;
coinex

تاریخ انتشار The Last of Us Remake زودتر از حد انتظار است

طبق آخرین شایعه منتشر شده در فضای مجازی، تاریخ انتشار The Last of Us Remake برای پلی استیشن 5 ممکن است زودتر از حد انتظار باشد.
آخرین شایعه منتشر شده حاکی از آن است که نسخه بازسازی شده پلی استیشن 5 بازی The Last of Us زودتر از آنچه بسیاری پیش بینی می‌کردند منتشر خواهد شد.

گفته می‌شود بازی بعدی Naughty Dog نسخه بازسازی شده The Last of Us خواهد بود که به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 ساخته شده است تا از سخت افزار قوی‌تر کنسول نسل نهمی سونی استفاده کند. کمپانی Naughty Dog و Sony هنوز این شایعات را تایید نکرده‌اند، اما به‌نظر می‌رسد که طرفداران ممکن است به‌زودی از آن خبرهایی را بشنوند.

جف گراب یکی از اینسایدرهای معروف، در حین صحبت در Kinda Funny Gamescast گفت که شنیده است تاریخ انتشار The Last of Us Remake برای جایی در اواخر امسال برنامه ریزی شده است. گراب اشاره کرد که The Last of Us Part 2 در حال حاضر نزدیک به دو سال از عمر آن می‌گذرد و این به معنی آن است که توسعه دهندگان Naughty Dog احتمالا از آن زمان تاکنون وقت داشته‌اند تا نسخه بازسازی شده The Last of Us را آماده کنند. همچنین باید منتظر سریال این بازی محبوب هم باشیم که قرار است از HBO پخش شود.

تاریخ انتشار The Last of Us Remake

سریال The Last of Us تا سال 2023 نمایش داده نخواهد شد، بنابراین برخی ممکن است فکر کنند که بازسازی این بازی در سال آینده منتشر خواهد شد تا به تاریخ نمایش سریال هم نزدیک‌تر باشد. این کار می‌تواند ارزش زیادی برای نسخه ریمیک و سریال داشته باشد. چرا که هر دو باعث بیشتر دیده شدن یکدیگر می‌شوند.

بازی و سریال The Witcher می‌تواند مثال خوبی برای این مسئله باشد. با وجود این‌که بازی The Witcher 3 در زمان پخش سریال خود از نتفلیکس چهار ساله بود، اما پخش این سریال باعث افزایش فروش بازی آن شد. همین امر به‌خوبی می‌تواند در مورد بازسازی The Last of Us در هنگام پخش سریال خود از شبکه HBO نیز اتفاق بیفتد. البته با فرض بر این‌که این سریال بتواند موفق ظاهر شود.

تاریخ انتشار The Last of Us Remake ممکن است زودتر از حد انتظار باشد

بازسازی این بازی تنها پروژه‌ای نیست که کمپانی ناتی داگ بر روی آن مشغول به‌کار است. انتظار می‌رود که آن‌ها روی تجربه چند نفره The Last of Us Part 2 نیز کار کنند، هر چند هنوز در مورد این‌که به چه صورت آن‌را منتشر کنند، زیاد مطمئن نیستند. افرادی هستند که فکر می‌کنند بخش آنلاین بازی به‌عنوان یک به‌روزرسانی برای خود بازی منتشر می‌شود، اما برخی دیگر فکر می‌کنند که بخش آنلاین چند نفره این عنوان مستقل خواهد بود.

در همین راستا شایعه‌ای جدیدتر نیز منتشر شده که مدعی است بخش چند نفره The Last of Us Part 2 به نسخه بازسازی شده خود یعنی The Last of Us Remake متصل می‌شود و همچنین حالت بتل رویال را نیز در بر می‌گیرد. این حرکتی خواهد بود که طرفداران را سوپرایز خواهد کرد و می‌تواند برای گیمرهایی که The Last of Us را چندین بار بازی کرده‌اند، نقطه قوتی باشد که آن‌ها را متقاعد کند تا دوباره با پلی استیشن 5 خود به ماجراجویی در این بازی بپردازند.

اگر تاریخ انتشار The Last of Us Remake امسال باشد، باید خیلی زود منتظر اعلام تاریخ انتشار رسمی آن توسط Naughty Dog باشیم. سونی هنوز نمایشگاه بعدی خود را اعلام نکرده است، اما این امکان وجود دارد که ماه آینده در Summer Game Fest حضور داشته باشد.

نسخه اصلی بازی The Last of Us به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 3 منتشر شد و بازخوردهای بسیار خوبی دریافت کرد. به‌همین دلیل نسخه ریمستر آن برای پلی استیشن 4 هم توسط کمپانی ناتی داگ عرضه شد و توانست برای افرادی که تجربه این بازی را بر روی پلی استیشن 3 نداشتند، اتفاق مثبتی را رقم بزند. نسخه بعدی این بازی یعنی The Last of Us Part 2 نیز در اواخر نسل هشتم به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

با ساخت نسخه ریمیک بازی The Last of Us برای پلی استیشن 5 موافقید یا دوست دارید به‌جای این‌کار بازی همانند برخی از عناوین سونی بر روی پی‌سی هم عرضه شود؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamerant

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر