;
coinex

بهترین هدست گیمینگ جهان در سال 2021 ؛ هدست مخصوص بازی جدید چی بخریم؟

در این مقاله ما بهترین هدست گیمینگ جهان در سال 2021 با کیفیت صدای عالی را به همراه مشخصات آن‌ها معرفی می‌کنیم. با تکراتو همراه باشید!

از زمانی که هدست‌ها در بازار عرضه شده‌اند جنجال‌های زیادی وجود داشته است‌. از جمله این جنجال‌ها این است که هدست‌های گیمینگ به جز ظاهر آنها که مخصوص گیمینگ است، از نظر کیفیت تفاوتی با هدست‌های غیر گیمینگ ندارند و فقط قیمت آن‌ها بیشتر است.

این امر باعث شده که مردم درست بودن این هدست‌ها را زیر سوال ببرند. با این ‌حال، علی رغم این حجم از انتقادات و جنجال‌ها، هدست‌ها توانسته اند در بازار جایی برای خود پیدا کنند. هدست‌ها بخشی از این جایگاه را مدیون گیمرهای حرفه‌ای هستند که هنگام لایوهای بین المللی، از این هدست‌ها استفاده می‌کنند.

با توجه به این نکته، بازار هدست‌های بازی به قدری محبوب است که حتی شرکتی مانند سنهایزر(Senhheiser) نیز شروع به ساخت هدست‌های گیمینگ کرد.

از آنجایی که شرکت سنهایزر شرکتی است که هدفون‌های بسیار رده بالایی تولید می‌کند که کاملاً از جنبه بازی دور هستند، این کار آنها خیلی عجیب بود. هر چه زمان می‌گذرد، بر محبوبیت هدست‌های گیمینگ اضافه می‌شود. از این رو ما تصمیم گرفتیم که در لیستی بهترین هدست گیمینگ جهان در سال 2021 را به شما معرفی کنیم تا شما بتوانید به راحتی بهترین انتخاب را داشته باشید. پس با تکراتو همراه باشید!

بهترین هدست گیمینگ جهان در سال 2021 در یک نگاه

همین چند روز پیش بود که برایتان از بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2021 گفتیم که انتظار عرضه آنها در سال جدید میلادی را داریم. در تکراتو به انواع ابزارهای گیمینگ و سخت افزارهای مورد نیاز برای این حرفه توجه ویژه داریم!

گواه این موضوع کارنامه کاری تکراتو طی سال 2020 است. اگر نگاهی به عناوینی مانند بهترین گوشی های گیمینگ 2020 یا بهترین کامپیوترهای گیمینگ 2020 داشته باشید متوجه میشوید که همواره به معرفی محصولات خاص گیمرها توجه ویژه ای داشتیم.

به علاوه در این حوزه محدود به معرفی صرف ابزارها و برندها نشدیم و به مسائل و موارد جزئی تری نیز پرداختیم. فراتر از موضوعی مانند بهترین تبلت های گیمینگ 2020، همه گیمرها به اهمیت سخت افزار خوب واقفند.

برای آن دسته از گیمرها که به تجهیزات داخلی سیستم بازی اهمیت میدهند طی سالی که گذشت بهترین کارت گرافیک گیمینگ 2020 را معرفی کردیم. اما گیمر حرفه ای میداند که همه چیز به این ها خلاصه نخواهد شد.

برای گیمرها وسایل جانبی و طراحی شان اهمیت بالایی دارند. طراحی بعضی وسایل مثل بهترین ماوس های گیمینگ 2020 یا بهترین کیبردهای گیمینگ 2020 ارتباط مستقیمی با کارایی آن ها دارد. البته اگر به دنبال جزئیات بیشتر هستید باید به بهترین ماوس پدهای گیمینگ هم نگاهی بیندازید.

در بازی های تیمی و رقابتی وقتی بحث ارتباط مطرح باشد، سرعت عمل اهمیت زیادی خواهد داشت و اینجاست که متوجه نقش بهترین میکروفون های گیمینگ 2020 میشویم. خب اگر میکروفون اهمیت دارد، هدست چرا نداشته باشد؟ همین دلیلی شد تا قصد کنیم بهترین هدست گیمینگ جهان در سال 2021 را به شما معرفی کنیم.

بهترین هدست گیمینگ جهان در سال 2021 در یک نگاه:

  • ایکس باکس Wireless Headset
  • سونی پالس 3D
  • سونی پلی استیشن پلاتینیوم
  • هدست گیمینگ سنهایرز GAME ONE
  • هدست هایپرایکس Cloud
  • هدست ریزر Thresher Ultimate
  • هدست کورسیر Void Pro
  • هدست ایسوس ROG Strix Wireless
  • هدست گیمینگ هایپرایکس Cloud Revolver
  • هدست لاجیتک G433
  • هدست گیمینگ بی‌سیم SteelSeries Arctis 7

ایکس باکس Wireless Headset

بهترین هدست گیمینگ جهان در سال 2021 ؛ هدست مخصوص بازی جدید چی بخریم؟
بهترین هدست گیمینگ جهان در سال 2021

شاید بهترین انتخاب برای کنسول های مایکروسافت یا همان ایکس باکس ها، هدست اختصاصی ایکس باکس وایرلس هدست باشد. این هدست تنها 100 دلار قیمت دارد اما در بازار ایران با نرخی حدود 4 میلیون تومان به فروش می رسد.

این محصول گواهی دالبی اتموس دارد و تنظیمات کاملی شامل امکان تنظیم اکولایزر و یا تنظیمات فرکانس در بخش Accessories کنسول ایکس باکس را در اختیار کاربر قرار می دهد. وضعیت شارژدهی دستگاه نیز قابل قبول است و با یک بار شارژ کامل تا 15 ساعت شارژدهی دارد.

سونی پالس 3D

بهترین هدست گیمینگ جهان در سال 2021 ؛ هدست مخصوص بازی جدید چی بخریم؟
بهترین هدست گیمینگ جهان در سال 2021

در نظر گیمرهای حرفه ای، فارق از کیفیت ساخت، راحتی استفاده در طولانی مدت و شارژدهی بالا، آنچه در مورد هدست ها اهمیت زیادی دارد کیفیت صدایی است که ارائه می کنند.

یکی از قابلیت های جذاب کنسول نسل نهمی سونی، فناوری صدای سه بعدی Tempest 3D است. اگر قصد دارید تجربه صوتی کاملی را از بازی با کنسول جدید سونی داشته باشید، بهترین انتخاب برای آن هدست رسمی سونی با نام Pulse 3D است.

این هدست از طراحی ظاهری زیبایی بهره مند است و کاملا از فناوری صدای سه بعدی پلی استیشن 5 پشتیبانی می کند. فارغ از این محصول در استفاده عادی هم کیفیت صوتی بالایی دارد.

سونی پلی استیشن پلاتینیوم

بهترین هدست گیمینگ جهان در سال 2021 ؛ هدست مخصوص بازی جدید چی بخریم؟
بهترین هدست گیمینگ جهان در سال 2021

گرچه کنسول های نسل نهمی فروش بالایی داشتند، اما همچنان کاربران کنسول های محبوب نسل هشتمی به خصوص کنسول محبوب پلی استیشن 4 پرتعدادند. اگر شما هم کاربر پی اس 4 هستید و قصد دارید یک هدست خاص این کنسول داشته باشید بهترین انتخاب هدست حرفه ای پلی استیشن پلاتینیوم است.

درایورهای 50 میلی متری این هدست صدایی شفاف تولید می کند و از همه مهمتر اینکه صدا را به صورت 7.1 کاناله و فراگیر در اختیار کاربر قرار می دهد تا بتوانید محل دقیق هر صدایی در بازی را تشخیص دهید. این هدست شارژدهی فوق العاده ای دارد و با یکبار شارژ کامل حتی از دسته پی اس 4 هم بیشتر کار می کند.

هدست گیمینگ سنهایرز GAME ONE

بهترین هدست گیمینگ جهان در سال 2021 ؛ هدست مخصوص بازی جدید چی بخریم؟
بهترین هدست گیمینگ دنیا 2021

بسیاری از مردم سنهایرز را با هدست‌های بسیار با کیفیت مخصوص علاقه‌مندان می‌شناسند. به همین خاطر، وقتی سنهایرز هدست گیمینگ GAME ONE را عرضه کرد، همه را سوپرایز کرد. هدستی که به راستی برای گیمرها ساخته شده است. در ادامه به بررسی این هدست که بهترین هدست برای بازی است، می‌پردازیم.

با خارج کردن این هدست از جعبه، متوجه خواهید شد که این برند خود را قربانی صنعت مدرن نکرده و تصمیم گرفته به طراحی و ساخت هدست‌های خود وفادار بماند.

شما در این هدست که بهترین هدست گیمینگ دنیا 2021 است، نورهای فانتزی RGB و یا طرح‌های زاویه دار پیدا نخواهید کرد، ولی کیفیت صدای این هدست با بهترین هدست‌های سنهایرز هم‌تراز است.

این هدست میکروفونی دارد که نویزها را لغو می‌کند و صدای شما را به خوبی به گوش هم تیمی‌های شما می‌رساند. رنگ‌های بکار گرفته شده در این هدست مشکی، بیشتر قرمز و سفید است که مطمئنا با رنگ‌های ملایمی که در هدست‌های سنهایرز به کار گرفته می‌شد، متفاوت است. ولی نگران نباشد چون از نظر ساختاری این هدست تغییری نکرده است.

کیفیت صدای این هدست قطعا قوی‌ترین ویژگی آن است و بسیار عالی است. در واقع این هدست تلاش نمی‌کند که با ظاهر خود افراد را گول بزند بلکه کیفیت عالی آن باعث جذب افراد به این هدست می‌شود.

علاوه بر کیفیت صدای معرکه‌ی آن، این هدست از کیفیت ساخت فوق‌العاده‌ای نیز برخوردار است و با اینکه از جنس پلاستیک ساخته شده، قطعات به خوبی و محکم در کنار هم قرار گرفته‌اند.

یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این هدست این است که در اثر استفاده‌ی طولانی مدت گوش‌های شما را اذیت نمی‌کند و این قضیه می‌تواند برای افرادی که مدت زیادی بازی می‌کند، عالی باشد. ولی چون قسمت گوش‌های هدست از جنس مخمل است، ممکن است در اثر استفاده‌ی زیاد در آن کرک جمع شود. اگر این مشکل جزئی در نظر شما اهمیت ندارد، بنابراین هیچ چیز نمی‌تواند جلوی لذت شما حین استفاده از این هدست را از بین ببرد.

هدست هایپرایکس Cloud

بهترین هدست گیمینگ جهان در سال 2021 ؛ هدست مخصوص بازی جدید چی بخریم؟
بهترین هدست های گیمینگ

مارک هایپرایکس زیرمجموعه‌ای است که زیر نظر کینگستون کار می‌کند و از زمان شروع کار، به دلیل ایجاد برخی از قطعات گیمر معروف است. آنها کار خود را با ساخت ماژول، RAM درایو فلش واس اس دی آغاز کردند، اما تصمیم گرفتند لوازم جانبی بازی نیز تولید کنند.

ما قصد داریم اولین هدست گیمینگ آن‌ها را بررسی کنیم. با اینکه بعد از اولین هدست گیمینگ، آنها هدست‌های دیگری نیز تولید کردند ولی اولین هدست آن‌ها همچنان محبوب است و این خود دلیلی برای انتخاب آن در لیست بهترین هدست گیمینگ دنیا 2021 است.

این هدست که در دو رنگ قرمز و مشکی طراحی شده، از فلز ساخته شده و علی رغم سنگین بودن فلز، در بازی‌های طولانی مدت با آن احساس راحتی خواهید کرد.

کیفیت صدای این هدست بار دیگر ثابت کرد که هایپرایکس Cloud بهترین هدست برای بازی و حتی فیلم دیدن یا آهنگ گوش کردن است. تنها چیزی که ممکن است کمی در ذوق بزند، میکروفن آن است. البته از نظر عملکردی میکروفن خوبی است و نیازی نیست در گپ بازی چند بار حرف را تکرار کرد تا بقیه بشنوند ولی می‌توانست بهتر از این باشد. با این حال، معمولا بیشتر افرادی که هدست گیمینگ می‌خرند، یک میکروفون خارجی بهتر نیز برای استفاده دارند.

هدست ریزر Thresher Ultimate

بهترین هدست گیمینگ جهان در سال 2021 ؛ هدست مخصوص بازی جدید چی بخریم؟
بهترین هدست های گیمینگ

در این چند سال اخیر ریزر طرفداران خود را بین مردم پیدا کرده است و محصولات زیادی را روانه بازار کرده است. ما امروز هدست Thresher Ultimate که محصول این برند است را بررسی می‌کنیم.

در اولین نگاه، شما متوجه بی عیبی این هدست که بهترین هدست گیمینگ جهان در سال 2021 است، می‌شوید. این هدست به رنگ مشکی است و در جاهای لازم، از رنگ سبز نئونی استفاده شده و ظاهری خاص به آن بخشیده است.

هدست‌های قبلی ریزر چندان راحت نبودند ولی به لطف ریزر که از در قسمت گوش از سری‌های مخملی استفاده کرده، این مشکل رفع شده است و اکنون این هدست بسیار راحت‌، محکم‌ و سبک‌ است و بهترین هدست برای بازی محسوب می‌شود.

از طرفی این هدست بی‌سیم است و این ویژگی آن را برتر از بقیه هدست‌ها می‌کند. می‌توان گفت عمر باتری این هدست رضایت بخش است به طوریکه نیاز نیست بازی را برای تمام شدن شارژ هدست متوقف کنید. تنها مشکل این هدست این است که کمی شکننده است و از بلوتوث برای برقراری ارتباط استفاده نمی‌کند.

هدست کورسیر Void Pro

بهترین هدست گیمینگ جهان در سال 2021 ؛ هدست مخصوص بازی جدید چی بخریم؟
بهترین هدست های گیمینگ

هدست اصلی Void در تمام نسخه‌هایی که از آن تولید شد، چه با سیم و چه بدون سیم و مدل Surround، موفقیت چشمگیری داشت. دقیقاً مانند برخی وسایل جانبی دیگر سری های آنها، Corsair تصمیم گرفت نسخه Void را ارتقا دهد. بنابراین هدست کورسیر Void Pro عرضه شد تا کم و کاستی‌های هدست اصلی را جبران کند. ولی آیا این هدست به قدری خوب است که جایگزین هدست کورسیر Void شود یا فقط یک نسخه‌ی تکراری است؟

کورسیر ظاهر Void Pro را تغییر نداده است و این هدست شبیه به مدل اصلی Void در سه ورژن بی سیم، با سیم و Surround عرضه شده است. بعد از تستی که از این هدست شد، باید بگویم که اصلا از این هدست که بهترین هدست گیمینگ دنیا 2021 است، ناامید نخواهید شد. کیفیت صدا در این هدست تغییری نکرده است ولی پیشرفت‌های جزئی در این مدل دیده می‌شود.

در میکروفن این هدست نیز پیشرفت‌هایی مشاهده می‌شود. در این مدل چت صوتی واضح‌تر شده و به طور کلی عملکرد بهتری دارد. طول عمر باتری این مدل خوب و ثابت است و روشن کردن نورهای RGB بر روشنایی تأثیر می‌گذارد. هر دو مدل Void Proو Void گوش را اذیت نمی‌کنند ولی به دلیل طرح قسمت گوشی Void Pro ممکن است برخی افراد را اذیت کند.

در کل این هدست بهترین هدست گیمینگ جهان در سال 2021 است و ارزش قیمت خود را دارد. این هدست نسبت به نسخه اورجینال خود، Void، پیشرفت‌هایی داشته است ولی اگر شما از مدل اورجینال آن استفاده می‌کنید نیازی به تعویض آن نیست.

هدست ایسوس ROG Strix Wireless

بهترین هدست گیمینگ جهان در سال 2021 ؛ هدست مخصوص بازی جدید چی بخریم؟
بهترین هدست های گیمینگ

امروزه برند ایسوس کامپیوتر و لوازم جانبی مختلف و با کیفیتی وارد بازار می‌کند و ما در اینجا قصد داریم هدست ایسوس ROG Strix Wireless را که بهترین هدست گیمینگ جهان در سال 2021 است، معرفی کنیم.

یک هدست بی سیم از ایسوس که دارای مارک Strix است و ظاهری واقعاً تهاجمی دارد. برای کسانی که نمی‌دانند ، لوگوی اصلی Strix جغد است و این هدست با در نظر گرفتن این نکته طراحی شده است.

هر دو سری هدست شبیه به چشم جغد هستند. با توجه به قیمت بالای آن، این هدست لوازم جانبی زیادی دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید. هدست ROG Strix Wireless از میکروفن عالی‌ای برخوردار است و یک ویژگی مثبت این میکروفن این است که قابلیت جدا شدن از هدست را دارد.

کیفیت صدای این هدست نیز تعریف کردنی است و در تمام زمینه‌ها مثل گیمینگ، فیلم دیدن و آهنگ گوش کردن کیفیت عالی خود را ثابت می‌کند. نه تنها این، بلکه طول عمر باتری این هدست هم رضایت بخش است.

تنها مشکل این هدست این است که کمی روی سر بزرگ است ولی این مورد باعث اذیت شدن نمی‌شود. در کل می‌شود این هدست را بهترین هدست گیمینگ دنیا 2021 دانست.

هدست گیمینگ هایپرایکس Cloud Revolver

بهترین هدست گیمینگ جهان در سال 2021 ؛ هدست مخصوص بازی جدید چی بخریم؟
بهترین هدست های گیمینگ

این هدست که بهترین هدست گیمینگ جهان در سال 2021 است، نسبت به هدست قبلی هایپر ایکس که معرفی کردیم، ارزان‌تر است. ولی قیمت ارزان آن باعث نشده که ویژگی‌های معرکه آن کم باشد و می‌توان آن را بهترین هدست برای بازی دانست. هدست گیمینگ هایپرایکس Cloud Revolver کمی کوچکتر از مدل اصلی Cloud است که این مهم موجب جمع و جور‌تر بودن این هدست شده است. این هدست نیز از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است و استفاده از آن راحت است.

استفاده طولانی مدت از این هدست شما را اذیت نخواهد کرد و شما می‌توانید از بازی خود لذت ببرید. به لطف قابلیت سازگاری جهانی این هدست که بهترین هدست گیمینگ جهان در سال 2021 است، روی بیشتر دستگاه‌هایی که در بازار موجود است، اجرا می‌شود. میکروفن این هدست نیز خوب است و نیازی نیست نگران این باشید که دوست‌های شما صدای شما را می‌شنوند یا خیر.

کیفیت صدای این هدست به خوبی مدل اصلی آن نیست و این امری طبیعی است. به‌هرحال این هدست یک مدل ارزان است و اینکه بعضی ویژگی‌های آن به خوبی مدل اصلی نباشد، عجیب نیست. با اینحال این هدست عملکرد خوبی دارد.

نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که اگر هدست را خیلی جا به جا کنیم، کمی می‌لرزد.

این مشکل وقتی پیش می‌آید که زیاد آن را تکان دهید، در غیر این صورت مشکل خاصی نیست. هدست مخصوص بازی HyperX Cloud Revolver یک هدست عالی برای افرادی است که فعلا توانایی خرید نسخه اصلی را ندارند. بدنه این دستگاه نیز می‌توانست بهتر از این باشد ولی با توجه به قیمت آن، این مورد نیز طبیعی است.

هدست لاجیتک G433

بهترین هدست گیمینگ جهان در سال 2021 ؛ هدست مخصوص بازی جدید چی بخریم؟
بهترین هدست های گیمینگ

لاجیتک با منتشر کردن هدست لاجیتک G433 صنعت گیمینگ را سوپرایز کرد و بهترین هدست برای بازی را به جهان عرضه کرد. این هدست یکی از اولین هدست‌هایی است که از یک پارچه شیک برای قسمت گوشی و قسمت پلاستیکی پشت آن استفاده کرده‌ است.

نیازی به گفتن نیست که آنها موفق به دریافت یک دستی و یکنواختی شده‌اند. زیرا G433 بسیار بسیار یکنواخت به نظر می‌رسد. اگر به قسمت‌های عملکردی برویم، نکته خوب این است که کیفیت کلی هدست خیلی خوب است و هنگام بازی و تماشای فیلم هیچ مشکلی ندارد.

تنها این هدست در پخش موسیقی عملکرد خیلی خوبی ندارد. به لطف پارچه استفاده شده در این هدست، استفاده طولانی مدت از آن شما را اذیت نخواهد کرد. مسئله مهمی که باید به خاطر داشته باشید این است که اگر پوست گوش شما خشک است ، ممکن است مقداری پوسته به پارچه گیر کند.

هدست گیمینگ بی‌سیم SteelSeries Arctis 7

بهترین هدست گیمینگ جهان در سال 2021 ؛ هدست مخصوص بازی جدید چی بخریم؟
بهترین هدست گیمینگ دنیا 2021

زمانی که SteelSeries سری هدست‌های گیمینگ Arctis 7 را وارد بازار کرد، مردم بار دیگر این تولیدکننده را بخاطر کیفیت عالی هدست‌های گیمینگ آن تحسین کردند.

هدست گیمینگ بی‌سیم SteelSeries Arctis 7 آخرین مدل این سری است که ما به بررسی آن می‌پردازیم. شکل ظاهری تمام این هدست‌ها شبیه به هم است و ظاهر تمام آنها ساده و خوب است. هدست بی‌سیم SteelSeries Arctis 7 یک هدست عالی گیمینگ بدون نورهای RGB است و به هیچ عنوان ناقص به نظر نمی‌رسد.

این هدست کیفیت صدای استثنایی دارد و هنگام بازی کردن و فیلم دیدن می‌درخشد. اگرچه ممکن است برای شنیدن موسیقی نیازمند تنظیم دقیق باشد، اما اگر می‌خواهید از این هدست برای بازی، برقراری ارتباط یا تماشای فیلم استفاده کنید، مشکلی نخواهید داشت.

این هدست که بهترین هدست گیمینگ جهان در سال 2021 است، برای استفاده طولانی مدت مناسب است و به هیچ عنوان شما را اذیت نخواهد کرد.

این لیستی از بهترین هدست گیمینگ جهان در سال 2021 است و اگر شما به دنبال عالی‌ترین و بهترین هدست برای بازی هستید، گزینه اول این لیست، هدست گیمینگ سنهایرز GAME ONE مناسب شما است. ویژگی‌های خوب این هدست غیر قابل انکار است و کیفیت عالی آن همه را بهت زده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

به نظر شما کدامیک از این هدست‌ها بهترین هدست گیمینگ جهان در سال 2021 است؟ نظرات خود را با تکراتو در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید!

منبع: blazinglist

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    مطلب کاملی بود با این قیمتا حتما قبل از خرید یه مشاورکالا نیازه این مطلب میتونه مشاور و راهنمای خوبی در زمینه خرید هدست گیمینگ باشه.

    پاسخ

    خیلی گرونه بابا یه چیزایی معرفی کنین در سطح جیب ایرانیا باشه :/

    پاسخ