;
coinex

واتساپ پشتیبانی از iOS 10 و 11 را خاتمه می‌دهد

واتساپ در آینده‌ای نه چندان دور به پشتیبانی از چندین دستگاه iOS خاتمه می‌دهد. پشتیبانی از iOS 10 و 11 از اواخر سال 2022 به اتمام خواهد رسید.

بر اساس گزارش WABetaInfo، واتساپ به کاربرانی که از  iOS 10 یا iOS 11 استفاده می‌کنند هشدار داده است که برای ادامه استفاده از این نرم‌افزار از 24 اکتبر 2 (2 آبان 1401) می‌بایست گوشی آیفون خود را آپدیت کنند.

اتمام پشتیبانی از iOS 10 و 11 توسط واتساپ

کاربران برای بروزرسانی نسخه iOS دستگاه خود باید به مسیر Settings> General رفته و سپس بر روی Software Update کلیک کنند. به طور کلی گوشی‌های iPhone 5 و iPhone 5c دیگر از واتساپ پشتیبانی نمی‌کنند.

افرادی که از آیفون 6 و آیفون 5s یا آیفون 6S با سیستم‌عامل iOS 12 استفاده می‌کنند، فعلاً نگرانی بابت استفاده از واتساپ نخواهند داشت.

واتساپ پشتیبانی از iOS 10 و 11 را خاتمه می‌دهد

مرکز راهنمایی واتساپ (WhatsApp Help Center) اعلام کرده است که کاربران برای استفاده از واتساپ می‌بایست از سیستم‌عامل iOS 12 یا نسخه‌های جدیدتر آن استفاده کنند. کاربران اندروید نیز برای استفاده از واتساپ ملزم به آپدیت گوشی خود به اندروید 4.1 یا نسخه‌های جدیدتر خواهند بود.

رونمایی از iOS 16 در همایش WWDC 2022

واتساپ پشتیبانی از iOS های قدیمی را در حالی متوقف کرد که چند هفته بیشتر تا همایش WWDC 2022 باقی نمانده است. طبق شایعات گفته می‌شود پشتیبانی از گوشی‌های iPhone 6s ،iPhone 6s Plus و iPhone SE در نسخه آتی iOS به پایان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره توقف پشتیبانی از پشتیبانی از iOS 10 و 11 توسط واتساپ چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: 9to5mac

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر