;
coinex

بازی Star Wars: Knights of the Old Republic 2 برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد

کمپانی Lucasfilm Games اعلام کرد بازی Star Wars: Knights of the Old Republic 2 که توسط Obisidian Entertainment ساخته شده بود، به نینتندو سوییچ می‌آید.

نسخه اول بازی که در سال 2003 توسط BioWare ساخته شده بود و به موفقیت بزرگی هم رسید، در نوامبر 2021 بر روی نینتندو سوییچ منتشر شد. حال نسخه ریمیک این عنوان توسط Aspyr برای رایانه‌های شخصی و پلی استیشن 5 در حال توسعه است.

بازی Star Wars: Knights of the Old Republic 2 در سال 2004 تنها یک سال پس از نسخه اول خود منتشر شد. با توجه به فشاری که برای ساخت دنباله یک بازی بسیار موفق و تحسین شده از BioWare وجود داشت، Star Wars: Knights of the Old Republic 2 توسط Obisidian ساخته شد و مطابق با نسخه قبلی خود عمل کرد و حتی برای برخی از آن هم فراتر رفت. شاید تعجب آور باشد که Knights of the Old Republic 2 هنوز برای پلتفرم‌های مدرن پورت نشده است، هرچند که از طریق Backward compatibility بر روی پلتفرم‌های ایکس باکس در دسترس بوده است.

عرضه بازی Star Wars: Knights of the Old Republic 2 بر روی نینتندو سوییچ

دنباله این بازی مانند نسخه اول آن، توسط Aspyr برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. همچنین Aspyr استودیویی است که بر روی ریمیک Knights of the Old Republic نیز کار می‌کند. حال با توجه به تایید انتشار بازی Star Wars: Knights of the Old Republic 2 برای نینتندو سوییچ که فقط یک پورت ساده نخواهد بود، استودیو Aspyr از یک محتوا شگفت‌ انگیز نیز برای این بازی رونمایی کرد.

بازی Star Wars: Knights of the Old Republic 2 برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد

 

با توجه به این‌که نسخه دوم بازی یک‌سال پس از اولین نسخه منتشر شد، محتوای بسیار زیادی از نسخه دوم به دلیل عرضه زود هنگام حذف شد. اما بعد از آن توسط یک ماد به این بازی اضافه شد. حال اگر از طرفداران Knights of the Old Republic 2 باشید که یکی از بهترین بازی‌های جنگ ستارگان با داستانی تاریک است، باید بدانید که تجربه این بازی با مادی که برایش ساخته شد بسیار کامل‌تر خواهد بود. حال با توجه به تریلری که از این بازی منتشر شده، می‌توان فهمید که نسخه نینتندو سوییچ ظاهرا این محتوای حذف شده را توسط یک DLC در خود جای داده و کاربران سوییچ می‌توانند به‌راحتی از آن لذت ببرند.

اکنون که Aspyr در حال آوردن نسخه دوم به نینتندو سوییچ است، سوالاتی در مورد ریمیک این نسخه نیز به‌وجود می‌آید. از آنجایی که Aspyr هر دو بازی را برای نینتندو سوییچ پورت کرد و در حال توسعه نسخه ریمیک نیز است، منطقی به‌نظر می‌رسد که در آینده بخواهد نسخه دوم را نیز ریمیک کند.

نسخه دوم این عنوان در تاریخ 8 ژوئن (18 خرداد) بر روی نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. در ادامه تریلری که برای سوییچ منتشر شده را ببینید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد این پورت این بازی بر روی نینتندو سوییچ چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamerant

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر