;
coinex

تریلر Resident Evil 4 Remake را تماشا کنید؛ این عنوان رسما رونمایی شد

شب گذشته در رویداد State of Play پلی استیشن، ریمیک بازی Resident Evil 4 معرفی شد. کپکام با انتشار تریلر Resident Evil 4 Remake ، تاریخ انتشار این بازی را نیز اعلام کرد.

مدت‌ها بود که شایعه ساخت Resident Evil 4 Remake در فضای مجازی پیچیده بود. حال با برگزاری رویداد State of Play پلی استیشن در شب گذشته، کمپانی کپکام سوپرایز هیجان انگیزی را برای طرفداران این بازی تدارک دیده بود که آن‌هم اعلام تاریخ انتشار ریمیک بازی Resident Evil 4 برای کنسول‌های نسل نهم و پی‌سی بود.

در سال 2005 کپکام عنوان Resident Evil 4 را منتشر کرد و صنعت بازی را به کلی تغییر داد. Resident Evil 4 نشان دهنده یک تغییر بزرگ برای این فرنچایز پر طرفدار بود. RE4 به‌عنوان یکی از بازی‌هایی محسوب می‌شود که دارای بالاترین امتیاز است و در بین عناوین دیگر می‌درخشد. این بازی برای سال‌های متمادی الهام بخش بازی‌های شوتر سوم شخص بوده است.

کمپانی Capcom چندین بار Resident Evil 4 را در طول سال‌های متمادی مجددا منتشر کرده است. این کمپانی بازی RE4 را برای پلتفرم‌های مدرن بازسازی کرده و حتی یک نسخه VR برای Oculus Quest 2 از آن ساخته است. اما اکنون Capcom با انتشار تریلری ترسناک، از ساخت یک ریمیک کامل از بازی Resident Evil 4 خبر داده است.

تریلر Resident Evil 4 Remake تاریخ انتشار بازی را فاش کرد

کمپانی Capcom آخرین رویداد State of Play پلی استیشن را که در شب گذشته برگزار شد، با اعلام ساخت ریمیک بازی Resident Evil 4 آغاز کرد و با اعلام تاریخ انتشار این عنوان در 24 مارس 2023 (4 فروردین 1402) حرفی برای گفتن باقی نگذاشت. همچنین مشخص شد که این کمپانی در حال کار بر روی ساخت محتوای انحصاری از این بازی برای هدست واقعیت مجازی VR2 پلی استیشن 5 است.

ریمیک بازی Resident Evil 4 با انتشار تریلری رسما معرفی شد

از تریلر منتشر شده از ریمیک بازی Resident Evil 4 می‌توان فهمید که بازی دارای فضای دارک‌تری نسبت به نسخه اصلی است. با این‌که نسخه اصلی Resident Evil 4 رویکرد متفاوتی به نسبت نسخه‌های قبلی خود داشت و از اکشن بیشتری برخوردار بود، اما همچنان دارای عناصر ترسناک نیز بود. حال بر اساس آنچه در تریلر ریمیک بازی Resident Evil 4 نشان داده شده است، ظاهرا نسخه ریمیک این عنوان ترسناک‌تر خواهد بود. اگرچه برای اطمینان از این حرف باید مقداری صبر داشته باشید تا از همه چیز مطمئن شویم.

در تریلر نشان داده می‌شود که قهرمان ریمیک بازی Resident Evil 4 یعنی لئون اس کندی برای نجات دختر رئیس جمهور (اشلی) که در اروپا ناپدید شده است، راهی ماموریتی خطرناک می‌شود. لئون در طول جستجوی خود به دهکده خطرناکی می‌رسد که پر از افراد عجیب و غریبی است که به لاس پلاگاس (Las Plagas) آلوده شده‌اند.

علاوه بر تایید حضور لئون، اشلی و مندز در بازی، این تریلر نگاهی به برخی دیگر از شخصیت‌های محبوب این عنوان می‌اندازد. به‌طور مثال ما آدا وانگ را می‌بینیم که در محتوای جانبی ویژه در RE4 اصلی حضور داشت. جالب است که ببینیم نقش آدا در ریمیک بازی Resident Evil 4 چه خواهد بود. برای این منظور طرفداران باید منتظر بمانند تا Capcom اطلاعات بیشتری را در آینده به اشتراک بگذارد. ریمیک بازی Resident Evil 4 از یک داستان باز طراحی شده به همراه گرافیک و کنترل امروزی ساخته می‌شود، اما ماهیت اصلی خود را نیز حفظ کرده است. این را می‌توان از تریلر پخش شده فهمید که برخی از خاطره‌ انگیزترین لحظات بازی اصلی از جمله رویارویی در دریاچه و مقابله با افراد عجیب و غریب  روستای نمادین این عنوان را نشان می‌دهد.

ریمیک بازی Resident Evil 4 قرار است در تاریخ 24 مارس 2023 (4 فروردین 1402) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس و پی‌سی منتشر شود. در ادامه تریلر Resident Evil 4 Remake را تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

شما هم منتظر تجربه ریمیک بازی Resident Evil 4 هستید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamerant

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر