;
coinex

فیل اسپنسر: تاخیر دو بازی Starfield و Redfall تصمیم سختی بود

فیل اسپنسر رئیس ایکس باکس عنوان کرد که تاخیر دو بازی Starfield و Redfall تصمیم سختی بود. ما تمام تلاش خود را برای ارائه بازی‌های با کیفیت خواهیم کرد.

بازی Starfield از Bethesda Softworks و Redfall از استودیوی Arkane اخیرا با تاخیر روبه‌رو شدند و قرار شد در نیمه اول سال 2023 منتشر شوند. این خبر باعث نا امیدی و خشم بسیاری از طرفداران شد. با این حال توسعه دهندگانی که سال گذشته با جیسون شرایر از بلومبرگ صحبت می‌کردند نگران تاریخ انتشار اصلی این بازی‌ها بوند. برخی از آن‌ها حتی عبارت «سایبرپانک بعدی» را نیز به زبان آورده بودند. بازی سایبرپانک زمانی که منتشر شد یک افتضاح به تمام معنا بود، با این‌که با تاخیرهای متعدد روبه‌رو شد و سال‌ها در دست توسعه قرار داشت. در حال حاضر با تمام بروز رسانی‌هایی که برای آن منتشر شده، قابل بازی شده است، اما هنوز هم مشکلات متعددی در کنسول‌های نسل هشتمی دارد.

حال بدون در نظر گرفتن این موضوع، رئیس ایکس‌باکس آقای فیل اسپنسر در توییتر خود به موضوع تاخیر در این دو بازی پرداخته و خاطرنشان کرده است: «این‌گونه تصمیم‌ها هم برای تیم‌های سازنده و هم برای طرفداران ما سخت است. اما من کاملا از دادن زمان به تیم‌ها برای انتشار این دو بازی عالی حمایت می‌کنم و می‌خواهم در زمانی که آماده بودند، به دست طرفداران برسند. ما بازخوردهای شما را می‌شنویم. ارائه کیفیت مناسب برای فرنچایزهای بزرگ یکی از مورد انتظارترین کارهایی است که طرفداران بازی‌های کامپیوتری توقع دارند. در نتیجه ما به کار خود برای برآورده کردن بهتر این انتظارات ادامه خواهیم داد.»

بازی Starfield

Starfield مورد انتظارترین بازی مایکروسافت است که به‌صورت انحصاری توسط استودیو بتسدا در حال توسعه قرار دارد. این اولین عنوانی است که بتسدا از موتور بازی‌سازی ارتقا یافته خود یعنی Creation Engine 2 برای ساخت آن استفاده کرده است. جهان Starfield بسیار وسیع خواهد بود و ادعا شده که سیاره‌هایی در این بازی وجود دارند که هر کدام از آن‌ها از نقشه کل Skyrim بزرگ‌تر است. ظاهرا سناریو این بازی از 150 هزار دیالوگ تشکیل شده که این خود نوید یک داستان کاملا عمیق و پر محتوا را می‌دهد. این عنوان به شما اجازه می‌دهد که ماجراجویی بسیار هیجان انگیزی را در کنار تعاملات با بازیکنان و حتی NPCها در این کهکشان پهناور داشته باشید. همچنین ظاهرا با یک سیستم شخصی‌سازی عمیق نیز طرف خواهیم بود.

فیل اسپنسر: تاخیر دو بازی Starfield و Redfall تصمیم سختی بود

بازی Redfall

در کنار بازی Starfield عنوان مورد انتظار دیگر یعنی Redfall قرار دارد که در جریان کنفرانس ایکس باکس در E3 سال 2021 به‌صورت رسمی معرفی شد. از این بازی اطلاعات زیادی به‌صورت رسمی منتشر نشده است. اما با توجه به چند اسکرین شات از بازی که مشخص می‌کرد در مرحله توسعه قرار دارد، می‌توان Redfall را یک بازی لوتر شوتر اول شخص یا سوم شخص شبیه به Borderlands اما به سبک استودیو سازنده یعنی Arkane در نظر گرفت. ظاهرا شما می‌توانید این بازی را هم به‌صورت تک‌نفره و هم به‌صورت چند نفره (تا چهار نفر) به جلو ببرید. فردی نیز در ردیت اطلاعاتی از بازی منتشر کرد که می‌گفت این عنوان دارای شش شخصیت قابل بازی است که هرکدام مهارت‌های خاص خود را دارند. نقشه بازی تقریبا به اندازه Fallout 76 خواهد بود و دشمنان شما هم از جنس خون آشام هستند و هم انسان. این‌که تا چه حد این اطلاعات درست است، باید منتظر اخبار رسمی از سوی مایکروسافت باشیم.

فیل اسپنسر: تاخیر دو بازی Starfield و Redfall تصمیم سختی بود

نمایشگاه بازی‌های Xbox و Bethesda برای 12 ژوئن برنامه‌ریزی شده است و ما امیدواریم اخباری پیرامون این دو بازی مورد انتظار مانند نمایش تریلری از گیم‌‎‌پلی آن‌ها ببینیم.

بیشتر بخوانید:

شما هم منتظر انتشار این دو بازی مورد انتظار از سوی مایکروسافت هستید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gaminbolt و eurogamer

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر