;
coinex

این گوشی های شیائومی آپدیت اندروید 13 را دریافت نمی‌کنند

گوگل در رویداد سالانه I/O از نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید رونمایی کرد و به‌زودی، نسخه نهایی آن را در دسترس تولیدکننده‌های گوشی‌های هوشمند قرار می‌دهد. اما برخی از گوشی‌های قدیمی‌تر به اندروید 13 به‌روزرسانی نمی‌‌شوند. اخیرا مشخص شده که برخی گوشی های شیائومی که از نسل‌های قدیمی‌تر هستند، آپدیت اندروید 13 را دریافت نمی‌کنند.

چند روز پیش بود که یکی از منابع آگاه، فهرستی از گوشی های شیائومی را منتشر کرد که واجد شرایط دریافت آپدیت اندروید 13 هستند. نام گوشی‌های شیائومی Mi 11، شیائومی 12 و ردمی Note 11 در این فهرست دیده می‌شود. اما چند گوشی شیائومی از این آپدیت بهره‌ای نمی‌برند.

چه گوشی‌هایی اندروید 13 را دریافت نمی‌کنند؟

خبرگزاری Xiaomiui گزارش کرده که هیچ‌کدام از گوشی‌های سری Mi 10 به اندروید 13 به‌روزرسانی نمی‌شوند. سری می 10 تقریبا دو سال پیش، همراه با اندروید 10 راه‌اندازی شدند و آپدیت‌های اندروید 11 و 12 را دریافت کردند.

این گوشی های شیائومی آپدیت اندروید 13 را دریافت نمی‌کنند

گوشی‌های شیائومی Mi 10T و Mi 10 T Pro هم همینطور؛ در سال 2020 با اندروید 10 کار خود را آغاز کردند و بعدها، اندروید 11 و 12 را نیز دریافت کردند؛ اما از آپدیت اندروید 13 بهره‌مند نخواهند شد.

چند گوشی دیگر از خانواده بزرگ شیائومی هم به همین سرنوشت دچار می‌شوند که از جمله آنها می‌توان به سری ردمی K30، پوکو F2 Pro، پوکو M2 Pro، پوکو M2، پوکو X2 و Mi Note 10 Lite اشاره کرد. همچنین گفته می‌شود که پوکو X3 نیز به اندروید 13 مجهز نمی‌شود؛ اما پوکو X3 Pro از جدیدترین سیستم‌عامل اندروید 13 برخوردار خواهد شد. علاوه‌براین، هیچ‌کدام از گوشی‌های سری ردمی نوت 9 و ردمی 9 هم واجد شرایط دریافت اندروید 13 نیستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آپدیت اندروید 13 برای گوشی‌های شیائومی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: notebookcheck

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر