;
coinex

ارز دیجیتال را از کجا شروع کنیم؟

ارز دیجیتال را از کجا شروع کنیم؟ پول یا ارز دیجیتال، شکل خاصی از ارز می‌­باشد که فقط به‌صورت الکترونیکی قابل دسترس هستند و خرید و فروش آن‌ها از طریق رایانه یا گوشی همراه در بستر اینترنتی و بدون نیاز به واسطه انجام می‌­گردد و کسانی که می‌­خواهند در این حوزه به فعالیت بپردازند و در این بازار سرمایه­‌گذاری کنند باید از آموزش و مهارت­‌های لازم برخوردار باشند تا سرمایه خود را هدر ندهند.

حال ارز دیجیتال از کجا شروع کنیم؟ در ابتدا باید گفت بازار‌های مالی با ریسک همراه هستند بنابراین از روی هیجان و بدون تحقیق و بررسی وارد این بازار نشوید زیرا بازار‌های سرمایه­‌گذاری مزایا و معایبی دارند که عدم شناخت یا ناآگاهی شخص سرمایه­‌گذار در این زمینه می‌­تواند منجر به از دست دادن سرمایه او شود. برای شروع بهتر است ابتدا با مفاهیم و اصطلاحات رایج بازار ارز‌های دیجیتال آشنا شوید تا درک درستی از آموزش و اخبار ارز دیجیتال داشته باشید زیرا این بازار دارای اصول و قوانینی می‌­باشد که لازمه آن درک مفاهیم و شناخت انواع ارز‌های دیجیتال است.

ارز دیجیتال خوب چه ویژگی‌­هایی باید داشته باشد؟

در ادامه آموزش ارز دیجیتال از کجا شروع کنیم می­‌خواهیم به شناخت ویژگی­‌های یک ارز دیجیتال خوب بپردازیم زیرا دانستن این موضوع کمک می­‌کند تا بدنبال رمز ارزهایی برویم که ارزش سرمایه­‌گذاری دارند. امنیت، ثبات، مقیاس‌­پذیری، میزان عرضه، میزان تقاضا، عدم تمرکز و شرایط استفاده، از جمله ویژگی‌­هایی است که می­‌توان در ارزهای دیجیتال به آنها توجه نمود. بعنوان مثال ارز دیجیتال اسکوئید گیم که برگرفته از نام سریالی کره‌­ای با همین نام بود توانست در مدت کوتاهی به رشد قابل توجهی برسد که با هدف کسب سود انجام شد و با انجام چند معامله از سوی چند نفر به وجود آمده بود. این سریال بگونه‌­ای موفق بود که هم علاقه­مندان به فیلم و سریال و هم کسانی که اهل تماشای سریال نبودند وقت و ذهن خود را روی این برنامه متمرکز کردند و این علاقه­مندی موجب گردید تا بسیاری از افراد ظرف مدت چند روز درصد بالایی از این رمز ارز را خریداری کنند که عاقبت آن از دست دادن سرمایه آنها بود. از این­‌رو توصیه می­‌شود که صفر تا صد آموزش ارز دیجیتال را پشت­ سر بگذرانید.

 بیت کوین، از ابتدایی‌ترین ارز دیجیتال

اما در ادامه ارز دیجیتال از کجا شروع کنیم به معرفی یکی از انواع ارزهای دیجیتال یعنی بیت کوین می­‌پردازیم. این نوع ارز یکی از مشهورترین ارزهای دیجیتالی است که توانسته توجه فعالان بازار سرمایه را به خود جلب کند. بیت کوین روی یک پایگاه داده غیرمتمرکز بنام بلاک­چین که یک نوع سیستم برای ثبت اطلاعات و گزارش‌ها می‌­باشد کار می‌­کند و این فناوری بگونه­‌ای عمل می­‌کند که احتمال حذف اطلاعات ثبت شده در آن به دلیل اینکه بین همه به اشتراک گذاشته شده صفر می­‌باشد. یکی دیگر از ویژگی‌­های bitcoin اثرگذاری آن بر روی قیمت سایر ارزها می­‌باشد که خود نیز تحت تأثیر عوامل مختلفی همچون عرضه و تقاضا، فورک، هاوینگ، قوانین رگولاتوری، حجم معاملات، نهنگ­‌ها و نوسانات بازار، رویدادهای سیاسی و رسانه‌­های اجتماعی می­‌باشد. بنابراین معامله­‌گران باید با شناسایی عوامل مختلف از جمله وضعیت سیاسی-اجتماعی جامعه و بررسی نمودارهای قیمتی افزایش یا کاهش قیمت­‌ها را با اطمینان بیشتری پیش‌­بینی کنند.

ارز دیجیتال را از کجا شروع کنیم؟

 آموزش ارز دیجیتال

بعد از اینکه دوره­‌های آموزش ارز دیجیتال را گذراندید و خواستید وارد این بازار شوید ممکن است از خود بپرسید برای خرید ارز دیجیتال از کجا شروع کنیم؟ بعد از اینکه با اصول و قوانین ارزهای دیجیتال آشنا شدید این موضوع را درک خواهید کرد که بهتر است از کم شروع کنید و همان‌ میزان سرمایه­‌گذاری کنید که توان شکست آن را داشته باشید زیرا این احتمال وجود دارد پیش­‌بینی‌­های شما مبنی بر کسب سود اتفاق نیفتد. همچنین یاد خواهید گرفت که نمی­‌توانید به‌طور مستقیم به خرید و فروش و استعلام قیمت ارزها مثلا قیمت بایننس کوین بپردازید بلکه به کیف پول که یک برنامه نرم‌افزاری و بمانند شماره حساب بانکی است نیاز خواهید داشت. این کیف پول دارای کلیدهای رمزنگاری شده خصوصی و عمومی می‌­باشد و دارای انواع مختلفی همچون کیف پول روی دسکتاپ، روی موبایل، کیف پول آنلاین یا روی وب، کاغذی و سخت‌­افزاری است که نوع آنلاین آن امنیت بالایی ندارد زیرا ممکن است مورد حمله هکرها قرار بگیرد.

 با کوین کده آشنا شوید

یکی از نکاتی که سعی کردیم در این مقاله به شما مخاطبین برسانیم این بود که هرگز بر اساس احساسات و بدون تحقیق و مطالعه وارد بازار ارز دیجیتال نشوید و برای اینکه بتوانید مانند معامله­‌گران حرفه­‌ای عمل کنید باید خود را به علم و دانش مجهز کنید و با یادگیری تحلیل­‌های فاندامنتال و تحلیل تکنیکال روند قیمتی را پیش­‌بینی کنید. اگر جزو علاقه ­مندان به بازار سرمایه بوده باشید مسلماً به سراغ سایت­‌هایی که در این زمینه به فعالیت مشغول هستند رفته‌­اید. یکی از خدماتی که در برخی از سایت­‌ها به کاربران ارائه می‌­شود آموزش و دادن اطلاعات در زمینه نحوه سرمایه‌­گذاری می­‌باشد و این آموزش‌­ها در کیفیت‌­های متفاوت یا به‌صورت رایگان و یا در ازای دریافت هزینه به مخاطبین ارائه می‌گردد. سایت کوین کده یکی از بهترین سایت­‌هایی است که کاربران را با مفاهیم، نحوه سرمایه­‌گذاری، آموزش‌­های اولیه، آموزش و استعلام قیمت بیت کوین و… آشنا می­‌کند. بنابراین اگر می­‌خواهید بدانید ارز دیجیتال از کجا شروع کنیم و یا در آغاز راه هستید و می‌­خواهید بر اطلاعات خود بیافزایید می­‌توانید با مراجعه به سایت coinkade.com از آموزش­‌های لازم برخوردار شوید.

ارز دیجیتال را از کجا شروع کنیم؟

سخن پایانی

همانطور که گفتیم برای درک درست‌­تر ارزهای دیجیتال و پاسخ به این سؤال که ارز دیجیتال از کجا شروع کنیم، اولین قدم شناخت ماهیت و مفاهیم ارزهای دیجیتال است و اینکه برای آشنایی با نحوه عملکرد رمز ارزها و کسب درآمد از طریق آنها نیازمند آموزش‌­های حرفه‌­ای‌­تر هستید که می­‌توانید از مراکز معتبر به یادگیری آنها بپردازید زیرا سرمایه‌­گذاری در این بازار با ریسک همراه است. نکته دیگری که در مقاله ارز دیجیتال از کجا شروع کنیم باید به آن اشاره کنیم خدماتی است که صرافی ارز دیجیتال کوین کده به کاربران خود ارائه می‌­دهد. این مجموعه فعالیت خود را از سال 1397 در زمینه آموزش و مبادله ارزهای دیجیتال با هدف افزایش دانش عمومی و حذف واسطه­‌های غیرمتعهد و فراهم آوردن بستری امن برای مبادلات ارزهای دیجیتال آغاز نمود و از جمله عواملی که باعث رضایت­مندی کاربران از این مجموعه شده کارمزد صفر درصدی، تسویه ریالی و ارزی آنی، تنوع بالای ارز، دارا بودن بلاگ آموزشی، مشاوره رایگان و پشتیبانی 24 ساعته حتی در ایام تعطیل سال می­‌باشد. با مراجعه به وبسایت کوین کده می‌­توانید پاسخ بسیاری از سوالات در زمینه نحوه ثبت‌­نام و احراز هویت، نحوه خرید و فروش ارزهای دیجیتال و… را بیابید و با نظرات دیگر کاربران آشنا گردید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر