;
coinex

بازی Forza Horizon 6 در حال توسعه قرار دارد؟

آیا بازی Forza Horizon 6 در حال توسعه قرار دارد؟ آیا می‌تواند موفقیت نسخه قبلی خود که به‌تازگی هم منتشر شده را تکرار کند و طرفداران را دوباره هیجان زده کند؟

بر اساس لیست شغلی اخیر برای یک طراح مرحله (Level Designer) در Playground Games ظاهرا می‌توان نتیجه گرفت که توسعه بازی بعدی Forza Horizon در مراحل پیش تولید قرار دارد.

Playground Games که همگی آن‌را با نام سری بازی‌های ریسینگ فورتزا به‌یاد می‌آوریم، به‌تازگی نسخه جدید این سری را به‌نام Forza Horizon 5 برای ایکس باکس سری ایکس و اس، ایکس باکس وان و پی‌سی منتشر کرد و با استقبال خوب منتقدان روبه‌رو شد.

با این‌که قرار است پشتیبانی طولانی از نسخه آخر بازی Forza Horizon شود اما ظاهرا طبق آخرین لیست مشاغل این توسعه دهنده موفق، به‌نظر می‌رسد که این استودیو در حال آماده سازی کارکنان خود برای توسعه یک فرنچایز ریسینگ جدید است. در نظر داشته باشید که آن‌ها پروژه ریبوت بازی Fable را هم در دست ساخت دارند.

بازی Forza Horizon 6 در مراحل پیش تولید قرار دارد

استودیو Playground Games یک لیست شغلی برای یک طراح مراحل در GameJobs ارسال کرده است، و توضیحات آن بیان می‌کند که آن‌ها به‌دنبال شخصی هستند که برای یک عنوان AAA جدید به تیم توسعه ملحق شود. در این لیست به‌صورت واضح بیان شده است که شخص مورد نظر عضوی از تیم Forza Horizon خواهد بود و حرفی از بازی Fable یا یک IP جدید نیز به میان نیامده است.

بازی Forza Horizon 6 در حال توسعه قرار دارد؟

در آگهی این شغل آمده که «استودیو Playground Games به‌دنبال یک طراح مراحل برای پیوستن به تیم توسعه Forza Horizon است. به‌عنوان عضوی از تیم طراحی در یک عنوان AAA، مسئولیت بخش‌های بزرگی از طراحی مراحل بازی و همچنین راهنمایی و هدایت هم تیمی‌های جوان را بر عهده خواهید داشت. شما بخشی از تیم طراحی مراحل در عنوان بعدی AAA ما خواهید بود و مسئول ایجاد تجربه‌های سرگرم‌ کننده و قابل بازی در گیم‌پلی خواهید بود. در طول پیش تولید، شما از نزدیک با طراحان محیط کار خواهید کرد تا از مفهومی از هسته مرکزی گیم‌پلی بازی را درک کنید.»

دور از انتظار نیست که Forza Horizon 6 با توجه به موفقیت نسخه قبلی خود، در مراحل اولیه توسعه قرار داشته باشد، اما طرفداران نباید انتظار دیدن این بازی را به این زودی‌ها داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gamingbolt

نظر شما در مورد ریسینگ انحصاری مایکروسافت چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر