;
coinex

نارضایتی ‌ها از اینترنت استارلینک افزایش یافته است

نارضایتی ‌ها از اینترنت استارلینک در پی افزایش قیمت سرویس اسپیس ایکس در ماه مارس و خدمات‌رسانی ضعیف افزایش یافته‌ است. برای کسب اطلاعات بیشتر از دلایل نارضایتی‌های کاربران با ما همراه شوید.

الن سبی (Alan Sbi) که در کوه‌های کارولینای شمالی زندگی می‌کند، از خدمات اینترنت خود راضی نبود و به همین دلیل، در فوریه 2021، صد دلار برای خرید تجهیزات اینترنت استارلینک پرداخت کرد. پس از خرید سرویس اینترنت ماهواره‌ای استارلینک توسط Alan Sbi، خبری از شرکت اینترنت ماهواره‌ای ایلان ماسک نشد و حتی کیت تجهیزات خود را دریافت نکرد. علاوه‌براین، قیمت اینترنت استارلینک برای تمامی مشتریان، حتی برای کاربرانی که منتظر دریافت تجهیزات سخت‌‌افزاری آن بودند، افزایش پیدا کرد.

خدمات ضعیف علت نارضایتی ‌ها از اینترنت استارلینک

شرکت SpaceX در ماه مارس به مشتریان خود گفته است که علت اصلی این افزایش قیمت، تورم بوده است. قیمت تجهیزات اینترنت استارلینک برای کاربرانی که از قبل پرداخت کرده بودند، از 500 دلار به 550 دلار افزایش پیدا کرد. قیمت خدمات برای مشتریان جدید نیز از 500 دلار به 600 رسیده و هزینه اشتراک ماهیانه این سرویس برای تمامی کاربران از 99 دلار به 110 دلار رسیده است.

نارضایتی ‌ها از اینترنت استارلینک افزایش یافته است

عدم بازگشت پول به مشتریان توسط استارلینک

در انتهای ماه مارس 2022، Sbi به دلیل افزایش قیمت‌ سرویس استارلینک، درخواست بازپرداخت پول خود را کرد، اما موفق به بازپس‌گیری پول خود نشد. وی در این زمینه اشاره کرد:

احساس می‌کنم استارلینک از من کلاه‌ برداری کرده است. این شیوه رفتار تجاری منصفانه نیست. این شرکت بیش از یک سال است که پول من را در اختیار دارد. من به پول خود احتیاج دارم و نباید هیچگونه شرطی برای بازپس‌گیری پولم وجود داشته باشد.

Sbi تنها مشتری نیست که از تأخیرهای استارلینک، افزایش قیمت‌ها و فقدان خدمات مشتریان ناامید شده است.

ریچ کچر (Rich Kecher) از ویرجینیای جنوبی گفته است که پس از حدود یک سال، در بازپس‌گیری سپرده استارلینک خود با مشکل مواجه شده است. او در گفتگوی خود با مجله Insider، از ضعف ارتباط با مشتریان شرکت استارلینک ابراز گله کرد. شرکت استارلینک تاریخ شروع سرویس وی را از نوامبر 2021 به اواخر 2022 به تأخیر انداخته است.

نارضایتی ‌ها از اینترنت استارلینک افزایش یافته است

افزایش قیمت سرویس اینترنت استارلینک

نارضایتی‌ها از اینترنت استارلینک محدود به این دو مورد نمی‌شود. دنیس الیس (Denise Elise) پس از سفارش سرویس استارلینک در آوریل 2021 دو ایمیل به صورت همزمان از این شرکت دریافت کرده است. یک ایمیل در زمینه با تأیید پرداخت و ایمیل دیگر درباره افزایش قیمت!

وی به Insider گفت: «من نمی‌خواهم سفارشم را لغو کنم زیرا در یک منطقه روستایی زندگی می‌کنم و به اینترنت نیاز دارم. من واقعاً می‌خواهم اینترنت استارلینک را امتحان کنم.» با این حال، او گفت که از افزایش قیمت Starlink قبل از دریافت کیت تجهیزات سخت‌افزاری خود ناراضی است و اضافه کرد که ماسک «از پول ما پول در می آورد.»

الیس به این نکته نیز اشاره کرد که شرکت استارلینک پاسخ هیچ یکی از ایمیل‌های وی را نداده است.

عدم پاسخگویی سرویس پشتیبانی استارلینک به متقاضیان ناراضی

تیم نش (Tim Nash) که در کوه‌های بلو ریج ویرجینیا زندگی می‌کند، بسته استارلینک خود را در فوریه 2022 دریافت کرد و پس از گذشت یک ماه با افزایش قیمت خدمات این شرکت مواجه شد.

Nash معنقد است علی‌رغم پرداخت بیش از انتظار، از خدمات استارلینک راضی است اما به عقیده او خدمات پس از فروش مشتریان در شرکت استارلینک وجود خارجی ندارد. Tim Nash همچنین افزود:

اگر سرویس اینترنت شما کار نکند چگونه از شرکت استارلینک کمک بگیرید‌؟ این مدل کسب‌وکار عجیب است!

نارضایتی ‌ها از اینترنت استارلینک افزایش یافته است

نظر تحلیل‌گر North Sky Research درباره نارضایتی‌ها از اینترنت استارلینک

Lluc Palerm، تحلیلگر North Sky Research می‌گوید مشتریان استارلینک که هنوز محصولات خود را دریافت نکرده و با افزایش قیمت روبرو هستند، دلیل محکمی برای عصبانیت دارند. او افزود استارلینک برای پشتیبانی مشتریان منابع انسانی قرار نداده است، بنابراین نارضایتی‌ها از اینترنت استارلینک و شکایت‌های صورت گرفته طبیعی است.

پالرم گفت: «آنها (استارلینک) یک استارتاپ هستند و تمرکز اصلی‌شان در حال حاضر بر روی صورت‌های فلکی و توسعه شرکت است. بنابراین تعجب آور نیست که مشتریان آنها از حمایت کافی برخوردار نشده‌اند.»

او به این نکته اشاره کرد که پایانه‌های Starlink، ارزش ذاتی بیشتری نسبت به ارزشی که صنعت برای آن‌ها تعیین کرده است دارند. پایانه‌های استارلینک از لحاظ صنعتی حدود دو هزار دلار ارزش‌گذاری شده‌اند.

مجله اینترنتی Insider شکایات چهار مشتری استارلینک در مورد این شرکت را به وسیله ایمیل‌های خرید و مکاتباتشان با این شرکت تأیید نمود. SpaceX به درخواست Insider برای اظهار نظر در این مورد پاسخ نداده است.

 

نظر شما در مورد نارضایتی‌ها از اینترنت استارلینک چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: businessinsider

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    من 13000 یورو توسط roi-forex توسط یک کارگزار سرمایه گذاری جعلی از من برداشته شد. من توسط یکی از دوستان با JOLLYINVESTIGATORS-COM آشنا شدم. پس از ارائه تمام شواهد مورد نیاز، تحقیقات انجام شد و در نهایت پولم را گرفتم. از شما متشکرم JOLLYINVESTIGATORS=COM.
    اگر پول یا بیت کوین را به دلیل کلاهبرداری از دست دادید، باید آنها را واتساپ +1-201-895-1743 کنید.

    پاسخ