;
coinex

بهترین هتل های اصفهان از نگاه مسافران ؛ معرفی اقامتگاه‌های اصفهان با قیمت مناسب

شهر خوش آب و هوای اصفهان به عنوان یکی از پرگردشگرترین شهرهای ایران شناخته شده است و در تمام فصل‌های سال میزبان مسافران خارجی و داخلی زیادی است. شما نیز اگر قصد سفر به این شهر تاریخی را دارید، بهتر است قبل از هر چیزی ابتدا با بهترین هتل های اصفهان از نگاه مسافران آشنا شوید و سپس برنامه ریزی‌های لازم را انجام دهید تا بتوانید راحت‌تر محل اقامت مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

در واقع هتلی که برای اقامت انتخاب می‌کنید، باید از لحاظ موقعیت جغرافیایی، امکانات، خدمات رسانی، پرسنل و قیمت به خوبی مورد بررسی قرار بگیرد تا بعدا به مشکل برنخورید و سفر بی‌نقصی داشته باشید. از این رو اگر می‌خواهید با مناسب ترین هتل‌های شهر اصفهان آشنا شوید و اطلاعات جامع‌تری درباره آن‌ها به دست آورید، توصیه می‌کنیم تا انتهای مقاله همراه ما بمانید.

جاذبه‌های گردشگری اصفهان و اهمیت آنها بر هیچ‌کس پوشیده نیست. شمار زیادی از افراد علاقه‌مند به گردشگری، با اینکه بارها از این شهر زیبا دیدن کرده‌اند، باز هم تمایل دارند از جاذبه‌های توریستی این شهر و قدمت تاریخی آن بازدید کنند. اگر قصد سفر به اصفهان زیبا را دارید و از سفر زمینی با اتوبوس لذت می‌برید، یکی از روش‌های آسان برای تهیه بلیط، وب‌سایت بازارگاه است. از طریق این وب‌سایت می‌توانید بلیط اتوبوس اصفهان به تهران و سایر شهرهای دور و نزدیک را تنها با چند کلیک و به‌سادگی تهیه کنید و از خدمات اتوبوس‌رانی شرکت‌های معتبر،‌ بهره‌مند شوید.

مشهورترین و بهترین هتل های اصفهان از نگاه مسافران

اصفهان هتل‌های لوکس و سنتی بسیار متنوعی را در دل خود جای داده است تا مسافران بتوانند با اقامت در آن‌ها سفر به یادماندنی و راحتی داشته باشند. همین امر نیز موجب شده است انتخاب هتلی فوق العاده با قیمتی مناسب، برای اکثر مسافران مشکل شود. بنابراین ما سعی داریم در ادامه مطلب چند مورد از بهترین هتل های اصفهان از نظر مردم را به شما معرفی کنیم.

بهترین هتل های اصفهان از نگاه مسافران ؛ معرفی اقامتگاه‌های اصفهان با قیمت مناسب
بهترین هتل های اصفهان از نگاه مسافران

هتل سنتی کریاس

یکی از بهترین و مجلل‌ ترین اقامتگاه‌هایی که در شهر اصفهان جای گرفته‌ است، هتل سنتی کریاس نام دارد. این اقامتگاه از دوران قاجار به‌ جای ‌مانده است و قدمتی نزدیک به 200 سال دارد. هتل سنتی کریاس در سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر می‌توانید نزدیک میدان نقش‌ جهان، پشت مسجد شیخ لطف‌ الله به آن دسترسی داشته باشید.

این هتل زیبا امکانات و خدمات مناسبی را در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد و افرادی که به آن‌ جا بروند، می‌توانند از جذابیت‌های بی‌همتایی بهره ببرند. داخل حیاط مرکزی هتل کریاس یک کافی‌شاپ فضای باز نیز وجود دارد که می‌توانید به آن‌ جا بروید و حس و حالی عوض کنید. با این ویژگی‌ها، جای تعجب نیست که یکی از بهترین هتل های اصفهان از نگاه مسافران به شمار می‌رود.

هتل آرمنیا

این اقامتگاه سنتی که یکی دیگر از بهترین هتل های اصفهان از نگاه مسافران است، در سال 1399 مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته‌ و فعالیت خود را به‌ عنوان هتل آغاز کرد. قدمت ساختمان هتل آرمنیا به بیش‌ از 100 سال پیش بازمی‌گردند اما زیبایی‌هایی که در آن جا وجود دارد، بیشمار هستند.

این هتل سنتی دارای 28 اتاق و واحد اقامتی مجهز است که در 2 ساختمان جدا واقع شده‌اند. هتل آرمنیا در کوچه جلفا واقع شده‌ است و با رفتن به آن‌جا می‌توانید دسترسی راحتی به کلیسای وانک و موزه موسیقی اصفهان داشته باشید.

بهترین هتل های اصفهان از نگاه مسافران ؛ معرفی اقامتگاه‌های اصفهان با قیمت مناسب

هتل آسمان

هتل آسمان نیز جزو بهترین هتل های اصفهان از نگاه مسافران به حساب می‌آید. این هتل زیبا از سال 1384 فعالیت خود را آغاز کرده‌ و در حال‌ حاضر نیز به بهترین شکل ممکن از میهمانان خود استقبال می‌کند. هتل آسمان اصفهان در نزدیکی زاینده‌رود واقع‌ شده است و چشم‌ اندازی فوق‌ العاده جذاب به بافت شهری و رودخانه دارد.

این هتل در 13 طبقه بنا شده‌ و دارای 88 باب اتاق و واحد اقامتی است. در طبقه آخر هتل یک رستوران گردان نیز وجود دارد که در آن غذاهای ایرانی و اصیل بسیار خوشمزه‌ای طبخ می‌شود. اتاق‌های هتل آسمان نیز بسیار تمیز هستند و در هر کدام از آن‌ها امکانات رفاهی کاملی برای مهمانان در نظر گرفته شده‌ است.

این هتل از موقعیت مکانی بسیار مناسبی برخوردار است و با اقامت در آن می‌توانید دسترسی راحتی به جاذبه‌های گردشگری مهم شهر همچون کلیسای وانک، سی‌ و سه‌ پل، مجموعه بی‌نظیر نقش جهان، محله قدیمی جلفا و کاخ هشت‌ بهشت داشته باشید.

هتل سنتی ابن‌سینا

اگر قصد اقامت در بهترین هتل های اصفهان با قیمت مناسب را دارید، می‌توانید به‌ راحتی هتل سنتی ابن‌سینا را برای خود و خانواده‌تان رزرو کنید. اتاق‌های این هتل به‌ صورت 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته، 5 تخته، 6 تخت، 2 تخته دوبل و توئین هستند و در هر کدام از آن‌ها امکانات کاملی جهت اقامت وجود دارد.

از جمله مهم‌ ترین امکانات رفاهی در هتل ابن‌سینا نیز می‌توان سیستم گرمایشی و سرمایشی، روم سرویس، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، دستگاه خودپرداز، اینترنت رایگان، سیستم تهویه، پارکینگ، رستوران و چایخانه را نام برد.

بهترین هتل های اصفهان از نگاه مسافران ؛ معرفی اقامتگاه‌های اصفهان با قیمت مناسب

هتل ستاره

هتل ستاره اصفهان با ترکیبی از معماری سنتی و مدرن در مرکز شهر واقع شده‌ است و روزانه مسافران زیادی را به سمت خود می‌کشاند. این هتل 3 ستاره آخرین‌ بار در سال 1394 برای ارتقاء سطح امکانات و خدمات خود مورد بازسازی قرار گرفت و دارای 52 واحد اقامتی است.

در واقع هتل ستاره یکی از بهترین هتل های اصفهان از نگاه مسافران است که پرسنلی مجرب و آموزش ‌دیده دارد. این هتل معروف در 6 طبقه بنا شده‌ است و فاصله نزدیکی با میدان نقش‌ جهان، مسجد جامع اصفهان، باغ چهل‌ ستون و کاخ عالی قاپو دارد.

هتل ستاره با این که خدمات کامل و مناسبی را به میهمانان خود ارائه می‌دهد اما جزو هتل‌های مقرون‌ به‌ صرفه‌ این شهر به حساب می‌آید و همین امر نیز موجب شده‌ است رضایت مسافران زیادی را به خود جلب کند.

هتل پارسیان کوثر

یکی از لوکس‌ ترین هتل‌هایی که در استان اصفهان نزدیک سی و سه پل می‌توانید برای خود رزرو کنید، هتل پارسیان کوثر است. این هتل از سال 1350 کار خود را شروع کرده‌ است و در حال‌ حاضر خدمات و امکانات به‌روزی را به میهمانان ارائه می‌دهد.

رستوران، سونای بخار و خشک، پارکینگ، استخر، حمام ترکی، جکوزی، سالن بدنسازی، فروشگاه ملزومات ورزشی و لباس آرایشگاه، سالن ماساژ، سیستم تهویه مطبوع، کافی‌شاپ و فروشگاه فروش سوغاتی بعضی از امکانات هتل پارسیان کوثر هستند که می‌توانید به‌ راحتی از آن‌ها بهره بگیرید.

بهترین هتل های اصفهان از نگاه مسافران ؛ معرفی اقامتگاه‌های اصفهان با قیمت مناسب

هتل سنتی

بهترین هتل های اصفهان از نظر مردم هتل‌هایی هستند که خدمات کاملی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد و رضایت آن‌ها را نیز به خوبی جلب می‌کنند. از این رو بهتر است بدانید هتل سنتی یکی از این گزینه‌ها است که قدمتی 400 ساله دارد.

این هتل تاریخی از دوران صفویان به‌ جای‌ مانده و از معماری باشکوهی برخوردار است. هتل سنتی اصفهان دارای حیاطی سرسبز و بسیار باصفا است که در وسط آن یک حوض جذاب نیز وجود دارد.

هتل سفیر

هتل سفیر در سال 1371 ساخته‌ شده است اما در سال 1395 جهت تکمیل امکانات، آن را بازسازی کرده‌اند. این هتل قدیمی در خیابان چهارباغ جای گرفته است و مسافرانی که برای اقامت به آن‌ جا بروند، می‌توانند به راحتی اتاق‌ها و سوئیت‌های 1 تخته، 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته را برای خود رزرو کنند و در محیطی آرام به استراحت بپردازند. این هتل نیز یکی از بهترین هتل های اصفهان از نگاه مسافران محسوب می‌شود.

بهترین هتل های اصفهان از نگاه مسافران ؛ معرفی اقامتگاه‌های اصفهان با قیمت مناسب

هتل آوین

افرادی که می‌خواهند در مخارج سفر خود صرفه‌ جویی کنند و به دنبال بهترین هتل های اصفهان با قیمت مناسب هستند، می‌توانند اقامت در هتل آوین را تجربه کنند. این هتل 4 ستاره در سال 1394 افتتاح شده‌ است و در آن حدود 71 اتاق جهت پذیرایی از میهمانان وجود دارد. معماری هتل آوین ترکیبی از معماری مدرن و سنتی است و جذابیت فوق العاده‌ای دارد.

در این هتل یک کافی‌ شاپ مدرن وجود دارد که به‌ صورت شبانه‌روزی سرویس‌دهی می‌کند و آماده پذیرایی از میهمانان است. برای صرف غذاهای ایرانی و بین‌ المللی لذیذ نیز می‌توانید به رستوران هتل آوین سری بزنید و در آن‌ جا هر چیزی که میل داشتید را نوش جان کنید.

در تمام اتاق‌های هتل آوین برای راحتی بیشتر افراد امکاناتی نظیر تخت خواب و مبلمان راحتی، صندوق امانات، حوله و لوازم بهداشتی یکبار مصرف، یخچال، کمد لباس، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم تهویه مطبوع و دمپایی نیز وجود دارد.

هتل پارت

یکی دیگر از بهترین هتل های اصفهان از نگاه مسافران هتل پارت است. هتل 3 ستاره پارت در مرکز شهر واقع شده‌ است و افرادی که در آن اقامت کنند، می‌توانند از جاذبه‌های بسیار زیادی بازدید به عمل آورند. از جمله مهم‌ ترین امکانات هتل می‌توان روم سرویس، سیستم گرمایشی و سرمایشی، صندوق امانات، اینترنت رایگان، مینی‌بار، استخر، کافی‌شاپ، سونا و جکوزی را نام برد.

اتاق‌های هتل پارت نیز به‌ صورت 1 تخته، 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته و 2 تخته توئین هستند و شما می‌توانید با توجه به تعداد همراهان‌تان، اتاق مناسبی را رزرو کنید و در آن به استراحت بپردازید.

بهترین هتل های اصفهان از نگاه مسافران ؛ معرفی اقامتگاه‌های اصفهان با قیمت مناسب

هتل عباسی

یکی دیگر از بهترین هتل های اصفهان با قیمت مناسب را می‌توانید در خیابان چهارباغ عباسی شهر موزه‌های اصفهان پیدا کنید. این هتل قدمتی 300 ساله دارد و در سال 1106 هجری قمری به درخواست شاه سلطان حسین صفوی ساخته شده‌ است. هتل عباسی در سال‌های 1351 و 1390 مورد بازسازی و مرمت قرار گرفته‌ است و در حال حاضر معماری بسیار چشمگیری دارد.

این هتل محبوب دارای 4 تالار پذیرایی، رستوران، کافه، پارکینگ روباز، پارکینگ سرپوشیده، آژانس مسافرتی، استخر، چایخانه سنتی، کتابخانه، اتاق چمدان، فروشگاه، تاکسی ‌سرویس، رستوران بام و مراکز خرید مختلف است و اغلب اتاق‌ها و سوئیت‌های آن نمایی رو به باغ و گنبد فیروزه‌ای مسجد چهارباغ دارند.

پرسنل و کارکنان زحمتکش هتل عباسی نیز به‌ صورت 24 ساعت آماده پذیرش و استقبال از مسافران هستند و همچنین بهترین امکانات را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند تا اقامتی راحت داشته باشند.

هتل پیروزی

این مورد از بهترین هتل های اصفهان از نظر مردم دارای سوئیت‌ها یا اتاق‌های بسیار مدرن و دلپذیری است که چشم انداز بی‌نظیری دارند. هر کدام از اتاق‌های این هتل 4 ستاره دارای امکانات رفاهی کاملی هستند و میهمانان می‌توانند بدون محدودیت از آن‌ها بهره بگیرند.

در کافی‌شاپ و رستوران هتل پیروزی انواع دسر، نوشیدنی‌های سرد و گرم، سالاد، غذاهای ایرانی و خارجی با کیفیتی بسیار بالا برای مهمانان آماده می‌شود. این هتل مشهور از یک پارکینگ بزرگ نیز برخوردار است و مسافرانی که با خودروی شخصی به اصفهان آمده‌اند، می‌توانند به راحتی خودروی‌شان را در آن جا پارک کنند و دیگر نگران پیدا کردن جای پارک نباشند.

بهترین هتل های اصفهان از نگاه مسافران ؛ معرفی اقامتگاه‌های اصفهان با قیمت مناسب

هتل عالی قاپو

هتل 4 ستاره عالی قاپو در 4 طبقه بنا شده است و مجموعا 100 سوئیت و اتاق دارد. این هتل زیبا دارای امکانات رفاهی همچون رستوران، استخر سر پوشیده، کافی شاپ، لابی بزرگ، خشک‌شویی، روم سرویس، صندوق امانات، سونا خشک و بخار، تهویه مطبوع، سالن بدنسازی و فروشگاه است و مهمانان می‌توانند به سادگی از آن‌ها استفاده کنند.

اتاق‌های هتل عالی قاپو به صورت 1 تخته، 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته و 5 تخته هستند و شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز که خواستید، اقدام به رزرو آن‌ها کنید. پرسنل زحمتکش هتل نیز به صورت 24 ساعته آماده خدمات رسانی به مهمانان هستند و کار پذیرش را انجام می‌دهند.

هتل عتیق

اگر علاقه‌مند به تاریخ و معماری سنتی هستید، می‌توانید در هتل عتیق اقامتی به‌ یادماندنی را تجربه کنید. این هتل از جذابیت بسیار زیادی برخوردار است و قدمت آن به 200 سال پیش برمی‌گردد. هتل سنتی عتیق در واقع یک مورد دیگر از بهترین هتل های اصفهان با قیمت مناسب است که خدمات مناسبی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

این هتل معروف در فهرست آثار ملی ایران نیز به ثبت رسیده‌ است و اهمیت بسیار بالایی دارد. بهتر است بدانید هتل عتیق تنها 30 اتاق دارد و به همین علت ظرفیت آن خیلی سریع پر می‌شود.

بهترین هتل های اصفهان از نگاه مسافران ؛ معرفی اقامتگاه‌های اصفهان با قیمت مناسب

هتل خواجو

هتل خواجو یک هتل 4 ستاره است که در نزدیکی پل خواجو می‌توانید آن را به راحتی پیدا کنید‌. این هتل مشهور در سال 1396 افتتاح شده و در خود، حدود 114 اتاق با امکانات رفاهی کامل را جای داده است. در تمام اتاق‌های هتل خواجو اصفهان، امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی، تخت‌خواب، مبلمان، یخچال، تلویزیون، حوله و ملحفه تمیز، لوازم بهداشتی یکبار مصرف، دمپایی، کمد لباس و صندوق امانات وجود دارد.

از دیگر امکانات عمومی هتل نیز می‌توان پارکینگ، رستوران، کافی شاپ، لابی، فروشگاه فروش خوراکی و تنقلات، تاکسی سرویس، دستگاه خودپرداز و فضای باز را نام برد. هتل خواجو از موقعیت مکانی ممتازی برخوردار است و کسانی که در آن جا اقامت کنند، می‌توانند دسترسی راحتی به مراکز خرید و جاهای دیدنی شهر داشته باشند.

بازارگاه ؛ خرید آسان بلیط آنلاین

سامانه بازارگاه کامل‌ترین امکانات را در زمینه خرید بلیط اتوبوس، اجاره سرویس دربستی و ارسال بار اینترنتی در اختیار شما می‌گذارد. شما می‌توانید برای داشتن سفری راحت‌تر و اختصاصی، از طریق سامانه بازارگاه تاکسی بین شهری دربست تهیه کنید. بزرگ‌ترین مزیت تاکسی‌های دربست این است که شما از درب منزل سوار و در مقصد هرکجا بخواهید پیاده می‌شوید حتی می‌توانید در مقصد توقف چند ساعته‌ایی داشته باشید و با همان تاکسی‌ برگردید. داشتن کاربری ساده و همچنین وجود اپلیکیشن کارامد و پوشش دهی معتبرترین شرکت های مسافربری سراسر کشور، شما را از مراجعه به سایت های متعدد جهت خرید بلیط اتوبوس بی نیاز می‌نماید.

سخن پایانی

در این مقاله تعدادی از بهترین هتل های اصفهان از نظر مردم را به شما معرفی کردیم تا با موقعیت مکانی و امکانات آن‌ها بیشتر آشنا شوید و بتوانید مکان اقامتی ایده‌آلی را برای خود انتخاب کنید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم قبل از سفر با توجه به شرایط و بودجه‌تان، یک هتل مناسب را انتخاب کنید و سپس آماده سفر شوید.‌

نظر شما درباره بهترین هتل های اصفهان از نگاه مسافران چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر