;
coinex

منچسترسیتی 4 کلکسیون NFT راه‌اندازی می‌کند

باشگاه فوتبال منچسترسیتی از لیگ معتبر انگلستان، با همکاری Animoca Brands Quidd اقدام به تولید کلکسیون NFT خواهند کرد. برای اطلاع از جزییات این خبر با تکراتو همراه شوید.

تیم فوتبال منچسترسیتی قصد دارد 4 کلکسیون NFT را با همکاری Quidd تولید کند. منچسترسیتی در استادیوم 55 هزار نفری اتحاد بازی می‌‌کند و رهبری آن را پپ گواردیولا بر عهده دارد.

راه‌اندازی کلکسیون NFT توسط منچسترسیتی

در بازارچه Quidd، طرفداران NFT و فوتبال قادر به خرید کارت‌های سه‌بعدی بازیکنان و همچنین مجموعه کارت‌های منحصر به فرد دیگر خواهند بود. برخی از کارت‌های نمادین نیز به صورت محدود توسط Quidd امضا خواهند شد.

Quidd یکی از زیرمجموعه های برند معروف Animoca به شمار می‌رود و یکی از برترین بازارهای حوزه NFT در بلاک چین وکس است. از نکات قابل توجه درباره Quidd می‌توان به همکاری این بازارچه با برندهای مطرحی همچون Disney و HBO اشاره کرد.

منچسترسیتی 4 کلکسیون NFT راه‌اندازی می‌کند

این کلکسیون NFT شامل اولین مجموعه سه‌بعدی ورزشی مرتبط با باشگاه است. کلکسیون منچسترسیتی به همراه چهار NFT منحصر به فرد دیگر در انتهای فصل منتشر خواهد شد.

بازار داغ فن توکن‌ها

بسیاری از باشگاه‌های فوتبال پیشرو در اروپا به سرعت در حال ورود به بازار کریپتو و NFT هستند. باشگاه Porto در سال گذشته برای انتشار فن توکن خود با بایننس شریک شد. باشگاه بارسلونا نیز برنامه‌های خود برای توسعه ارز دیجیتال باشگاه در حوزه Metaverse و NFT را فاش کرده است.

طبق داده‌های Cryptoslate، قیمت توکن‌های طرفداری در هفته گذشته 53.11 درصد افزایش یافته است. توکن هواداری منچسترسیتی در هفته گذشته 36.37 درصد رشد کرد. هنوز مشخص نیست که دلیل افزایش قیمت این توکن به توزیع NFT ها مربوط است یا خیر.

Sam Barberie، مدیر محتوای Quidd به این نکته اشاره کرد که فرصت همکاری Quidd با تیم منچسترسیتی آن‌ها را ملزم به اعمال نوآوری در NFTها کرده است. او در ادامه گفت:

افتخارات و تاریخچه تیم فوتبال منچستر سیتی باعث می‌شود دست به تولید چیزی بزنیم که تا کنون وجود نداشته است. این مجموعه درست همانند یک طرفدار واقعی سیتی با هویت باشگاه تعامل دارد.

مجموعه‌های بازارچه Quidd

بازار Quidd در حال حاضر کلکسیونی عظیم متشکل از 325 برند مختلف دارد و هشت میلیون کلکسیونر NFT در سراسر جهان در این بازار فعالیت می‌کنند. در آینده‌ای نه چندان دور مجموعه Quidd میزبان اولین کلکسیون فوتبالی از لیگ برتر انگلستان خواهد بود.

با رشد روزافزون فعالیت باشگاه‌های فوتبال در حوزه NFT، تعامل خلاقانه تیم‌ها با طرفداران خود به وسیله توکن‌های هواداری بیشتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کلکسیون NFT باشگاه منچسترسیتی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: cryptoslate

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر