی را در 28 آوریل (8 اردیبهشت) برگزار کند. گفته می‌شود در این رویداد از گوشی‌های Nord CE 2 Lite 5G و ایربادهای جدید وان پلاس رونمایی خواهد شد. علاوه بر این، شایعاتی هم درباره راه‌اندازی وان پلاس 10R شنیده می‌شود که نسل جدید گوشی OnePLus 9R محسوب می‌شود.

بنابر استراتژی‌ها و نقشه راه وان پلاس، باید گفت که این گوشی احتمالا در ماه می (اردیبهشت خرداد) راه‌اندازی می‌شود؛ اما برخی دیگر معتقدند که در رویداد 28 آوریل از این گوشی هم رونمایی می‌شود.

طراحی وان پلاس 10R

در تصویر جدید، گوشی وان پلاس 10R را در یک تبلیغ آمازون مشاهده می‌کنید که توسط یکی از کاربران توییتر در پلتفرم اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است. همانطور که در تصویر می‌بینید، طراحی وان پلاس 10R به خوبی قابل مشاهده است.

طراحی وان پلاس 10R

ماژول دوربین این گوشی با رندرهایی که قبلا دیده بودیم، کاملا مطابقت دارد؛ همان طراحی مستطیلی، تنظیمات دوربین سه‌گانه و فلش LED. لوگوی وان پلاس در قسمت پایین و گوشه سمت راست قرار گرفته است؛ اما رندرها، لوگو را در وسط پنل پشتی نشان می‌دادند.

مشخصات وان پلاس 10R

این گوشی احتمالا از نمایشگر 6.7 اینچی E4 AMOLED با رزولوشن +FHD برخوردار می‌شود. این نمایشگر از نرخ نوسازی 120 هرتزی و +HDR10 پشتیبانی می‌کند.

درباره مشخصات تراشه هم باید گفت که وان پلاس رسما از وجود تراشه دایمنسیتی سری 8000 در این گوشی خبر داده است. بنابراین، تقریبا به‌طور قطع می‌توان گفت که سیستم روی تراشه این گوشی از نوع مدیاتک دایمنسیتی 8100 خواهد بود. این سیستم روی تراشه با دو نسخه رم 8 و 12 گیگابایتی LPDDR5 و حافظه 256 گیگابایتی UFS 3.1 سازگاری دارد.

عکس لو رفته از وان پلاس 10R طراحی این گوشی را فاش کرد

گفته می‌شود که OnePlus 10R در دو نسخه به بازار می‌آید؛ نسخه‌ای با باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع 150 واتی، و دیگری با باتری 5000 و شارژ سریع 80 واتی.

از دیگر مشخصات وان پلاس 10 آر می‌توان به اسپیکرهای استریو، پشتیبانی از Dolby Audio و سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر اشاره کرد. اندروید 12 به همراه پوسته OxygenOS به‌صورت پیش‌فرض روی این گوشی اجرا می‌شوند.

درباره قابلیت‌های اتصال این گوشی هم باید گفت که از شبکه 5G، وای فای باند دوگانه، بلوتوث، جی‌پی‌اس، NFC و پورت USB Type-C بهره می‌برد.

در پنل پشتی وان پلاس 10 آر، سه لنز دوربین را مشاهده می‌کنید که لنز اصلی آن 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 با قابلیت پشتیبنی از OIS است. یک لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید Sony IMX355 و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. در نمای جلویی هم یک دوربین 16 مگاپیکسلی S5K3P9SP قرار دارد.

هنوز تاریخ دقیق رونمایی از این گوشی مشخص نیست و باید در روزهای آینده، منتظر اخبار بیشتری باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره طراحی وان پلاس 10R چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

منبع: 91mobiles

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر