;
coinex

رندرهای MacBook Air 2022 را ببینید: رونمایی در WWDC 2022

در آستانه برگزاری رویداد بزرگ WWDC 2022، رندرهای MacBook Air 2022 منتشر شدند. خبرهای منتشر شده حاکی از طراحی‌ موفق مک بوک‌های جدید است.

طراحی رندرهای MacBook Air 2022 که توسط دارویک پاتل انجام شده، تفاوت‌های چشمگیری را نسبت به مدل‌های قبلی مک بوک ایر نشان می‌دهد. گفته می‌شود اپل در رویداد WWDC 2022 در ماه جاری از دستگاه جدید رونمایی می‌کند.

به نظر می‌رسد اپل مک بوک‌های جدید خود را با تغییرات و رنگ‌بندی‌های جذابی عرضه خواهد کرد. طبق خبرها تغییرات ظاهری بسیاری در نسخه‌ی جدید اعمال خواهد شد.

رندرهای MacBook Air 2022

گویا اصلی‌ترین تغییر MacBook Air 2022 مربوط به تراشه‌ی آن است. کمپانی اپل در نسل جدید از تراشه‌ی M2 استفاده خواهد کرد. به نظر می‌رسد به‌دلیل زمان‌بر بودن تولید لیتوگرافی 3 نانومتری TSMC برای این تراشه، مک بوک ایر جدید به تراشه 4 نانومتری M2 مجهز شود. با این تفاسیر، قدرت پردازش تراشه‌ M2 نسبت به نسل قبلی، کمی افزایش خواهد داشت.

نه تنها دستگاه آینده به طور قابل توجهی در مقایسه با مک بوک ایر نسل فعلی اپل متفاوت است، بلکه چندین تغییر در پورت‌ها و همچنین اندازه و ظاهر صفحه نمایش خواهد بود. تنوع رنگ در نسخه‌ی جدید شامل هفت رنگ مختلف است و گستره‌ی سلایق بیشتری را پوشش می‌دهد. بنابراین کاربرانی که می‌خواهند یک نوت‌بوک جدید در رنگ‌های جذاب داشته باشند، به راحتی می‌توانند رنگ دلخواه را خریداری کنند.

 

از دیگر تغییرات که در رندرهای مک‌بوک جدید ایر 2022 دیده می‌شود، بریدگی نمایشگر یا ناچ است. این بریدگی به‌منظور کاهش حاشیه‌های صفحه‌نمایش تعبیه شده است. به نظر می‌رسد در طراحی جدید، حاشیه سفید دور صفحه و همچنین رنگ بندی صفحه کلید تغییر خواهد کرد.

FACE ID ویژگی جدید MacBook Air 2022

در مک‌بوک پروهای سری 14 و 16 اینچی ویژگی FACE ID وجود نداشت، با توجه به ارتقا نسخه‌ جدید، به‌نظر می‌رسد که این ویژگی در MacBook Air 2022، لحاظ گردد. علاوه بر این تغییرات انتظار می‌رود صفحه نمایش نیز با افزایش ابعاد مواجه شود. خبرها حاکی از تغییر صفحه‌نمایش  از 13.3 به 13.6 اینچ افزایش پیدا کند و حتی احتمال افزوده شدن مدلی با نمایشگر 14.2 اینچ به سری Air نیز وجود دارد.

آخرین ویژگی مربوط به ارتقای پورت‌ها است. با توجه به اطلاعات ارائه شده از رندرها، قابلیت MagSafe در نسخه‌ی جدید نیز اضافه می‌شود. این پورت که در نسخه‌های پیشتر مک‌بوک نیز حضور داشت، به جای USB-C تعبیه می‌شود. استفاده پورت مگ سیف در کنار پورت تایپ USB-C امکان بیشتری را به کاربران می‌دهد.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد رندرهای MacBook Air 2022 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر