;
coinex

بازی Wolfenstein: The New Order را به رایگان بازی کنید

بازی Wolfenstein: The New Order عنوان رایگان بعدی فروشگاه اپیک گیمز است. شما می‌توانید هم اکنون با مراجعه به این فروشگاه آن را دانلود کنید.

فروشگاه اپیک گیمز مدت طولانی است که هر پنجشنبه شب به وقت ایران یک بازی را به‌صورت رایگان در فروشگاه خود قرار می‌دهد و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به‌مدت یک هفته به این فروشگاه مراجعه کرده و بازی رایگان شده را به کتابخانه بازی‌های خود اضافه کنند.

اگر از طرفداران بازی‌های شوتر اول شخص باشید، قطعا نام مجموعه بازی‌های محبوب Wolfenstein را شنیده‌اید. داستان این سری بازی‌ها در طول جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد. این مجموعه در طول سال‌ها جوایز متعددی دریافت کرده است. حال با توجه به آخرین اخبار بازی منتشر شده، بازی Wolfenstein: The New Order در فروشگاه اپیک گیمز استور رایگان شده است. این بازی توسط کمپانی نام آشنای بتسدا در سال 2014 بر روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس 360، پلی استیشن 3 و پی‌سی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: ریمیک بازی Resident Evil 4 رسما رونمایی شد [+تریلر]

با داستان بازی Wolfenstein: The New Order آشنا شوید

داستان بازی در بازه زمانی 1946 تا 1960 اتفاق می‌افتد. در این داستان ارتش نازی‌ها به یک تکنولوژی پیشرفته‌ از جنگ‌ افزارها می‌رسند و توسط آن آمریکا و متحدانش را در جنگ بزرگ جهانی شکست می‌دهند. OSA گروهی از نیروهای توانمند خود را برای جنگ با نازی‌ها به فرماندهی شخصی ملقب به Death’shead می‌فرستد.

بازی Wolfenstein: The New Order را به رایگان بازی کنید

کاپیتان ویلیام بلازکویچ به همراه دوستانش بر علیه نازی‌ها دست به حمله زده، اما نازی‌ها توسط تجهیزات پیشرفته‌ای که دارند هواپیمای آن‌ها را نابود می‌کنند و بلازکویچ و همراهانش دستگیر می‌شوند. پس از مدتی شخصیت اصلی بازی متوجه می‌شود که خود و یارانش در یک آزمایشگاه انسانی به سر می‌برند. بلازکویج به‌همراه دو نفر دیگر دست به فرار می‌زند اما بر اثر برخورد یک تکه فلز با ناحیه سر بیهوش شده و به‌مدت چهارده سال در حالتی کاتاتونیک قرار گرفته و فراموشی می‌گیرد.

داستان سری بازی‌های ولفنشتاین همیشه از پیچش‌ها و روایت هیجان انگیزی برخوردار بوده است. بازی Wolfenstein: The New Order نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر به بازی‌های شوتر اول شخص با گیم‌پلی بسیار سریع علاقه‌مند هستید، می‌توانید این بازی را از فروشگاه اپیک گیمز استور به رایگان دانلود کرده و برای همیشه در کتابخانه بازی‌ها خود داشته باشید. این عنوان تا تاریخ 19 خرداد در این فروشگاه در دسترس قرار خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

شما هم از بازی‌های رایگان فروشگاه اپیک گیمز استفاده می‌کنید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: IGN

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر