;
coinex

شایعه: کالکشنی از Gears of War ممکن است امسال عرضه شود

شایعه جدیدی منتشر شده و حاکی از آن است که فرنچایز مایکروسافت یعنی Gears of War می‌تواند کالکشنی شبیه به Halo: The Master Chief Collection داشته باشد.

در سال 2014، مایکروسافت Halo: The Master Chief Collection را برای Xbox One منتشر کرد؛ مجموعه‌ای جاه‌طلبانه که شامل Halo: Combat Evolved Anniversary، ریمستر بازی‌های Halo 3 ،Halo 2 و Halo 4 بود.

این کالکشن حجم بسیار بالایی داشت که همه در یک مجموعه قرار گرفته بودند. Master Chief Collection شروع بسیار دشواری داشت و مدتی طول کشید تا از نظر فنی به وضعیت قابل قبولی برسد. اما پس از گذشت چند سال‌ از انتشار آن، بهبود یافته و مشکلاتش برطرف شد. همچنین از محتوای کاملا جدید نیز بهره‌مند شده و نسخه‌های Halo بیشتری را در خود جای داده است.

اکنون به نظر می‌رسد که مایکروسافت ممکن است در حال آماده شدن برای انتشار پروژه دیگری مشابه با Halo: The Master Chief Collection باشد. در ماه ژانویه یکی از لیکرهای معروف ایکس‌باکس یعنی Shpeshal_Nick شایعه کرد که مجموعه‌ای به سبک Master Chief Collection برای یکی از فرنچایزهای اصلی ایکس‌باکس در دست ساخت قرار دارد، اما از مشخص کردن این فرنچایز پرهیز کرد. در همان زمان یک سری از افراد گمانه‌ زنی‌هایی مبنی بر سری Fable یا Gears of War داشتند، اما به‌نظر می‌رسد در یک پادکست جدیدی که به‌تازگی منتشر شده است، خبرهای جدیدی از این شایعه پخش شده باشد.

کالکشنی از Gears of War منتشر خواهد شد

در پادکست XboxEra که آقای Shpeshal_Nick مجری آن بود، مشخص نکرد که این کالکشن درباره چه سری خواهد بود. اما گفت که همه آن را حدس زده‌اند و اشاره کرد که این کالکشن ممکن است Forza ،Halo یا Gears of War باشد. مجموعه Halo که در حال حاضر منتشر شده است، و کالکشنی از Forza هم چندان منطقی نیست زیرا که یک فرنچایز ریسینگ به‌حساب می‌آید، بنابراین فقط Gears of War برای این هدف باقی می‌ماند.

شایعه: کالکشنی از Gears of War ممکن است امسال عرضه شود

Shpeshal_Nick بر این باور است که این مجموعه در اواخر سال جاری عرضه خواهد شد و احتمالا در رویداد در پیش رو ایکس باکس معرفی می‌شود. در حالیکه E3 2022 لغو شده است، ایکس باکس در تاریخ 12 ژوئن میزبان نمایشگاهی است که در آن رونمایی‌های بزرگ خود در سطح E3 را معرفی خواهد کرد. کالکشن Gears of War قطعا به عنوان یک رونمایی بزرگ برای این نمایشگاه محسوب می‌شود. اگرچه طرفداران باید منتظر بمانند تا از صحت این قضیه با خبر شوند.

حال ممکن است برخی بپرسند که هدف انتشار کالکشنی از Gears of War چه خواهد بود؟ بیشتر بازی‌های The Master Chief Collection به آسانی برای بازی در ایکس‌باکس وان در دسترس نبودند، مخصوصا که قبل از لانچ backward compatibility بود. اما در مورد Gears of War باید گفت که تمام بازی‌های این سری از قبل برای بازی بر روی جدیدترین سخت‌افزارهای Xbox در دسترس هستند، از جمله اسپین‌آف Gears Tactics و نسخه بازسازی‌شده Gears of War اصلی.

شاید اگر طرفداران خیلی خوش شانس باشند، این کالکشن فرضی شامل ریمسترهایی از Gears of War 2 و 3 باشد تا آن‌ها را به ریمستر نسخه اصلی نزدیک‌تر کند. به این ترتیب گیمرهای ایکس باکس می‌توانند در حالی که منتظر اخبار بیشتر در مورد Gears of War 6 هستند، مشغول تجربه کالکشن Gears of War با کیفیت بالاتری باشند.

بیشتر بخوانید:

شما هم منتظر انتشار این دو بازی مورد انتظار از سوی مایکروسافت هستید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamerant

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر