;
coinex

بازی‌های انحصاری PlayStation بیشتری به پی سی راه پیدا خواهند کرد

با توجه به افشای اطلاعاتی که به‌نظر قابل اعتماد هستند، بازی‌های انحصاری PlayStation بیشتری در آینده نزدیک به پی سی راه پیدا خواهند کرد.

زمانی بود که تنها راه برای اجرای بازی‌های پرفروش انحصاری پلی استیشن، داشتن یکی از همین کنسول‌ها بود. اما در سال‌های اخیر با توجه به تغییر سیاست‌های کمپانی سونی، پی‌سی پلیرها نیز می‌توانند تجربه بازی انحصاری PlayStation را بر روی پی‌سی داشته باشند.

سونی در طول چند سال اخیر با انتشار برخی از بازی‌های پر فروش پلی‌ استیشن برای پی‌سی، بازار بازی‌های این پلتفرم را دستخوش تغییر کرده است. البته چند سال پس از انتشار آن‌ها برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5. با توجه به افشای اطلاعات جدید، کمپانی سونی به صراحت اعلام کرده است که قصد دارد بازی‌های انحصاری بیشتری را بر روی پی‌سی عرضه کند و به‌نظر می‌رسد که دو بازی انحصاری بعدی سونی به‌صورت آنلاین در فضای مجازی فاش شده باشد.

بازی‌های انحصاری PlayStation بیشتری در حال پورت شدن برای پی‌سی هستند

اخیرا سونی در رویداد State of Play پلی استیشن تایید کرد که Marvel’s Spider-Man Remastered و Spider-Man: Miles Morales اواخر امسال برای پلتفرم پی‌سی عرضه خواهند شد. این بازی‌های انحصاری سونی که قرار است برای پی‌سی عرضه شوند، برای بازیکنان این پلتفرم  خبر بسیاری خوشایندی بود، اما در کنار این خبر شاید اطلاعات دیگری فاش شده باشد که خبر از انتشار عناوین انحصاری پلی‌ استیشن دیگری می‌دهد.

بازی‌های انحصاری PlayStation بیشتری به پی سی راه پیدا خواهند کرد

کاربر ردیت glockpopp اخیرا به ساب‌ردیت GamingLeaksAndRumours مراجعه کرده و ادعا کرده که Sackboy: A Big Adventure در حال پورت شدن برای پی‌سی است. با توجه به پست اخیر این کاربر، هنگامی که Sackboy: A Big Adventure برای پی‌سی پورت شود، شامل پیشرفت‌هایی از جمله جلوه‌های بصری بهبود یافته و پشتیبانی از DLSS خواهد بود. همچنین ظاهرا با کنترلر DualSense نیز سازگار خواهد بود تا بازیکنان پی‌سی بتوانند تجربه مشابهی را داشته باشند. ظاهرا این پورت از سال گذشته در جریان است و گفته می‌شود که کاربر glockpopp برای پشتیبانی از ادعاهای خود، مدارکی را هم ارائه کرده است.

کاربر ردیت EmpressOfSony هم اسکرین‌ شات‌هایی را منتشر کرده که از ادعاهای glockpopp در مورد پورت Sackboy بر روی پی‌سی پشتیبانی می‌کرد. همچنین آن‌ها بازی انحصاری PlayStation دیگری را نیز فاش کرده بودند که ظاهرا در حال پورت شدن بر روی پی‌سی است. به‌نظر می‌رسد که بازی انحصاری PlayStation یعنی Returnal نیز در مرحله‌ای از پورت شدن برای پی‌سی است، مگر این‌که تصاویر فاش شده اطلاعات غلطی را داده باشند. عنوان Returnal یکی از معدود بازی‌های انحصاری PlayStation 5 است که زمان انتشار، سر و صدای زیادی به‌پا کرد و طرفداران متعددی را هم برای خود جذب کرد. بنابراین اگر این اتفاق بیفتد، پورت این بازی بر روی پی‌سی کار بسیار بزرگی خواهد بود.

به‌نظر می‌رسد سونی عرضه بازی‌های انحصاری‌ PlayStation را بر روی پی‌سی به یک روال عادی تبدیل کرده است. بنابراین طرفداران باید تصور کنند که این اتفاق با انتشار بازی‌های انحصاری پلی استیشن بیشتر، در آینده نیز رخ خواهد داد. اما نباید این انتظار را داشته باشند که سونی همان روز انتشار بازی‌های انحصاری PlayStation بر روی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5، آن‌ها را بر روی پی‌سی نیز عرضه کند. بنابراین کسانی که می‌خواهند بازی‌های انحصاری PlayStation را بدون انتظار تجربه کنند، باید بر روی یکی از کنسول‌های سونی سرمایه گذاری کنند.

بیشتر بخوانید:

شما موافق پورت شدن بازی‌های انحصاری PlayStation بر روی پی‌سی هستید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamerant

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر