;
coinex

ساعت هوشمند POCO Watch با نمایشگر 1.6 اینچی رسما رونمایی شد

پوکو F4 GT تنها دستگاهی نبود که در رویداد دیروز راه‌اندازی شد؛ این کمپانی از ساعت هوشمند POCO Watch و Buds Pro Genshin Impact Edition هم رونمایی کرده است.

پوکو واچ اولین ساعت هوشمند این کمپانی است که در کنار ایرباد پوکو بادز پرو نسخه جنشین راه‌اندازی شد. این ساعت هوشمند از نمایشگر 1.6 اینچی AMOLED با رزولوشن 320×360 برخوردار شده و جنس آن از پلاستیک سبک است؛ مجموعه طراحی و ساختار پوکو واچ، وزن آن را به 31 گرم می‌رساند.

مشخصات ساعت هوشمند POCO Watch

پوکو در طراحی اولین ساعت هوشمند خود از تمام ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که امروزه در ساعت‌های هوشمند می‌بینیم، استفاده کرده است. ساعت هوشمند POCO Watch از سیستم نظارت بر ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و ردیاب‌های ورزشی برخوردار شده و به بیش از 100 مود ورزشی مجهز است.

ساعت هوشمند POCO Watch با نمایشگر 1.6 اینچی رسما رونمایی شد

این ساعت هوشمند از ماژول GPS نیز بهره می‌برد و از استاندارد مقاومت فشار 5 ATM برخوردار است. پوکو مدعی شده که باتری این ساعت می‌تواند تا 14 روز بدون نیاز به شارژ دوباره، گجت را روشن نگه دارد.

قیمت ساعت هوشمند POCO Watch برای بازارهای جهانی 79 یورو خواهد بود و از طریق پلتفرم‌های مختلف نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

مشخصات Poco Buds Pro Genshin Impact

ایرباد جدید پوکو با همکاری ویژه این شرکت با یکی از عناوین محبوب بازی طراحی شده است. ایربادها و کیس محافظ آنها به رنگ قرمز طراحی شدند و طرح‌هایی با رنگ طلایی هم روی آنها دیده می‌شود. پوکو بادز از بلوتوث 5.2 و اتصال دو دستگاه پشتیبانی می‌کند.

از دیگر مشخصات پوکو بادز پرو نسه جنشین باید به قابلیت حذف صداهای مزاحم اشاره کرد که از ورود صداهای بیرونی تا 35 دسی‌بل جلوگیری می‌کند. ظرفیت باتری پوکو بادز پرو و کیس محافظ آن 28 ساعته است. این دستگاه از شارژ USB-C و شارژ وایرلس Qi پشتیبانی می‌کند.

قیمتی که برای پوکو بادز پرو نسخه جنشین در نظر گرفته شده، 69 یورو است و فروش رسمی آن از فردا آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ساعت هوشمند POCO Watch چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام من گوشیم پوکو ایکس تری پرو هستش بعد از اپدیت می یو ای 13 مصرف باتریش زیاد شده

    پاسخ