;
coinex

ریاضیدان معروف: پروژه لونا 2.0 یک طرح پانزی است

Nassim Taleb، معامله‌گر و ریاضیدان معروف معتقد است که دو کووان، بنیان‌گذار پروژه لونا 2.0 یک کلاهبردار است. به عقیده نسیم، لونا 2.0 طرحی پانزی و بی ارزش به شمار می‌رود.

نسیم طالب، تاجر سابق سهام و تحلیلگر ریسک، عقیده دارد که قرار گرفتن دو کووان، بنیانگذار Terra در پشت میله‌های زندان، او را از راه‌اندازی Luna 2.0، که به ادعای وی «معنای حقیقی طرح‌ پانزی» است، باز می‌دارد.

پروژه لونا 2.0 خطرناک‌ترین نوع پروژه‌های پانزی است

نویسنده کتاب معروف “قوی سیاه” اعتقاد دارد که پروژه‌های پانزی نظیر ترا بسیار خطرناک‌تر از پروژه‌ مدوف هستند. مدوف رئیس سابق نزدک، در گذشته به طور مخفیانه طرحی پانزی راه‌اندازی کرد و طی 17 سال موفق به سرقت میلیاردها دلار سرمایه از قربانیان خود شد. این سرمایه‌دار معروف در سال 2009 پس از اعتراف به 11 اتهام خود به 150 سال زندان محکوم شد. او در نهایت در سن 82 سالگی در زندان درگذشت.

ریاضیدان معروف: پروژه لونا 2.0 یک طرح پانزی است

دو کووان نیز همانند مدوف با مشکلات قانونی دست و پنجه نرم می‌کند. هفته گذشته، شبکه تلویزیونی JTBC کره جنوبی گزارش داد که دادستان‌های محلی تحقیقات خود را در زمینه با علت سقوط ترا آغاز کرده‌اند. دو کووان پس از آسیب‌رسانی به ده‌ها هزار سرمایه‌گذار در سراسر دنیا، همچنان رفتاری نامناسب از خود در توییتر نشان می‌دهد.

به گزارش u.today، فیمت رمزارز بومی پروژه لونا 2.0 تنها چند روز پس از راه‌اندازی بیش از 70 درصد سقوط کرد. نسیم طالب معتقد است دو کووان به منظور پامپ کردن ارز جدید خود منتظر رالی قیمتی بیت کوین است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اظهارات نسیم طالب چیست؟ آیا پروژه لونا 2.0 یک طرح پانزی است؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر