;
coinex

جزییاتی از مشخصات گلکسی Z Fold 4 فاش شد

افشاگر معروف با انتشار یک توییت، مشخصات گلکسی Z Fold 4 را پیش‌بینی کرد. قبلا هم جزییاتی از این گوشی تاشو منتشر شده بود؛ حالا باید دید که اطلاعات تازه با گزارش‌های قبلی همخوانی دارند یا خیر.

انتظار می‌رود که سامسونگ در نیمه دوم سال 2021 از نسل جدید گوشی‌های تاشوی خود رونمایی کند. این کمپانی معمولا در مرداد ماه رویدادی را برای رونمایی از نسل جدید پرچمداران خود برگزار می‌کند و اگر امسال هم مثل سال‌های قبل باشد، می‌توانیم امیدواریم باشیم که در تابستان، گوشی‌های Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4 رونمایی شوند.

Yogesh Brar معروف، این‌بار مشخصات گلکسی Z Fold 4 را منتشر کرده که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

مشخصات گلکسی Z Fold 4

این افشاگر مدعی شده که گوشی تاشوی سامسونگ به تراشه جدید اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز خواهد شد. علاوه‌براین، نسخه‌هایی از این گوشی با رم 12 و 16 راه‌اندازی می‌شوند. دو نسخه حافظه 256 و 512 گیگابایتی نیز برای سامسونگ گلکسی زد فولد 4 در نظر گرفته شده است.

جزییاتی از مشخصات گلکسی Z Fold 4 فاش شد
رندر گلکسی زد فولد 4

اگر این خبر درست باشد، پس نسل جدید تاشوی سامسونگ از رده‌بالاترین نسخه گلکسی زد فولد 3 نیز قدرتمندتر خواهد بود. گلکسی زد فولد 3 در بالاترین نسخه خود، به رم 12 گیگابایتی مجهز بود.

یوگش برار همچنین ادعا کرده که باتری این دستگاه 4400 میلی‌آمپرساعت است که از سیستم شارژ 25 واتی پشتیبانی می‌کند؛ در این صورت هیچ تفاوتی با نسل قبلی نخواهد داشت. بنابراین، افرادی که به دنبال سرعت شارژ بیشتر هستند، نا امید خواهند شد. هرچند نباید فراموش کرد که تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 از لحاظ مصرف باتری، بهینه‌تر از تراشه نسل قبلی است.

در این توییت همچنین به اندازه نمایشگر گلکسی زد فولد 4 نیز اشاره شده و گفته می‌شود که این دستگاه از یک پنل نمایشگر 7.6 اینچی داخلی +QXGA با نرخ نوسازی 120 هرتز بهره‌مند می‌شود. نمایشگر بیرونی دستگاه نیز 6.2 اینچی 120 هرتز با رزولوشن +HD خواهد بود.

جزییاتی از مشخصات گلکسی Z Fold 4 فاش شد
رندر galaxy Z Fold 4

یوگش برار در توییت خود مدعی شده که گلکسی زد فولد 4 از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی و دوربین 12 مگاپیکسلی تله‌فوتو 3x برخوردار می‌شود. دوربین سلفی نیز 16 مگاپیکسلی است که زیر نمایشگر قرار می‌گیرد. دوربین نمایشگر بیرونی هم 10 مگاپیکسلی خواهد بود.

این تمام اطلاعاتی است که این افشاگر به آنها اشاره کرده؛ اما به خاطر داشته باشید که هیچ‌کدام از این موارد تایید نشده‌اند و برای اطلاعات دقیق‌تر، باید منتظر تاییدیه‌های رسمی سامسونگ باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات گلکسی Z Fold 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر