;
coinex

در فینال دوم جوکر حامد آهنگی کارت جوکر را می‌گیرد

حامد آهنگی در فینال دوم جوکر حضور خواهد داشت. چیزی که این فینال دوم رئالیتی‌شو جوکر را جذاب می‌کند، نقشی‌ست که آهنگی بر عهده دارد.

حامد آهنگی یکی از استندآپ کمدین‌های محبوب ایران محسوب می‌شود. او که این روزها علاوه بر برنامه گفتگو محور شب‌های آهنگی، در فیلم چند میگیری گریه کنی 2 هم بازی کرده است، حال برای دومین بار به جوکر خواهد آمد. محبوبیت روز افزون حامد آهنگی در میان مردم، سبب شده گزینه اصلی رئالیتی‌شوهای نمایش خانگی باشد. او چند بار در شب‌های مافیا نیز حضور داشته است. حتی تلویزیون نیز از محبوبیت آهنگی غافل نبوده؛ چرا که در برنامه دورهمی مهران مدیری نیز حضور داشته و البته جزو بهترین قسمت‌های دورهمی محسوب می‌شده است.

حامد آهنگی در فینال دوم جوکر چه نقشی دارد؟

نکته‌ای که این روزها، همه را بیشتر از همیشه تشنه پخش فینال دوم جوکر کرده است، وجود نقشی جدید به نام جوکر است؛ کسی که برخلاف قوانین بازی، می‌تواند بخندد و دیگران را بخنداند. همین استثنا سبب شده تا کسی که نقش جوکر را بازی می‌کند تا آخرین دقایق رئالیتی‌شو حضور داشته باشد. حال، به نظر می‌رسد برای آنکه رئالیتی‌شو جوکر جذابیت بیشتری پیدا کند، حامد آهنگی در فینال دوم جوکر نقش جوکر را بازی خواهد کرد. خبری که با واکنش مثبت طرفداران رئالیتی‌شو جوکر همراه بوده است.

حامد آهنگی در فینال دوم جوکر حضور خواهد داشت. چیزی که این فینال دوم رئالیتی‌شو جوکر را جذاب می‌کند، نقشی‌ست که آهنگی بر عهده دارد.

 

برنامه جوکر با اجرای سیامک انصاری و تهیه‌کنندگی احسان علیخانی تا به حال شش فصل را پشت سر گذاشته و توانسته جایگاه خوبی میان مخاطبین به دست آورد. البته، برنامه جوکر از همان فصل اول، خیلی زود وارد حواشی شد. چرا که این برنامه کپی برنامه‌ای با همین روند و قوانین است. با این حال، سازندگان کپی‌برداری را انکار نکردند و به نظر می‌رسد، مخاطبین هم خیلی اهمیتی نمی‌دهند. پس می‌توان گفت رئالیتی‌شو جوکر، هدفش که خندان مخاطبینش بوده را به بهترین شکل انجام داده است.

بیشتر بخوانید:

در هفتمین فصل رئالیتی شو جوکر، علاوه بر حامد آهنگی، سیروس میمنت، مهدی ژوله، سام درخشانی، هومن برق‌نورد، علیرضا استادی و یوسف صیادی حضور خواهند داشت.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر