;
coinex

بهترین گروه های کیپاپ (K-Pop) ؛ بهترین خواننده‌ و بند موسیقی کره ای کدام است؟

بهترین گروه های کیپاپ (K-Pop) طرفداران بسیار از سرتاسر جهان دارند. ما امروز به معرفی بهترین خواننده و بندهای موسیقی خواهیم پرداخت، با ما باشید.

موسیقی پاپ کره ای جذاب، سرگرم کننده و پر انرژی است. بنابراین اگر دنبال کننده این موسیقی نیستید و اکنون می خواهید به آن روی بیاورید باید منتظر ریتم های تند، زیبایی های دیوانه وار و حرکات خارق العاده باشید. کیپاپ اکنون تبدیل به پدیده ای جهانی شده و موج آن به سراسر جهان از جمله کشور ما رسیده است. بسیاری مخاطبان ایرانی مشتاقانه این ژانر موسیقی را دنبال می نمایند.

Hally که به معنای موج کره ای است، اشاره به تاثیر عظیم رو به رشد فرهنگی کره جنوبی دارد. ساخته های فرهنگی این کشور از فیلم، سریال تا موسیقی و رقص محبوبیتی روزافزون در جهان دارد و شاید در آینده نه چندان نزدیک بتواند حتی تبدیل به رقیب سرسخت برای فرهنگ آمریکایی شود. در همین راستا ما امروز به یکی از تاثیرگذارترین جلوه های این فرهنگ یعنی کیپاپ خواهیم پرداخت و تلاش خواهیم کرد برخی از بهترین گروه های کیپاپ (K-Pop) و بهترین خواننده های کره ای را به شما معرفی کنیم.

بهترین گروه های کیپاپ (K-Pop)

بهترین خواننده‌ و بند موسیقی کره ای کدام است؟

همانطور که گفتیم کیپاپ یکی از جهانی‌ترین و معروف‌ترین جلوه‌های فرهنگی کشور کره جنوبی است. بنابراین چندان متعجب نخواهید شد از اینکه بدانید، کیپاپ صنعتی 5 میلیارد دلاری است. برای اینکه به شکل ملموس بدانید چقدر این صنعت موفق است. باید اشاره کنیم بند BTS (یک گروه معروف کیپاپ) سال گذشته آلبوم‌های بیشتری نسبت به تیلور سویفت، بیلی آیلیش و آریانا گرانده فروخته است. رونق و محبوبیت این صنعت در کشور ما نیز قابل مشاهده است و این اکنون جوانان زیادی وجود دارند که کیپاپ را عاشقانه دوست می دارند. در همین راستا ما در این نوشتار به معرفی برخی از بهترین بندهای کی پاپ خواهیم پرداخت .تا شما با اطلاعات دقیق تر با این جلوه فرهنگی آشنا شوید.

بی.تی.اس (BTS)

بهترین گروه های کیپاپ (K-Pop)
بهترین گروه های کیپاپ (K-Pop)

این بند پسرانه که شامل هفت نفر یم شود توانسته تمام جهان را غافلگیر کرده و قطعا می‌توانیم آنها را معروف ترین بند  Kpop به حساب آوریم. BTS تاکنون توانسته آلبوم‌های گسترده ای را در سراسر ایالات متحده و انگلیس به فروش برساند. دو تا از آلبوم های این گروه توانسته به در جدول پرفروش ها در رتبه اول قرار بگیرد. همچنین این گروه به 16 میلیون شنونده ماهیانه خود در اسپاتیفای نیز می‌بالد. آلبوم Map of Soul پرفروش ترین آلبوم کره ای است.

براساس نمودار جهانی IFPI، بند BTS توانسته در سال 2018 دومین هنرمند پرفروش سال 2018 را بدست آورد. این گروه درواقع تنها هنرمند و بندی غیر انگلیسی زبان بود که وارد این جدول شد. اعضای این گروه شامل رپرها Suga، RM و  J-hope است و خوانندگان آواز نیز شامل Jimin، V، Jin و Jungkook می باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های کره ای تاریخی

آنها در آگوست سال 2020، BTS با انتشار قطعه Dynamite که اولین آهنگ انگلیسی آنها بود در صدر جدول 100 آهنگ بیلبورد قرار گرفت و سه هفته در آنجا ماند. این اولین تک آهنگ این گروه بود که در آمریکا به رتبه نخست رسید. در ادامه معرفی بهترین گروه های کیپاپ (K-Pop) اکنون می خواهیم درباره گروه جذاب SuperM که قطعا یکی از معروف ترین بند Kpop است، صحبت نماییم.

سوپر ام (SuperM)

بهترین گروه های کیپاپ (K-Pop)
اسم فندوم گروه های کی پاپ کره ای
بهترین گروه های کیپاپ (K-Pop)
اسم فندوم گروه های کی پاپ کره ای

سوپر ام یکی از آخرین گروه های فوق العاده کی پاپ است که در سال گذشته تشکیل شد. این گروه از شاخص ترین و بهترین خواننده های کره ای برخوردار است. هفت عضو این گروه از چهار گروه کاملا موفق و همچنان مجزا به نام های EXO، WayV، NCT 127  و SHINee دور هم جمع شدند تا گروه خارق العاده ای تشکیل بدهند. در ادامه معرفی بهترین گروه های کیپا (K-Pop) اکنون می خواهیم درباره یکی دیگر معروف ترین بند Kpop یعنی گروه BIGBANG صحبت نماییم با ما همراه باشید.

بیگ بنگ (BIGBANG)

بهترین گروه های کیپاپ (K-Pop)
اسم فندوم گروه های کی پاپ کره ای

گروه بینگ بنگ در سال 2016 شکل گرفت و در زمانی بسیار سریع تبدیل به یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین بوی بندها در جهان شد. البته حاشیه ها نیز در پیرامون این گروه کم نبوده است. در ماه مارس سال 2019، سونگری یکی از اعضای این گروه در اطراف یک کلوپ شبانه درحال انجام کارهای ناشایست دیده شد. سپس در مجامع قانونی به جرم فحشا، قمار غیرقانونی و اختلاس متهم گشت و از بسیار سریع بازنشستگی خود را اعلام نمود. با اینحال نمی توان این نکته را انکار کرد که بیگ بنگ یکی از بهترین بندهای کی پاپ است و شهرت آن سر به فلک کشیده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی

در ادامه معرفی بهترین خواننده های کره ای و بهترین گروه های کیپاپ (K-Pop) اکنون می خواهیم درباره یک گروه دخترانه به نام گرلز جنریشین به صحبت بپردازیم.

گرلز جنریشن (Girls’ Generation)

بهترین گروه های کیپاپ (K-Pop)
نام طرفداران گروه های K-Pop

آلبوم های گروه گرلز جنریشن که در کره جنوبی  با عنوان The Nation’s Girl Group شناخته می شود، پر از ترک های سرگرم کننده التکرو پاپ است. در سال 2017، بیلبورد آنها را به عنوان بند دخترانه برتر کیپاپ برگزید. این گروه هشت عضو دارد که شامل: Taeyeon ، Sunny ، Tiffany ، Hyoyeon ، Yuri ، Sooyoung ، Yoona و Seohyun. می شوند.

گرلز جنریشن با محبوبیت روزافزون خود نشان داد که بهترین بندهای کی پاپ فقط مختص بوی بندها نیست و دختران نیز می توانند در این عرصه به شهرت برسند. در همین راستا آنها بسیار برای دختران در سراسر جهان الهام بخش می باشند. در ادامه معرفی بهترین گروه های کیپاپ (K-Pop) اکنون می خواهیم درباره یکی دیگر گروه های دخترانه به نام بلک پینک به صحبت بپردازیم. در ادامه مقاله ما را همراهی نمایید.

بلک پینک (Blackpink)

بهترین گروه های کیپاپ (K-Pop)
نام طرفداران گروه های K-Pop

بلک پینک متشکل از چهار عضو به نام های جیسو، جنی، روزه و لیزا یکی دیگر از گروه های دخترانه سئولی است که توانسته اند به موفقیت چشمگیری دست پیدا نمایند. در نوامبر سال 2019 پس از آنکه آهنگ Ddu-Du آنها بیش از یک میلیارد بار در یوتوب بازدید خورد، آنها تبدیل به اولین گروه کیپاپ شدند که توانسته اند به باشگاه بازدیدهای میلیاردی یوتوب بپیوندند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای 2021

تنها هنرمند کره ای دیگری که توانسته به این موفقیت برسد Psy بخاطر آهنگ معروف Gangnam Stlye بوده است. این گروه اخیرا تور جدید خود را به پایان رساندند که آن را  بیش از205 هزار نفر دیده اند. همچنین شایعاتی مبنی بر همکاری این گروه با لیدی گاگا در آلبوم جدید این خواننده مشهور آمریکایی وجود دارد، اما هنوز چیزی تایید نشده است. در ادامه معرفی بهترین خواننده های کره ای و بهترین گروه های کیپاپ (K-Pop) می خواهیم درباره گروه EXO به صحبت بپردازیم.

ای.ایکس.او (EXO)

بهترین گروه های کیپاپ (K-Pop)
نام طرفداران گروه های K-Pop

یکی دیگر از گروه های معروف کی پاپ ای ایکس او می باشد. این گروه دارای افتخارات پرشماری است که از جمله های می توانیم به چهار بار رسیدن به رتبه برتر جدول آلبوه های جهانی بیلبورد اشاره کنیم. این گروه که در سال 2012 تشکیل شد. شهرت آنها به اجرایشان در بازی های المپیک زمستانی 2018 در پیونگ چانگ برمی گردد. موسیقی آنها ترکیب خلاقانه از رپ، هیپ هاپ، آر اند بی و راک است. ادامه معرفی بهترین خواننده های کره ای و بهترین گروه های کیپاپ اکنون می خواهیم درباره بند درانکن تایگر به صحبت بپردازیم.

درانکن تایگر (Drunken Tiger)

بهترین گروه های کیپاپ (K-Pop)

درانکن تایگر به عنوان یکی از پیشگامان هیپ هاپ کره ای شناخته می شود. این گروه در سال 1999 تاسیس شد و برای آلبوم های متعددش جوایز مختلفی را تاکنون کسب کرده است. اولین آلبوم آنها به نام Year of Tiger به دلیل داشتن اشعار صریح و خلاف هنجارها موسیقی پاپ آن زمان کره جنوبی بسیار جنجال برانگیز شد. بی شک این گروه را می توانیم در رده معروف ترین گروه های کیپاپ قرار دهیم، چراکه این گروه از سرتاسر جهان مخاطبینی گسترده ای را به خود جلب نموده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

در ادامه معرفی بهترین گروه های کیپاپ (K-Pop) اکنون می خواهیم درباره گروه فلای تو د اسکای به صحبت بپردازیم.

فلای تو د اسکای (Fly To The Sky)

بهترین گروه های کیپاپ (K-Pop)

گروه فلای تو د اسکای نیز بند کیپاپ قدیمی است که در سال 1999 تشکیل شده است. این گروه شامل دو خواننده با استعداد به نام های برایان جو و هوانهی است که در سبک آر اند بی به هنرآفرینی می پردازند. این بند قدیمی شاید نقطه آغاز آشنایی بسیاری با فرهنگ کی پاپ در کره جنوبی بوده است و بسیاری با شنیدن و دیدن این گروه بود که عاشق این ژانر موسیقی پاپ شدند. به همین جهت آنها جزوه معروف ترین بندهای کی پا می باشند.

در ادامه معرفی بهترین گروه های کیپاپ (K-Pop) اکنون می خواهیم درباره یکی دیگر گروه های دخترانه به نام میس ای به صحبت بپردازیم.

میس اِی (Miss A)
بهترین گروه های کیپاپ (K-Pop)

این گروه در بین سال های 2010 تا 2017 فعال بوده است. گروه میس ای متشکل از هنرمندان موفقی به نام های فی، جیا، مین و سوزی بود. اولین آهنگ Bad Girl Good Girl در صدر جدول گائون قرار گرفت و آنها را به اولین گروه موسیقی تبدیل که به رتبه اولین این جدول رسیده است. این آهنگ بعدا نیز به عنوان بهترین آهنگ سال 2010 در این جدول شناخته شد.

بیشتر بخوانید:

جدیدترین و بهترین فیلم های کره ای 2021

در ادامه معرفی بهترین گروه های کیپاپ (K-Pop) اکنون می خواهیم درباره گروه مشهور سوپر جونیور به صحبت بپردازیم. ما را در ادامه نیز همراهی کنید.

سوپر جونیور (Super Junior)

بهترین گروه های کیپاپ (K-Pop)

گروه سوپر جونیور با انتشار پر فروش ترین آهنگ خود به نام Sorry در سال 2009، از موفق ترین آلبوم خود به همین نام به شهرت بسیاری دست یافت. محبوبیت آنها باعث شده است که به این گروه لقب پادشاه موج هالیو (اشاره به تاثیرگذاری فرهنگ کره ای) بدهند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای تاریخی

در ادامه معرفی بهترین گروه های کیپاپ (K-Pop) هم اکنون می خواهیم درباره یکی دیگر گروه های مشهور این سبک یعنی گروه Seventeen صحبت نماییم.

هفده (Seventeen)

بهترین گروه های کیپاپ (K-Pop)

علیرغم آنچه از نام گروه نشان می دهد، این گروه متشکل از 13 عضو است که هر یک به یک زیرمجموعه خاص منصوب شده اند. از جمله واحدهای این گروه می توانیم به واحد هیپ هاپ، واحد آوازی و… اشاره نماییم. آلبوم این گروه به نام You Made My Dawn که در ژانویه 2019 منتشر شد توانست در چند هفته در صدر لیست برخی از جداول مطرح موسیقی پاپ در جهان و کشور کره جنوبی قرار بگیرد.

جمع بندی

موسیقی پاپ کره ای جذاب، سرگرم کننده و جذاب است. به همین جهت اگر دنبال کننده این موسیقی باشید قطعا می دانید که  ژانری مواجه هستید که در آن  ریتم های تند، زیبایی های دیوانه وار و رقص های خارق العاده وجود دارد. کیپاپ اکنون تبدیل به پدیده ای جهانی شده و موج آن به سراسر جهان از جمله کشور ما رسیده است. بسیاری مخاطبان ایرانی مشتاقانه این ژانر موسیقی را دنبال می نمایند.

Hally که به معنای موج کره ای است، اشاره به تاثیر عظیم رو به رشد فرهنگی کره جنوبی دارد. ساخته های فرهنگی این کشور از فیلم، سریال تا موسیقی و رقص محبوبیتی روزافزون در جهان دارد و شاید در آینده نه چندان نزدیک بتواند حتی تبدیل به رقیب سرسخت برای فرهنگ آمریکایی شود. همانطور که در طول مقاله نیز توضیح دادیم به عنوان مثال محبوبیت کی پاپ آنقدر بالاست که گروه کی پاپ BTC حتی در جدول آهنگ های پر فروش توانست برخی از مشهورترین خواننده های آمریکایی مانند تیلور سوفیت و آریانا گرانده را شکست دهد.

بله شاید عجیب به نظر برسد اما ابدا این مسئله دروغ نیست. حتی این شهرت تا جایی پیش رفته که مخاطبان غربی نیز بیش از آنکه خواننده های و بندهای مربوط به کشور خود را دنبال نمایند، مشتاقانه کی پاپ را انتخاب کرده و حتی این ژانر را ترجیح می دهند. در این مقاله ما نیز ما تلاش کردیم تا برخی از مخاطبان ناآشنا و یا مخاطبانی که این ژانر را دنبال می کنند اما ممکن است تمام بند ها را نشناسند، با برخی از نام آشناترین و با استعداد ترین گروه های کی پاپ آشنا سازیم تا آنها بتواند با دنبال کردن آلبوم ها و ترک های این گروه ها به بهترین های این سبک دسترسی پیدا نمایند.

ما در این مقاله خود را صرفا محدود به معرفی گروه های پسرانه نکردیم و برخی مشهورترین گروه های کی پاپ دخترانه را نیز معرفی ساختیم. تا توانسته باشیم از همه جهات این جلوه فرهنگی پر رونق کشور کره جنوبی را پوشش دهیم. امیدواریم که در این راه موفق بوده و به شما کمکی کرده باشیم. اگر نکته یا مسئله ای وجود دارد که به آن نپرداختیم خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع:

نظر شما درباره  بهترین گروه های کیپاپ (K-Pop) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (18 نظر)

    استری کیدز کجا رفته وتی اکس تی

    پاسخ

    همشون عالی هستن

    پاسخ

    یعنی چی از بهترینایی مثل اسپا و ردولوت و مومولند رو نزاشتید؟ اصلا اونا هیچی استری کیدز کوووو اصلااا ایتزیییییی
    بعدش گروهایی مثل میس ای اصلا اونجا چیکار میکنه؟

    پاسخ

    استری کیدز کجاست؟

    پاسخ

    من از بین گروه های دختر توایس و از بین گروه های پسر اکسو رو خیلی دوست دارم

    پاسخ

    منم اکسو رو خیلی دوسش دارم

    و افتخار میکنم

    پاسخ

    واستی بچه ها چانیول با رزی بلک پینگ رابطه داشته

    پاسخ

    هرکی گفته چرت و پرت گفته

    پاسخ

    توایس بهترین گرلبند کیپاپن باید باشن..مانستاایکس…ردولوت..

    پاسخ

    همه چیز مث حقیقت بود در بین بهترین گروه های کیپاپ
    ولیی ببخشید اون اکسو هستش نه ای اکس او حداقل برای کسای جدیدی کع فن این گروه میشن درست بنویسید فردا پس فردا درست تلفظش کنن:)خیلی ممنون

    پاسخ

    بلک پینک عشققققققققققققه❤❤❤❤❤

    پاسخ

    ولی باید راجب اعضای تی اکس تی و اعضای استری کیدز هم میزاشتید و اینکه ایکس او نه اکسو

    پاسخ

    توایسم چند بار تو بیلبورد بودن . البوماشون تپ قسمتای پرفروشه😓و هیچکس چیزی نمیگه why why whyyyy

    پاسخ

    مطالب خیلی خوب هستند و خلاصه بودن مطالب آن برای کسانی که می‌خواهند اطلاعاتی کسب کنند، مفید است .
    خوب میشد که یه دسته بندی کلی برای ترتیب گروه ها می بود، مثلا بر اساس سال فعالیت آنها یا میزان محبوبیت.
    و خیلی بهتر هم میشد که علاوه بر گروه های قدیمی که قرار دادید ، از گروه های جدید آن ها که میزان معروفیت و محبوبیت بالایی دارند هم قرار دهید
    سایت خیلی خوبی است .ممنون

    پاسخ

    سایت خیلی خوبی دارید
    امیدوارم موفق باشید

    پاسخ