;
coinex

آموزش نقد کردن درآمد ارزی و دلار پی پال توسط آریاپی

آموزش نقد کردن درآمد ارزی و دلار پی پال توسط آریاپی ؛ مطمئنا اگر با پرداخت در حوزه بین‌المللی سر و کار دارید با پلتفرم پی پال که یکی از معتبرترین پلتفرم‌های پرداخت در حوزه بین‌الملل است آشنایی کافی دارید.

این موضوع زمانی جذابیت بیشتری پیدا می‌کند که بدانید شما می‌توانید از ارز پی پال برای امور مختلفی همچون خرید از سایت‌های معتبر خارجی و همچنین انتقال ارز به کشورهای مختلف من جمله ایران استفاده کنید. امروزه با گسترش ارتباطات اینترنتی، دورکاری رواج قابل توجهی داشته و موقعیت مکانی کارفرما و کسی که برای او کار می‌کند اهمیت خود را از دست داده است. بسیاری از افراد علاقه‌مند به همکاری با شرکت‌های خارجی هستند و یکی از راه‌هایی که می‌توانند حق‌الزحمه خود را دریافت کنند، استفاده از حساب پی‌پال است. با توجه به اهمیت مسئله نقد کردن درامد ارزی در ایران، قصد داریم شما را با امن‌ترین راه‌های موجود برای نقد کردن حساب پی پال آشنا کنیم.

آشنایی با امن‌ترین راه‌ها برای نقد کردن دلار پی پال

اهمیت کسب درآمد ارزی 

متاسفانه با وجود شرایط تحریمی موجود در کشور ما ایران و نرخ بالای قیمت دلار، داشتن یک کسب و کاری که امکان کسب درآمد دلاری را برای ما فراهم کند تبدیل به یک ضرورت شده است. امروزه با توسعه تکنولوژی شیوه فعالیت و کسب درآمد در عصر حاضر دچار دگرگونی شده و افراد می‌توانند به راحتی از هر کجای این دنیا که تمایل داشته باشند سفارش کار گرفته و به کسب درآمد دلاری دست پیدا کنند.
فریلنسری یا دورکاری این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا به راحتی در یک محیط دنج که خودتان انتخاب کرده‌اید با پروژه‌های مختلف در سطح بین‌المللی همکاری کنید. امروزه افرادی که در زمینه‌های تولید محتوا، سئو سایت، طراحی لوگو و همچنین سایت، به صورت دورکاری فعالیت دارند به درآمدهای قابل توجهی دست پیدا کرده‌اند که به راحتی نمی‌توان از این مسئله گذشت!

این تمام ماجرا نیست و شما می‌توانید با مراجعه به سایت‌هایی که در ازای انجام کاری، دلار پی پال هدیه می‌دهند نیز به درآمد دلاری دست پیدا کنید. سایت‌های معتبری مثل fiverr، neobux نمونه‌های بارز چنین سایت‌هایی هستند و در ازای انجام کارهای بسیار ساده به شما ارز پی پال هدیه می‌دهند.

اما مهم‌ترین دغدغه افرادی که به چنین درآمدهایی دست پیدا می‌کنند این است که نحوه پرداخت این درآمدهای ارزی به چه شکل خواهد بود؟ طبیعتا با توجه به موقعیت مکانی ما و قوانین سفت و سخت مالی که علیه ایران وجود دارد اهمیت این مسئله دو چندان می‌شود. اما شاید به جرئت بتوان گفت که یکی از رایج‌ترین شیوه‌های پرداخت ارزی، استفاده از کیف پول پی پال است. شما به راحتی می‌توانید آدرس کیف پول الکترونیکی پی پال خود را به کارفرما بدهید تا دستمزد شما به این کیف پول واریز شود.

شیوه نقد کردن دلار حساب پی پال به ریال ایران

دستیابی به کسب درآمد دلاری با استفاده از راه‎‌های موجود و همچنین با توجه به نرخ بالای دلار در ایران، بسیاری از افراد را به سمت چنین کارهایی جذب کرده است. اما متاسفانه کاربران ایرانی پی پال با یک مانع بزرگ به نام تحریم مواجه هستند و به همین دلیل امکان انجام برخی امور همانند نقد کردن ارز پی پال و تبدیل آن به ریال برای ساکنین ایران میسر نیست. اما چنین موردی نمی‌تواند چندان مشکل آفرین باشد؛ چراکه ما با انجام برخی کارهای می‌توانیم به راحتی تحریم‌های موجود را دور بزنیم و به راحتی ارزهای پی پال خود را به ریال تبدیل کنیم.

اما اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که نسبت به حساب‌های خود محتاط می‌باشید و نگران مسدود شدن حساب و بلوکه شدن دارایی خود در پی پال هستید می‌توانید نه تنها برای افتتاح حساب وریفای شده پی پال، بلکه برای تبدیل دلار آن به ریال نیز از خدمات آریاپی که یک شرکت خدمات رسان ارزی معتبر است استفاده کنید. بنابراین اگر دارای یک کسب و کار اینترنتی بین‌المللی هستید و درآمد دلاری دارید اما در نقد کردن حساب پی پال خود با مشکل مواجه هستید می‌توانید از مشاوره کارشناسان مجرب آریاپی کمک بگیرید.

اما اگر تمایل دارید که خودتان عملیات چنج را انجام دهید بایستی مراحل زیر را پشت سر بگذارید:

برای نقد کردن حساب پی پال خود بایستی با وارد کردن اطلاعات حساب در سایت پی پال وارد حساب کاربری خود شوید و سپس از منوی موجود گزینه send & request را انتخاب کنید. در این مرحله باید انتقال دهند و انتقال گیرنده و این که کارمزد انتقال برعهده چه کسی باشد را مشخص کنید. در مرحله پایانی در قسمت you send باید مقدار ارزی را که قصد انتقال آن را دارید وارد کنید و با طی کردن این مراحل سیستم پی پال به طور اتوماتیک عمل تبدیل ارز پی پال به ریال را انجام می‌دهد. به هنگام نقد کردن و انتقال ارز پی پال این نکته را حتما به خاطر داشته باشید که اگر قصد انتقال مبلغ به ایران را دارید تحت هیچ شرایطی از عنوان ایران، آدرس و حتی شماره تلفنی که نشان دهنده ایرانی بودن شماست نباید استفاده کنید؛ چراکه درصورت احراز هویت ایرانی بودن شما به وسیله سیستم پی پال، حساب شما مسدود و دارایی‌های حساب شما بلوکه خواهد شد و ممکن است بعد از آن نتوانید هیچوقت به حساب خود دسترسی پیدا کنید.

نقد کردن درآمد ارزی

نکات مهم در نقد کردن حساب پی پال

نقد کردن حساب پی پال و انتقال آن به ایران چندان کار راحتی نیست و کوچک‌ترین خطا ممکن است سبب بلوکه شدن حساب شما گردد. اولین نکته توجه به میزان انتقالی‌ها و دریافتی‌های روزانه حساب پی پال‌ است. همواره به این نکته توجه کنید که اگر میزان دریافتی یا انتقالی روزانه شما بیش از حد مجاز تعیین شده به وسیله پی پال باشد، به عنوان یک هکر یا اسپمر شناخته می‌شوید و دسترسی شما به حساب پی پال محدود خواهد شد. همیشه به این نکته توجه کنید که این پلتفرم تحت نظارت یک سیستم بانکی بسیار معتبر و دقیق فعالیت می‌کند، در نتیجه به هیچ عنوان از منابعی که دارای هویت مجهول و مشکوک هستند مبلغی دریافت نکنید. علت این امر آن است که ممکن است پی پال حساب شما را به اتهام پولشویی مسدود کند.

همان طور که گفته شد این پلتفرم دارای قوانین بسیار سخت مالی است و بر روی تحریم‌های موجود نیز حساس است و اگر فقط چند لحظه متوجه موقعیت مکانی شما شود حساب شما را برای همیشه مسدود می‌کند. در نتیجه بهترین راه برای نقد کردن حساب پی پال استفاده از VPS یا همان IP ثابت است. به خاطر داشته باشید که استفاده از VPN برای انجام چنین کاری چندان مناسب نیست؛ چراکه شما به هنگام استفاده از VPN به یک IP اختصاصی متصل نمی‌شوید و ممکن است همزمان با شما چندین نفر با همان IP وارد پی پال شوند و این پلتفرم اگر متوجه چنین مسئله‌ای گردد، مطمئنا حساب شما را مسدود خواهد کرد؛ بنابراین یکی از امن‌ترین راه‌ها برای انجام چنین کاری استفاده از آی پی ثابت است که شما می‌توانید به راحتی و با اطمینان خاطر این IP ثابت یا VPS را از آریاپی خریداری کنید.

کمک گرفتن از شرکت‌های خدمات رسان ارزی برای پرداخت ایمن

کمک گرفتن از شرکت‌های خدمات رسان ارزی یکی از مطمئن‌ترین روش‌ها برای نقد کردن حساب پی پال است و شما به راحتی می‌توانید پرداخت یک کارمزد بسیار ناچیز، درآمد دلاری خود را در ایران نقد کنید و نگرانی از بابت مسدود شدن حساب، بلوکه شدن دارایی، ریسک متوجه شدن موقعیت مکانی شما به وسیله پی پال و غیره را نداشته باشید. شرکت‌های باسابقه خدمات رسان ارزی دارای امکانات متعددی هستند که شاید یکی از مهم‌ترین آن‌ها برخورداری از یک سیستم محاسبه‌گر پیشرفته بوده که کاربران ایرانی می‌توانند با کمک گرفتن از آن متوجه معادل ریالی سرمایه خود شوند.

شرکت‌های خدمات رسان ارزی مثل آریاپی دارای متخصصان خبره در حوزه نقد کردن حساب پی پال هستند و با توجه به سختی‌ها و نکات ظریف این کار بهتر است انجام آن را به متخصصان این امر واگذار نمایید. به خاطر داشته باشید که برای انجام چنین کاری این افراد بایستی به اطلاعات حساب شما دسترسی داشته باشند در نتیجه برای انجام چنین عملی باید حتما به دنبال افراد امین و مهم‌تر از همه معتبر باشید که دارای مجوز قانونی است. اگر از این نکته غافل شوید ممکن است متحمل خسارت‌های غیرقابل جبران شوید. شرکت آریاپی یک مجموعه ثبت شده دارای مجوز قانونی است که به شما در نقد کردن حساب و حتی افتتاح حساب وریفای شده پی پال کمک می‌کند.

سرعت تبدیل دلار پی پال به ریال ایران و نقد کردن آن یکی از پارامترهای مدنظر کاربران ایرانی است به خاطر داشته باشید که در این حوزه هیچ فردی توان انجام چنین کاری با سرعت بسیار بالا را ندارد و فقط برخی شرکت‌های خدمات رسان ارزی همچون آریاپی هستند که با گرفتن کارمزد بسیار پایین، با سرعت عمل نقد کردن حساب پی پال را برای شما انجام می‌دهند.

نقد کردن درآمد ارزی

آریاپی؛ بهترین مرجع  نقد کردن حساب پی پال

آریاپی یک شرکت خدمات رسان ارزی است که با هدف کمک به کاربران ایرانی تاسیس شده است. امروزه با گسترش دورکاری بسیاری از ایرانی‌ها به سمت چنین بازارهایی جذب شده‌اند. اما متاسفانه مانع تحریم، همواره آن‌ها را از چنین سودهای کلانی محروم کرده است؛ بنابراین این شرکت با یک مجموعه کاملا مجرب و متخصص به کمک کاربران ایرانی آمده است. از خدمات این شرکت معتبر می‌توان به مواردی همچون افتتاح حساب وریفای شده پی پال و نقد کردن یا شارژ آن، صدور ویزا کارت و مستر کارت مجازی، فروش IP ثابت و خرید شماره مجازی، فروش گیفت کارت‌های مختلف و غیره اشاره کرد. این شرکت به تنهایی توانسته تا ترید در بازارهای رمزارز را برای کاربران ایرانی بسیار آسان‌تر کند.

امن‌ترین و مطمئن‌ترین روش برای نقد کردن حساب پی پال کمک گرفتن از شرکت‌های خدمات رسان ارزی است که این کار شما را از ریسک مسدود شدن و بلوکه شدن حساب پی پال نجات می‌دهد. به خاطر داشته باشید به علت دسترسی این افراد به اطلاعات حساب شما بایستی به دنبال یک شرکت معتبر و قانونی برای انجام چنین کاری باشید. شرکت آریاپی دارای کارشناسان مجرب و متخصص در این حوزه است که می‌توانید با اطمینان خاطر از خدمات آن استفاده کنید.

برگرفته از وبلاگ آریاپی| https://ariapay.io

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر