coinex
راهنمای خرید تکراتو

تماشا کنید: رندرهای آیفون 14 پرو منتشر شد

تغییرات اعمال شده در طراحی آیفون 14 پرو در رندرهای مفهومی به خوبی قابل مشاهده است. منبع مشهور صنعت فناوری، «جان پروسر» اخیرا ویدیوهایی را از رندرهای آیفون 14 پرو به اشتراک گذاشته است.

«جان پروسر» ویدیویی را در یوتیوب منتشر کرده و در مورد آیفون 14 اظهار نظر کرد. او توضیح داد که رندرهای آیفون 14 پرو، توسط Ian Zelbo که طراح گرافیک مفهومی اپل است، ایجاد شده‌اند و همچنین گوشی‌های جدید اپل، دچار تغییرات زیادی شده‌اند. با این خبر همراه ما باشید تا با رندرهای آیفون 14 پرو آشنا شویم.

رندرهای آیفون 14 پرو

طبق آخرین تغییرات، در قسمت جلویی آیفون 14 پرو، از ناچ استفاده نشده و این بار به جای آن، دو حفره برای قسمت دوربین سلفی و فیس آیدی به کار برده شده است.

رندرهای آیفون 14 پرو

احتمالا در این مدل، از پنل بزرگ‌تری استفاده شود که این موضوع، باعث افزایش ارتفاع دستگاه خواهد شد. طبق رندرهای آیفون 14 پرو ، حاشیه‌های کناری این گوشی، باریک‎‌‌تر از مدل‌های قدیمی است و همین امر موجب خواهد شد تا قسمت جلویی دستگاه ظاهر متفاوت‌تری از مدل‌های قبلی داشته باشد.

قسمت پنل پشتی آیفون 14 پرو نیز احتمالا با تغییراتی همراه باشد. از جمله این تغییرات،‌ می‌توان به استفاده از دوربین 48 مگاپیکسلی با سنسوری 57 درصد بزرگ‌تر از مدل‌های قبلی اشاره کرد. از نظر فیلمبرداری با این دوربین و تغییرات ماژول می‌توان ادعا کرد که قابلیت وضوح تا 8k را دارد. استفاده از ماژول بزرگ‌تر در آیفون‌ 14 پرو 6.1 اینچی نسبت به آیفون 14 پرو مکس 6.7 اینچی، به وضوح دیده می‌‎شود.

آیفون 14 پرو

رندرهای جدید آیفون 14، روی رنگ گوشی تمرکز کرده‌اند. این رندرهای مفهومی، در رنگ بنفش تاکید دارند که قبلا رندرهای آیفون 14‌‌ پرو و پرو مکس نیز در همین رنگ منتشر شده بود. طبق ادعای پروسر، رنگ بنفش به کار برده شده در این دستگاه، متفاوت‌تر و زیباتر خواهد بود.

گوشه‌های آیفون 14 پرو گردتر از مدل‌های قبلی بوده که ممکن است این تغییر، به دلیل استفاده از ماژول دوربین بزرگ‌تر در پنل پشتی دستگاه باشد. طبق انتظار، مدل جدید آیفون در اواخر تابستان امسال رونمایی می‌شود و تا آن زمان، خبرها و شایعات زیادی را در مورد این گوشی خواهیم شنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد رندرهای آیفون 14 پرو چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر