;
coinex

شیائومی CIVI 1S اول اردیبهشت رونمایی می‌شود [+مشخصات فنی احتمالی]

تاریخ رونمایی شیائومی CIVI 1S رسما اعلام شد. شیائومی رسما اعلام کرد گوشی Xiaomi CIVI 1S را 21 آوریل (1 اردیبهشت) معرفی خواهد کرد.

سال گذشته بود که شیائومی گوشی‌ Xiaomi CIVI را با تمرکز بر سبک سلیقه خانم‌ها در چین راه‌اندازی کرد. اخبار جدیدتر حاکی از آن هستند که این کمپانی قصد دارد نسخه‌ای بهینه‌ و به‌روزرسانی شده از این گوشی را با اسم رسمی Xiaomi CIVI 1S رونمایی کند. این گوشی نسل جدید CIVI نخواهد بود و تنها در برخی ویژگی‌ها، بهینه‌سازی شده است.

مشخصات شیائومی CIVI 1S

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، شیائومی سیوی وان اس از طراحی فوق باریک برخوردار شده و در پنل پشتی آن، یک ماژول با سه لنز دوربین دیده می‌شود.

شیائومی CIVI 1S اول اردیبهشت رونمایی می‌شود [+مشخصات فنی احتمالی]

تنها چند روز تا رویداد رونمایی باقی مانده؛ با اینحال انتظار می‌رود که شیائومی با انتشار پست‌های بیشتری در ویبو، اطلاعات بیشتری از این گوشی را فاش کند.

اگر گزارش‌های قبلی درباره مشخصات شیائومی CIVI 1S درست باشند، پس باید منتظر راه‌اندازی این گوشی با یک نمایشگر 6.55 اینچی باشیم. پنل نمایشگر این گوشی از نوع AMOLED LTPO خواهد بود که از رزولوشن +Full HD و نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. نمایشگر شیائومی سیوی وان اس احتمالا در لبه‌ها کمی خمیدگی دارد و از طراحی پانچ برای نصب دوربین بهره می‌برد.

در نمای جلویی این گوشی یک دوربین 32 مگاپیکسلی Sony IMX616 قرار می‌گیرد. در پنل پشتی هم احتمالا یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی Samsung GW3 با قابلیت OIS، لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید Sony IMX355 و لنز 2 مگاپیکسلی B&W، تنظیمات دوربین را تشکیل می‌دهند.

تراشه شیائومی CIVI 1S احتمالا از نوع اسنپدراگون 778G خواهد بود. گفته می‌شود این گوشی در دو نسخه رم 8 و 12 گیگابایتی عرضه می‌شود و حافظه داخلی آن نیز 128 و 256 گیگابایت است. از دیگر مشخصات شیائومی CIVI 1S می‌توان به باتری 4500 میلی‌آمپرساعت، شارژ سریع 55 یا 67 وات، اندروید 12 و MIUI 13 اشاره کرد.

فروش رسمی این گوشی احتمالا از اردیبهشت ماه در چین آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مشخصات شیائومی CIVI 1S چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر