;
coinex

تریلر رسمی مانی هایست کره ای (Money Heist: Korea – Joint Economic Area) منتشر شد

تریلر رسمی مانی هایست کره ای بالاخره منتشر شد. حالا باید دید آیا نتفلیکس که این روزها با سقوط ارزش سهامش روبروست، انتخاب درستی کرده است یا خیر.

Money Heist: Korea – Joint Economic Area نسخه بازسازی سریال اسپانیایی فوق العاده موفق نتفلیکس Money Heist (La Casa de Papel) است و حالا، تریلر رسمی آن منتشر شده تا هیجان هواداران را بیشتر کند.

کیم هونگ سان کارگردانی این سریال را بر عهده دارد و فیلم‌نامه آن توسط ریو یونگ جائه، کیم هوان چای و چو سونگ جون نوشته شده است.

پارک هه سو، یکی از ستارگان بازی ماهی مرکب نتفلیکس، نقش برلین را در این سریال بازی می‌کند. Money Heist: Korea – Joint Economic Area  توسط دو کمپانی کره‌ای BH Entertainment و Zium Content  ساخته شده است.

تریلر رسمی مانی هایست کره ای همه چیز درباره داستانش را می‌گوید

درام جنایی اصلی که توسط الکس پینا ساخته شد، در پنج فصل پخش شد و محوریت آن مجموعه‌ای از دزدی‌ها بود که توسط گروهی غیرعادی از سارقان انجام می‌شد. پینا تولیدکننده اجرایی نسخه کره‌ای نیز هست که در پس زمینه اتحاد مجدد کره شمالی و جنوبی و حول محور پروفسور (یو جی تائه) می‌چرخد ​​که با نقشه‌ای برای سرقت 4 تریلیون وون به توکیو (جونگ-سو) نزدیک می‌شود.

تریلر رسمی مانی هایست کره‌ای

پروفسور برای سرقت از ضرابخانه کره متحد، گروهی درجه یک از دزدان را دور هم جمع می‌کند. در حین دزدی هرج و مرج رخ می‌دهد. یک کارگروه مشترک به رهبری متخصص مذاکره کره جنوبی سون ووجین (کیم یونجین) و مامور ویژه سابق کره شمالی چا موهیوک (کیم سونگ) برای توقف آنها تشکیل می‌شود.

این تنها پروژه با محوریت سریال اسپانیایی Money Heist نیست. نتفلیکس در نظر دارد نسخه‌های دیگری از Money Heist را در کشورهای دیگر نیز بسازد؛ اما ابتدا باید از بازسازی نسخه کره‌ای سر بلند شود. همچنین الکس پینا نیز دستور ساخت اسپین‌آفی از شخصیت محبوب برلین با بازی پدرو آلونسو را از طرف نتفلیکس دریافت کرده است.

Money Heist: Korea – Joint Economic Area در 24 ژوئن (3 تیر) از نتفلیکس پخش خواهد شد.

تریلر رسمی مانی هایست کره ای

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تریلر رسمی مانی هایست کره ای چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    این که دقیقا همونه منتها چشماشون بادومی شده 🙂

    پاسخ