;
coinex

بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس [مهر 1402]

بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس موضوعی است که در ادامه مورد بررسی قرار گرفته است. اگر قصد دارید با بهترین لپ تاپ های Asus مخصوص بازی آشنا شوید، همراه ما باشید.

لپ تاپ‌های گیمینگ ویژگی‌هایی متفاوت و پرقدرت دارند که همین باعث شده است برای گیم انتخابی مناسب باشند. این مدل لپ تاپ ها توسط کمپانی‌های مختلف تولید می‌شوند و باید گفت که قیمت بالایی نیز دارند.

در این مطلب بهترین لپ تاپ های Asus مخصوص بازی معرفی شده‌اند. ویژگی‌ها و قابلیت‌های هر کدام نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

اگر قصد خرید لپ تاپ گیمینگ دارید و یا مایل هستید با بهترین‌ها آشنا شوید این مطلب می‌تواند به شما کمک کند. پس با ما همراه باشید.

بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس

لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی، دستگاه‌هایی جذاب و متنوع هستند و انتخاب مدل مناسب مطابق با بودجه و نیاز‌های هر کاربر، امر دشواری است. اما نیازی به نگرانی نیست زیرا ما در این مطلب بهترین لپ تاپ های گیمینگ Asus را به شما معرفی می‌کنیم تا خریدی راحت داشته باشید.

ROG Strix SCAR 17 G733

  • پردازنده: AMD Ryzen 9 5900HX
  • پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce RTX 3080
  • رم: ۱۶ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۱ ترابایت SSD
  • نمایشگر: ۱۷.۳ اینچ

یکی از قدرتمندترین و بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس این مدل است. این لپ‌تاپ به دلیل مشخصات و عملکرد عالی خود، قیمت نسبتا بالایی دارد. طراحی جذاب با نورپردازی RGB و صفحه‌کلید مکانیکی نوری یکی از بهترین‌هایی است که داریم.

Scar 17 صفحه نمایش 4K ندارد، اما نرخ تازه سازی ۳۶۰ هرتز را با رزولوشن 1080P جفت می‌کند. در حالی که تفاوت در وضوح ایده‌آل نیست، نرخ نوسازی بسیار سریع برای گیمرهای رقابتی ایده‌آل خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022 ؛ لپ تاپ های جدید مخصوص بازی

بهترین لپ تاپ های دل 2022 ؛ لپ تاپ DELL جدید چی بخریم؟

لپ تاپ ایسوس ROG Strix G18 G814JZ-Z

بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس

  • پردازنده: Intel Core i9 13980HX
  • پردازنده گرافیکی: Nvidia RTX 4080
  • نمایشگر: 18 اینچ
  • رم: 32 گیگابایت

اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس (Asus) را نام ببریم باید به لپ تاپ ایسوس ROG Strix G18 G814JZ-Z اشاره کنیم. لپ تاپ ایسوس، ROG Strix G18 G814JZ-Z با کارت گرافیک RTX 4080 و ۳۲ گیگابایت حافظه رم است که ترکیب فوق‌العاده و البته گران قیمتی را برای علاقه‌مندان به محصولات رده بالای گیمینگ جمع آوری کرده و با نمایشگر ۱۸ اینچی، سخت‌افزار قدرتمند و وزن ۳ کیلویی خود، توجه چندانی به قابلیت حمل لپ تاپ نداشته و فقط روی عملکرد آن تمرکز کرده است.

ROG Strix G18 از پردازنده قدرتمند و نسل سیزدهمی Core i9 13980HX اینتل درکنار کارت گرافیک ۱۲ گیگابایتی Nvidia RTX 4080 استفاده می‌کند و نمایشگر QHD+ و ۱۶۵ هرتزی آن نیز به بهترین نحو ممکن خروجی این سخت‌افزار مدرن و رده بالا را در مقابل چشمان کاربر قرار می‌دهد. البته که این لپ تاپ به هیچ عنوان ارزان‌قیمت نیست و مخاطب آن هم افرادی نیست که به‌دنبال لپ تاپ‌های ارزان‌قیمت هستند. بلکه در این جا روی ارائه بهترین عملکرد ممکن با بهینه‌سازی سخت‌افزار و امکانات نرم‌افزاری لپ تاپ تمرکز شده تا بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس را در اختیار شما قرار دهد.

بدنه‌ی لپ تاپ G18 با سخت‌افزار توانمند و نمایشگر عریض و طویل آن بزرگ و سنگین به نظر می‌رسد اما همچنان ظرافت بیشتری نسبت به رقبایی مانند Alienware M18 دارد. ضمن اینکه در وایب گیمینگ این لپ تاپ برخلاف محصولات دیگری که از برندهای دیگر دیده می‌شوند زیاده روی نشده تا رضایت هر مخاطبی را جلب کند.

نمایشگر ۱۸ اینچی و 2560×1600 این لپ تاپ با پنل QHD+ LCD خود، رنگ‌ها و تصاویر را برجسته، جذاب و چشم نواز به نمایش می‌گذارد و رفرش ریت ۲۴۰ هرتزی آن نیز به نمایش هرچه روان‌تر انیمیشن‌ها و مطابقت با نرخ فریم بالای تصاویری که با سخت‌افزار قدرتمند آن ممکن شده، کمک زیادی می‌کند.

درگاه‌ها و سیستم ارتباطی آن نیز شامل WiFi6 و Bluetooth 5.2 درکنار پورت‌های HDMI 2.1 و ۲ عدد درگاه USB Type-C می‌شود که یک عدد تاندربولت ۴ و یک عدد USB 3.2 Gen 2 با پشتیبانی از خروجی تصویر DP1.4 و PD 100W است. همچنین ۲ پورت USB 3.2، وب کم 720p و جک ۳.۵ میلی متری آن، این ترکیب را کامل کرده است.

در کل می‌توان ROG Strix G18 G814JZ-Z را یکی از کامل‌ترین لپ تاپ‌های گیمینگ حال حاضر جهان معرفی کرد که به بهترین شکل ممکن برطرف کننده‌ی نیاز هر گیمر و تولید کننده‌ی محتوایی است که از نرم افزارهای گرافیکی نیازمند به توان پردازشی بالا استفاده می‌کند. درواقع اگر مشکلی با برچسب قیمتی حدود ۲۰۰ میلیون تومانی این لپ تاپ نداشته باشید، ROG Strix G18 G814JZ-Z بدون هیچ تعللی پیشنهاد مناسب شما است.

لپ تاپ ایسوس ROG Strix G16 G614JI

بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس

  • پردازنده: Intel Core i9 13980HX
  • پردازنده گرافیکی: Nvidia RTX 4070
  • نمایشگر: 16 اینچ
  • رم: 16 گیگابایت

این لپ تاپ گیمینگ قدرتمند و جذاب که در سال ۲۰۲۳ روانه بازار شده، از یک نمایشگر ۱۶ اینچی مات NEBULA با رزولوشن 2.5K و نرخ نوسازی تصویر 240Hz استفاده می‌کند که میزان روشنایی تصویر آن به ۵۰۰ نیت رسیده و از پوشش رنگ ۱۰۰٪ طیف DCI-P3 با سرعت پاسخگویی ۳ میلی ثانیه پشتیبانی می‌کند. ضمن اینکه نسخه ۱۶.۱ و ۱۸ اینچی این لپ تاپ نیز با قیمت بالاتر در دسترس قرار دارد.

پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 4070 نیز حرفی برای گفتن باقی نگذاشته و به خوبی از پس اجرای سنگین‌ترین بازی‌های گرافیکی با کیفیت درخور نمایشگر چشم نواز آن برخواهد آمد. از دیگر مشخصات کارت گرافیک به کار رفته در این لپ تاپ باید به فناوری Advanced Optimus وکلید MUX و توان ۱۴۰ وات و قابلیت ROG Boost آن اشاره کرد. با توجه به این قابلیت‌های فوق العاده می‌توان این محصول را در زمره بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس (Asus)  دانست.

پردازنده Intel Core i9 13980HX نیز بهترین CPU نسل سیزدهم اینتل برای لپ تاپ‌ها است که با فرکانس پردازنده ۱.۶ تا ۵.۶ گیگاهرتز و برخورداری از ۲۴ هسته و ۳۲ رشته با ساختار هیبریدی که شامل ۸ هسته P و ۱۶ هسته E با قابلیت بوست تا ۱۳۵ وات می‌شود، قدرت فوق‌العاده‌ای در پردازش تسک‌های سنگین در کاربری گیمینگ و تولید محتوا را دارد. این CPU از ۳۶ مگابایت حافظه کش L3 و سیستم خنک کنندگی بهینه‌ی ROG INTELLIGENT COOLING برخوردار است و خمیر حرارتی طلای مایع، سه فن، رادیاتور سرتاسری، هفت لوله ی مسی، ۳۷۴ مسیر رادیاتور با ضخامت ۰.۱ میلی‌متر از دیگر مشخصات آن است.

ایسوس در این نسخه از ۱۶ گیگابایت حافظه رم DDR5 4800MHz استفاده کرد که البته با برخورداری از ۲ اسلات رم تا ۶۴ گیگابایت نیز قابل ارتقا است. ظرفیت حافظه داخلی ذخیره‌سازی آن نیز ۱ ترابایت تعیین شده و از نوع SSD NVMe PCI-E 4 با بالاترین استاندارد سرعت انتقال داده در میان محصولات موجود محسوب می‌شود.

درگاه‌ها و سیستم‌های ارتباطی ROG Strix G16 سال ۲۰۲۳ شامل WiFi6 و Bluetooth 5.2 درکنار پورت‌های HDMI 2.1 و ۲ عدد درگاه USB Type-C می‌شود که یک عدد تاندربولت ۴ و یک عدد USB 3.2 Gen 2 با پشتیبانی از خروجی تصویر DP1.4 و PD 100W است. همچنین ۲ پورت USB 3.2، وب کم 720p و جک ۳.۵ میلی متری آن، این ترکیب را کامل کرده است.

لپ تاپ ایسوس ROG Strix G713RW

بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس

  • پردازنده: AMD Ryzen 7 6800H
  • پردازنده گرافیکی: Nvidia RTX 3070 Ti
  • نمایشگر: 17.3 اینچ
  • رم: 16 گیگابایت

لپ تاپ ایسوس ROG Strix G713RW یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس (Asus) است. لپ تاپ گیمینگ ایسوس ROG Strix G713RW با برخورداری از پردازنده نسل ششم Ryzen 7 6800H شرکت AMD یک پیشنهاد خاص در میان تمام مدل‌هایی است که در این فهرست از تراشه‌های اینتل بهره می‌برند. از نظر کارت گرافیک مورد استفاده نیز در این نسخه Nvidia RTX 3070 Ti با ۸ گیگابایت حافظه GDDR6 انتخاب شده که باوجود اینکه متعلق به نسل قبل است، در تنظیمات گرافیکی بالا به خوبی از پس سنگین ترین بازی‌ها و خروجی‌های پریمیر و داوینچی برمی‌آید.

ایسوس در این نسخه از ۱۶ گیگابایت حافظه رم با سرعت ۴۸۰۰ مگاهرتز و قابلیت ارتقا تا ۳۲ گیگابایت استفاده کرده است. نمایشگر ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل و Full HD این لپ تاپ با نرخ نوسازی تصویر فوق‌العاده ۳۶۰ هرتز و روکش مات و جذاب آن به خوبی با قابلیت‌های سخت‌افزاری و سایز صفحه‌نمایش آن مطابقت داشته و انتظارات شما را برآورده خواهد کرد.

درگاه‌های ارتباطی این لپ تاپ نیر شامل پورت USB 3.2 Type C با پشتیبانی از قابلیت انتقال انرژی و DP1.4 و سه درگاه USB 3.2 Type-A و درگاه HDMI 2.0 و درگاه شبکه گیگابیتی بوده که با حضور جک ۳.۵ میلی‌متری صدا تکمیل می‌شود. همچنین پشتیبانی از WiFi 6 با استاندارد 802.11ax به ‌صورت دو باند و بلوتوث نسخه ۵.۲ برای اتصالات بی‌سیم این لپ تاپ در نظر گرفته شده است. شاید بتوان تنها نقطه ضعف این لپ تاپ در زمینه پورت‌های تحت پشتیبانی را عدم برخورداری از Thunderbolt در نظر گرفت.

ROG Strix G15 AMD Advantage Edition

  • پردازنده: AMD Ryzen 9 5900HX
  • پردازنده گرافیکی: AMD Radeon RX 6800M
  • رم: ۱۶ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۵۱۲ گیگابایت SSD
  • نمایشگر: ۱۵.۶ اینچ

تعداد لپ‌تاپ‌های قدرتمندی که قیمت مناسب و ارزش خرید بالایی داشته باشند، زیاد نیست. لپ تاپ  ROG Strix G15 AMD Advantage Edition یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس است. این لپ‌تاپ عملکرد بالا و عمر باتری خیره کننده‌ای دارد.

لپ‌تاپ ROG Strix G15 Advantage Edition پردازنده قدرتمند AMD و میزان رم مناسبی را در خود دارد. این لپ‌تاپ می‌تواند حتی در سخت ترین بازی‌های AAA عالی عمل کند.

حتی با پردازش‌های سنگین و طولانی، این لپ‌تاپ بیش از حد داغ نمی‌شود و با دریچه‌های خنک‌کننده گسترده در اطراف شاسی کار خنک کردن را فوق‌العاده انجام می‌دهد. علاوه‌بر این، عمر باتری برای این لپ‌تاپ گیمینگ بسیار مناسب است.

TUF GAMING FX705DT – NP

بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس (Asus)

  • نمایشگر: ۱۷ اینچی
  • سری پردازنده: Ryzen 7
  • رم: 16 گیگابایت
  • ظرفیت داخلی: یک ترابایت
  • پردازنده گرافیکی: GeForce® GTX1650

این لپ تاپ گیمینگ ایسوس یک نمایشگر با کیفیت 17 اینچی با رزولوشن 1080×1920 و کیفیت تصویر FULL HD دارد. بنابراین تصاویر در این لپ تاپ با کیفیت فوق العاده و وضوح بالا به نمایش گذاشته می‌شود.

اندازه و ضخامت لپ تاپ به گونه‌ای است که می‌توانید دستگاه را به آسانی با خود حمل کنید. به لطف وجود پردازنده و کارت گرافیک قدرتمند می‌توانید انواع بازی‌های روز دنیا و کارهای گرافیکی سنگین را بدون دردسر و با سرعت انجام دهید. این دستگاه مجهز به 16 گیگابایت رم از نوع DDR4 و یک ترابایت حافظه هیبریدی به همراه 256GB SSD است.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های ایسوس 2022 ؛ لپ‌تاپ ASUS جدید چی بخریم؟

لپ تاپ لنوو Slim 7i Carbon با پردازنده نسل دوازدهمی رونمایی شد

TUF FX505DT – A

بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس (Asus)

  • نمایشگر: ۱۵ اینچی
  • سری پردازنده: Ryzen 7
  • رم: 8 گیگابایت
  • ظرفیت داخلی: یک ترابایت

لپ تاپ TUF FX505DT – A یکی از محصولات پر قدرت ایسوس است. این محصول مجهز به پردازنده قدرتمند و کارت گرافیک منحصر به فردی است که انجام کارهای سنگین و حرفه‌ای و بازی‌های روز دنیا را برای شما آسان می‌کند.

نمایشگر این لپ تاپ که از بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس است، 15 اینچی بوده و تصاویر FULL HD با کیفیتی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به لطف وجود روکش مات روی صفحه نمایش، با استفاده طولانی مدت از لپ تاپ چشم شما خسته نمی‌شود. این لپ تاپ یک رم 8 گیگابایتی از نوع DDR4 و یک ترابایت حافظه داخلی از نوع هیبریدی دارد.

TUF GAMING FX506IV – A

بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس (Asus)

  • نمایشگر: ۱۵ اینچی
  • سری پردازنده: Ryzen 7
  • رم: 32 گیگابایت
  • ظرفیت داخلی: یک ترابایت

لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل TUF GAMING FX506IV – A از جدیدترین محصولات این برند است که امکاناتی فوق العاده دارد. وجود پردازنده قدرتمند و کارت گرافیک جدید به کاربران این امکان را می‌دهد تا بازی‌های روز دنیا را بدون دردسر نصب و اجرا کنند.

صفحه نمایش 15 اینچی این لپ تاپ با رزولوشن 1080×1920 تصاویر با کیفیت بالا و FULL HD در اختیار کاربران قرار می‌دهد. رم 32 گیگابایتی و حافظه یک ترابایتی تعبیه شده در این لپ تاپ به شما این امکان را می‌دهد که کارهای خود را با سرعت بیشتری انجام دهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i3 کدام است؟

ROG Zephyrus Duo 15 GX550LWS

بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس (Asus)

  • نمایشگر: ۱۵ اینچی
  • سری پردازنده: Core i7
  • رم: 32 گیگابایت
  • حافظه داخلی: یک ترابایت
  • پردازنده گرافیکی: GeForce® RTX 2070 SUPER

لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل ROG Zephyrus Duo 15 GX550LWS از پرطرفدارترین و بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس است. این دستگاه مجهز به صفحه نمایش 15 اینچی با دقت Full HD| 1920×1080 است که تصاویری با کیفیت و کاملا شارپ در اختیار شما قرار می‌دهد.

یک روکش مات بر روی صفحه نمایش قرار دارد که از آسیب به چشم شما در طولانی مدت جلوگیری کرده و چشم را خسته نمی‌کند. پردازنده قدرتمند و کارت گرافیک با کیفیت تعبیه شده بر روی این لپ تاپ انواع بازی‌ها را به راحتی و بدون ایجاد مشکل اجرا می‌کند.

ROG Zephyrus S GX701LXS

بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس (Asus)

  • نمایشگر: 17 اینچی
  • سری پردازنده: Core i7
  • رم: 32 گیگابایت
  • حافظه داخلی: یک ترابایت
  • پردازنده گرافیکی: GeForce® RTX 2080 Super

این مدل نیز از بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس است و امکاناتی فوق العاده برای انجام بازی‌های روز دنیا دارد. صفحه نمایش 17 اینچی این لپ تاپ رزولوشن 1080×1920 و کیفیت FULL HD دارد.

یک روکش مات بر روی نمایشگر قرار گرفته است به همین دلیل در صورتی که طولانی مدت به صفحه نمایش نگاه کنید چشم خسته نمی‌شود. این لپ تاپ مجهز به کارت گرافیک RTX2080 بوده که قدرتی فوق العاده برای اجرای بازی‌هایی با گرافیک بالا دارد.

رم 32 گیگابایتی از نوع DDR4 به شما این امکان را می‌دهد تا بازی‌های سنگین را با سرعت بالا نصب و اجرا کنید. باتری 4 سلولی این لپ از نوع لیتیوم پلیمری بوده و می‌تواند تا 5 ساعت شارژ دهی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت 2022 [میان رده و پایین رده]

بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2022 ؛ مشخصات و راهنمای خرید

ROG Zephyrus G15 RTX 3070

بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس (Asus)

  • پردازنده: اینتل Core i7
  • پردازنده گرافیکی: انویدیا GeForce RTX 3070
  • نمایشگر: 15.6 اینچ
  • حافظه داخلی: 1 ترابایت
  • رم: 16 گیگابایت

لپ تاپ ایسوس مدل ROG Zephyrus G15 از بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس و برای افراد حرفه‌ای است. این جعبه کاملاً سیاه دارای طراحی مستطیلی با لبه‌های منحنی است که ترک‌پد بزرگ آن در قسمت جلو خودنمایی می‌کند.

این دستگاه از سی پی یو Intel Core i7-10750H یا AMD Ryzen 9 5900HS بهره می برد. پردازنده گرافیکی GeForce RTX 3070 برای انجام بازی در سطح پیشرفته و اجرای تصاویر بی عیب عرضه شده است.

قرار گرفتن حافظه رم 16 گیگابایتی نیز امکان اجرای بسیار روان برنامه‌های سنگین را میسر می‌سازد که با توجه به سیستم عامل Windows 10 Pro این امر به درستی اجرا خواهد شد.

این لپ تاپ که از بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس بوده یک صفحه نمایش مات از نوع پنل IPS، اندازه 15.6‌ اینچ دارد و وضوح تصویر QHD جلوه خاصی به صفحه نمایش این محصول داده است.

ROG Strix Scar 15

بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس (Asus)

  • پردازنده:AMD Ryzen 9 5900HX
  • پردازنده گرافیکی: انویدیا GeForce RTX 3070
  • نمایشگر: 15.6 اینچ
  • حافظه داخلی: 1 ترابایت
  • رم: 16 گیگابایت

از بهترین لپ تاپ های ایسوس مخصوص گیمینگ می‌توان این مدل را نام برد. این لپ تاپ دارای طراحی خیره کننده‌ای با لولاهای قابل انعطاف و صفحه کلید با نور پس زمینه RGB است.

این دستگاه با بهره‌مندی از سی پی یو Ryzen 9 5900HX سرعت فوق العاده‌ای برای بازی دارد. پردازنده گرافیکی GeForce RTX 3070 با داشتن 8 گیگابایت ظرفیت از نوع  GDDR6، گیم پلی بی‌نقصی را به دنبال خواهد داشت. با سیستم خنک کننده پیشرفته دیگر هراسی از بابت گرم شدن بیش از حد قطعات نیز نخواهید داشت.

حافظه رم 16 گیگابایتی از نوع DDR4 نقطه قوت دیگر لپ تاپ گیمینگ ایسوس است که در اجرای سریع‌تر نرم‌افزارهای گرافیکی و بازهای کامپیوتری سطح بالا نقش موثری خواهد داشت. مجهز بودن به 165 هرتز نرخ بروزرسانی و روشنایی 300 نیت قدرت خاصی به این دستگاه داده و باعث شده از بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ تا 40 میلیون تومان

بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان

ROG Zephyrus G15

بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس (Asus)

  • پردازنده: AMD Ryzen 9 4900HS
  • پردازنده گرافیکی: انویدیا GeForce RTX 2060
  • نمایشگر: 15.6 اینچ
  • حافظه داخلی: 1 ترابایت
  • رم: 16 گیگابایت

گیمرهایی که بدنبال لپ‌تاپ فوق العاده باریک اما قدرتمند هستند، لپ تاپ ایسوس مدل Zephyrus G15 بهترین انتخاب برای آنهاست. طراحی زیبا، باریک و سبک این لپ تاپ چشم هر بیننده‌ای را به سمت خود می‌چرخاند.

ایسوس از جدیدترین پردازنده ای ام دی Ryzen 9 و گرافیک RTX 2060 برای ساخت این لپ تاپ استفاده کرده است. داشتن نمایشگر IPS با اندازه 15.6 اینچ و نرخ بروزرسانی 240 هرتز سبب می‌شود تا یک گیمر از بازی بیشترین لذت ببرد.

اعتبارسنج Pantone نیز به شما کمک می‌کند تا دقت رنگ واقعی را هنگام انجام بازی‌ تجربه کنید.

ROG Zephyrus G14 GA401QM

بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس (Asus)

  • پردازنده: AMD Ryzen 9 5900HS
  • پردازنده گرافیکی: انویدیا GeForce RTX 3060
  • نمایشگر: 14 اینچ
  • حافظه داخلی: 1 ترابایت
  • رم: 16 گیگابایت

اگر شما پردازنده‌های Ryzen را برای لپ تاپ مخصوص بازی خود مناسب می‌دانید، لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل ROG Zephyrus G14 یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای شماست.

ROG Zephyrus G14 GA401QM به عنوان قدرتمندترین لپ تاپ گیمینگ 14 اینچ همراه با ویندوز 10 پرو در جهان شناخته می‌شود و از بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس است.

ایسوس در این محصول پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای AMD Ryzen 9 5900HS و پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 3060 را جای داده است که بیشتر بازی‌های سنگین را بدون هیچ مشکل و دردسر اجرا می‌کند.

از دیگر نقاط قوت این محصول می‌توان به امکان نمایش بازی با قابلیت 144 هرتز اشاره کرد که توسط یک پنل IPS با وضوح FHD به نمایش در خواهد آمد. فضای ذخیره سازی اطلاعات برای این لپ تاپ یک ترابایت از نوع اس اس دی است که از رابط PCIe نیز پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ تا 10 میلیون تومان

بهترین لپ تاپ تا 20 میلیون تومان

ROG Zephyrus Due SE 15 GX551QR

بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس (Asus)

  • پردازنده: AMD Ryzen 9 5900HX
  • پردازنده گرافیکی: انویدیا GeForce RTX 3070
  • نمایشگر: 15.6 اینچ
  • حافظه داخلی: 1 ترابایت
  • رم: 32 گیگابایت

نوت بوک‌های ROG ایسوس، یکی از محبوب‌ترین و بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس هستند. این دستگاه این امکان را فراهم می‌کند تا افق خلاقی خود را گسترش داده و ابعاد جدیدی را کشف کنید. این لپ‌تاپ فوق‌العاده باریک، مجهز به صفحه نمایش 15.6 اینچ مات از نوع IPS است.

وضوح نمایش 2160 پیکسل و همچنین نرخ تازه سازی در این محصول، 300 هرتز است که فوق‌العاده به نظر می‌رسد. همان‌طور که گفته شد این دستگاه به نمایشگر ثانویه لمسی با اندازه 14.1 اینچ نیز مجهز شده است.

استفاده از 1 ترابایت SSD با پشتیبانی از فناوری NVMe برای ذخیره‌سازی دیتا مقدار فوق‌العاده‌ای به نظر می‌رسد. علاوه بر این استفاده از 32 گیگابایت حافظه رم برای این لپ تاپ، این مجموعه را تکمیل کرده است.

در این مطلب به بررسی و معرفی بهترین لپ تاپ های گیمینگ Asus پرداختیم. کمپانی ایسوس در زمینه تولید لپ تاپ مخصوصا گیمینگ تاکنون بسیار موفق عمل کرده است و محصولات آن طرفدارانی ویژه دارند. لپ تاپ های ایسوس مخصوص گیمینگ در این مطلب معرفی شدند. شما می‌توانید با بررسی ویژگی‌ها و قابلیت‌های هر کدام بهترین لپ تاپ های Asus مخصوص بازی را براساس نیاز و بودجه خود انتخاب کرده و خریداری کنید.

سوالات متداول

بهترین لپ تاپ های گیمینگ Asus کدام‌ها هستند؟

کمپانی موفق ایسوس تولید کننده بهترین لپ تاپ های Asus مخصوص بازی است. این کمپانی در این مورد بسیار خوش درخشیده و محصولات آن بسیار پرقدرت و حرفه‌ای هستند. گیمرها همیشه به دنبال لپ تاپ های ایسوس مخصوص گیمینگ هستند تا بتوانند به بهترین شکل از بازی خود لذت ببرند. در این مطلب بهترین لپ تاپ های Asus مخصوص بازی برای شما معرفی شدند. شما می‌توانید با خواندن ویژگی‌ها و قابلیت‌های هر کدام از مدل‌های معرفی شده بهترین را برای خود انتخاب کنید.

هنگام خرید لپ تاپ های گیمینگ باید به چه ویژگی‌هایی توجه کنیم؟

هنگام خرید یک لپ تاپ گیمینگ مناسب باید به کیفیت و رزولوشن صفحه نمایش، CPU یا پردازنده مرکزی، کارت گرافیک، حافظه رم و حافظه داخلی توجه کنید تا بتوانید یک انتخاب مناسب داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر