;
coinex

جزییاتی از مشخصات شیائومی CIVI 2 فاش شد

دیجیتال چت استیشن معروف جزییاتی از مشخصات شیائومی CIVI 2 را منتشر کرد. اینطور که به نظر می‌رسد، شیائومی یک گوشی میان‌رده از خانواده CIVI را تا چند ماه آینده به بازار معرفی می‌کند.

شیائومی CVI 1S اوایل امسال در چین راه‌اندازی شد که نسخه‌ای آپگرید شده از شیائومی CIVI اصلی بود. خبرهای جدید حاکی از آن هستند که شیائومی قصد دارد نسل جدیدی از سری سی‌وی را راه‌اندازی کند.

دیجیتال چت استیشن، برخی جزییات از یک گوشی را به اشتراک گذاشته که احتمالا مربوط به شیائومی CIVI 2 هستند.

مشخصات شیائومی CIVI 2 (احتمالی)

گفته می‌شود این دستگاه از نمایشگری با لبه‌های خمیده و حاشیه‌های بسیار باریک برخوردار خواهد شد. این نمایشگر از رزولوشن +FHD، نرخ نوسازی 120 هرتز، Dolby Vision و اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر بهره‌ می‌برد.

جزییاتی از مشخصات شیائومی CIVI 2 فاش شد

شایعات اخیر حاکی از آن هستند که Xioami CIVI 2 به تراشه SM 74XX مجهز می‌شود. این شماره مدل مربوط به پلتفرم موبایل اسنپدراگون 7 نسل 1 بوده که اخیرا رونمایی شده است.

از دیگر مشخصات شیائومی CIVI 2 می‌توان به تکنولوژی شارژ سریع 67 وات اشاره کرد؛ البته هنوز ظرفیت باتری آن مشخص نیست. اطلاعات فاش شده همچنین مدعی هستند که این دستگاه از تنظیمات دوربین اصلی و سلفی آپگرید شده برخودار خواهد شد؛ اما به جزییات آن اشاره نشده است. علاوه‌براین گفته می‌شود که شاسی گوشی، باریک و سبک وزن خواهد بود.

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که شیائومی در حال آزمایش این گوشی است. بر همین اساس پیش‌بینی می‌شود که این دستگاه در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود.

شیائومی CIVI در سپتامبر 2021 رونمایی شد و این احتمال وجود دارد که نسل جدید نیز در همین محدوده زمانی (شهریور ماه امسال) رونمایی شود. شیائومی سی‌وی، یک نسخه انحصاری چین بود و با تمرکز بر سلیقه بانوان طراحی شد.

شیائومی CIVI 1S هم عینا مثل شیائومی سی وی طراحی شده و در بسیاری از مشخصات کلیدی یکسان هستند. هر دو گوشی از نمایشگر 6.55 اینچی OLED،‌ رزولوشن +FHD، نرخ نوسازی 90 هرتز، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی،‌ دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید، لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو، باتری 4500 میلی‌آمپرساعت و سیستم شارژ 55 وات برخوردارند. تفاوت این دو گوشی در تراشه‌هاست؛ شیائومی CIVI به تراشه اسنپدراگون 778G مجهز شده؛ اما شیائومی CIVI 1S از تراشه اسنپدراگون 778G Plus بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قابلیت Always On Display چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر