;
coinex

در رویداد وان پلاس 8 اردیبهشت چه محصولاتی عرضه می‌شوند؟

رویداد وان پلاس در تاریخ 28 آوریل (8 اردیبهشت) برگزار خواهد شد. قرار است در این رویداد، از یک نورد بادز و همچنین دو گوشی هوشمند Nord CE 2 Lite و OnePlus 10R رونمایی شود.

تاریخ برگزاری رویداد وان پلاس تنها پس از گذشت چند هفته از عرضه رسمی گوشی پرچم‌دار وان پلاس 10 پرو، اعلام شد. با توجه به اعلامیه منتشر شده، هند در تاریخ مذکور میزبان رویداد وان پلاس خواهد بود که به صورت مجازی برگزار می‌شود.

معرفی محصولات رویداد وان پلاس

شرکت وان پلاس، در حساب کاربری خود در توییتر اعلام کرد که در این رویداد، از تعدادی دستگاه‌ وان پلاس رونمایی خواهد شد. تصاویر و تیزرهای منتشر شده از رویداد وان پلاس ، Nord Buds و دو گوشی هوشمد را نشان می‌دهند. تصاویر منتشر شده از OnePlus Nord Buds دقیقا مطابق رندر‌های پخش شده است. همچنین با توجه به شایعات منتشر شده، می‌توان گفت این محصول قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد.

در رویداد وان پلاس 8 اردیبهشت چه محصولاتی عرضه می‌شوند؟

 

علاوه بر نورد بادز، دو گوشی دیگر با طراحی فوق‌العاده معرفی خواهند شد که یکی از آن‌ها OnePlus 10R بوده که درواقع نسخه بعدی OnePlus 9R است که در سال گذشته عرضه شده بود. و دیگری نیز، میان‌رده‌ای با نام OnePlus Nord CE 2 Lite است. به گفته‌ی یک منبع قابل‌اعتماد، یکی دیگر از دستگاه‌هایی که در رویداد وان پلاس معرفی می‌شود، گوشی OnePlus Ace است که احتمالا به تراشه دایمنسیتی 8100 و سیستم شارژ 150 واتی مجهز می‌شود.

هنوز اطلاعات کاملی از دو نسخه‌ای که قرار است در رویداد 8 اردیبهشت وان پلاس معرفی شوند نداریم؛ اما گفته شده است که یکی از این گوشی‌ها دارای باتری 4500 میلی‌آمپر‌ساعتی، با شارژ سریع 150 واتی است و دیگری نیز دارای باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی با شارژسریع 80 واتی است.

معلوم نیست که کدام یک از این دو محصول در بازار هند عرضه شوند؛ اما با توجه به گفته‌ی اوپو مبنی بر اینکه می‌خواهد گوشی جدید وان پلاس را با فناوری شارژ سریع، به بازار عرضه کند، می‌توان نتیجه گرفت که OnePlus، مدلی را که مجهز به شارژسریع 150 واتی است، در هند عرضه خواهد کرد. 

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رویداد OnePlus چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر