;
coinex

تریلر سریال کمدی Man vs. Bee با بازی روآن اتکینسون منتشر شد

تریلر سریال کمدی Man vs. Bee ، نبرد بین شخصیت اصلی سریال و یک زنبور را نمایش می‌دهد. شخصیت اصلی داستان را بازیگر محبوب، «روآن اتکینسون» بر عهده دارد.

روآن اتکینسون (Rowan Atkinson) به همراه ویلیام دیویس (William Davies) این سریال جذاب را خلق کرده‌اند. این سریال قرار است در تاریخ 24 ژوئن 2022، مصادف با 3 تیر ماه 1401 از رویس نفتلیکس منتشر شود. با این خبر همراه ما باشید تا تریلر سریال کمدی Man vs. Bee را مشاهده کنیم.

تریلر سریال کمدی Man vs. Bee

تهیه کنندگان این سریال جذاب و کمدی، دیویس و اتکینسون به همراه کریس کلارک (Chris Clark) هستند. دیوید کر (David kerr) نیز کارگردانی و نویسندگی این سریال را بر عهده دارد.

تریلر سریال کمدی Man vs. Bee

از جمله مهم‌ترین اتفاق‌هایی که در این بین می‌توان به آن اشاره کرد، بازگشت روآن اتکینسون، بازیگر محبوب سریال‌های کمدی به سینما و تلویزیون است. شخصیت اصلی در این داستان «ترور» نام دارد که با بازی روآن اتکینسون جذابیت این سریال بیشتر می‌شود.

تریلر این‌گونه نمایش می‌دهد که در ابتدا شخصیت «ترور» در دادگاه حضور دارد و قاضی دادگاه شروع به شمارش اتهامات وی می‌کند. در همین لحظه، تریلر بیننده را به گذشته می‌برد و می‌خواهد داستان اصلی که موجب متهم شدن ترور شده است را بازبینی کند.

داستان این سریال از این قرار است که «ترور» به عنوان یک خدمتکار، زنگ در صاحب خانه را به صدا درمی‌آورد. به هنگام باز شدن در، وی کارت خدمت‌کاری خود را به صاحب خانه نشان می‌دهد. وقتی او وارد خانه می‌شود و می‌خواهد کم کم کارهای خانه را شروع کند، در همین لحظه «آنتانوگیست» که یک زنبور است، وارد منزل شده و ماجرای اصلی از همین جا شروع می‌شود.

این زنبور به شدت مزاحم ترور می‌شود و آرامش او را به هنگام تمیز کردن خانه به هم می‌زند. تا جایی این کار را ادامه می‌دهد که ترور حاضر می‌شود برای خلاصی از این زنبور، دست به کارهای مختلفی بزند.

وی برای از بین بردن مزاحمت این زنبور، تا جایی به پیش می‌رود که وسایل خانه را خراب می‌کند و در آخر خانه را به آتش می‌کشد!

در ادامه تریلر سریال کمدی Man vs. Bee را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تریلر سریال کمدی Man vs. Bee چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر