;
coinex

هواوی Mate XS 2 با شارژر 66 واتی و دوربین 50 مگاپیکسلی رونمایی شد

هوای امروز با برگزاری یک رویداد مهم، از گوشی هواوی Mate XS 2 رونمایی کرد؛ گوشی تاشویی که مدت‌ها منتظر آن بودیم. برای اطلاع از جزییات این خبر در ادامه با تکراتو همراه شوید.

هواوی Mate XS 2 به نمایشگر تاشویی مجهز شده که برخلاف بسیاری از گوشی‌های تاشو، به سمت بیرون تا می‌شود. این پنل نمایشگر بزرگ از رزولوشن بالا، سیستم دوربین سه‌گانه پیشرفته و شارژ سریع 66 وات بهره می‌برد.

در ادامه با جزییات بیشتری به بررسی مشخصات هواوی Mate XS 2 می‌پردازیم.

طراحی و بدنه هواوی Mate XS 2

این اولین گوشی تاشویی است که از ساختار تقویت شده کامپوزیتی بهره می‌برد تا کاربر بتواند نمایشگر آن را به‌نرمی و بدون آسیب به ساختار دستگاه، باز و بسته کند. لایه‌های کامپوزیت پلیمری می‌توانند نیروی‌های وارد شده را جذب کرده و از فشار مضاعف جلوگیری کنند.

هواوی Mate XS 2 با شارژر 66 واتی و دوربین 50 مگاپیکسلی رونمایی شد

در ساخت Huawei XS 2 از موادنوآورانه‌ای مثل آلیاژ تیتانیوم با استاندارد هوا فضا، فایبرگلاس فوق سبک و استیل فوق سبک و قوی استفاده شده است. این ترکیبات به منظور افزایش قدرت بدنه و کمتر شدن وزن دستگاه، استفاده شدند. وزن این گوشی تاشو به 255 گرم می‌رسد. این دستگاه همچنین از قلم M-Pen 2s نیز پشتیبانی می‌کند.

هواوی میت ایکس اس 2 از تکنولوژی میکروفیبر سه‌بعدی بهره برده و رنگ و بافت آن به‌زیبایی با هم ترکیب شده‌اند. این دستگاه در رنگ‌های مشکی، سفید و بنفش عرضه خواهد شد.

نمایشگر

هواوی میت ایکس اس 2 به نمایشگر اصلی 6.5 اینچی مجهز شده که در حالت باز شده، اندازه نمایشگر به 7.8 اینچ می‌رسد. این نمایشگر از رزولوشن 2200×2480 پیکسل، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، نرخ حساسیت لمسی 240 هرتز، پوشش رنگ 1.07 میلیارد، تراکم پیکسل 424 و قابلیت ضد بازتاب بهینه شده (تا 45٪) پشتیبانی می‌کند.

هواوی Mate XS 2 با شارژر 66 واتی و دوربین 50 مگاپیکسلی رونمایی شد

دوربین

در پنل پشتی این دستگاه یک ماژول دوربین با سه لنز دوربین قرار دارد. لنز اصلی این گوشی تاشو 50 مگاپیکسلی است که در کنار لنز 13 مگاپیکسلی اولترا واید و لنز 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم اپتیکال 3x، تنظیمات دوربین را تشکیل می‌دهند. فلش LED هم در کنار لنزها، روی ماژول دوربین قرار دارد.

یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

باتری و اتصالات

هواوی Mate XS 2 اولین گوشی هوشمندی است که به وای فای با باند سه‌گانه مجهز می‌شود. سیستم عامل HarmonyOS هم به شکلی بهینه‌سازی شده که به‌خوبی از اتصال وای فای باند سه‌گانه پشتیبانی کند.

این دستگاه از یک باتری 4880 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 66 وات تغذیه می‌کند. این سیستم شارژ می‌تواند گوشی را در عرض 30 دقیقه تا 90 درصد شارژ کند.

هواوی Mate XS 2 با شارژر 66 واتی و دوربین 50 مگاپیکسلی رونمایی شد

مشخصات تراشه و قیمت هواوی میت ایکس اس 2

این گوشی تاشو از تراشه اسنپدراگون 888 نسخه 4G بهره می‌برد و در دو نسخه رم 8 و 12 با حافظه 126 و 512 گیگابایتی عرضه می‌شود.

  • رم 8 و حافظه 256 گیگابایتی: 1512 دلار
  • رم 8 و حافظه 256 گیگابایتی: 1735 دلار
  • رم 12 و حافظه 512 گیگابایتی: 1966 دلار

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد هواوی Mate XS 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: huaweicentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر