;
coinex

اپل اولین نسخه بتا iOS 16 را برای توسعه‌ دهندگان عرضه کرد

کمپانی اپل در جریان اعلام رسمی خود در کنفرانس WWDC 2022 اولین نسخه بتا iOS 16 را که شامل یک‌سری ویژگی است، برای توسعه‌ دهندگان عرضه کرد.

امروز در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل (WWDC 2022)، اولین نسخه بتا iOS 16 برای توسعه دهندگان در دسترس قرار گرفت. iOS 16 مجموعه وسیعی از ویژگی‌های جدید از جمله یک قفل صفحه کاملا باز طراحی شده با ویجت‌ها و بهبودهای چندین برنامه سیستمی، اضافه شدن وب پوش نوتیفیکیشن، اضافه شدن قابلیت حذف پیام ارسالی، بازگرداندن پیام پاک شده به‌صورت اتفاقی، علامت گذاری پیام‌ها به‌عنوان خوانده نشده و ویژگی‌های ارتباطی جدید دیگری است.

نسخه بتا iOS 16 برای دانلود توسط توسعه‌ دهندگان در دسترس قرار گرفت

اما باید بدانید که نسخه جدید سیستم عامل اپل تا پاییز منتشر نخواهد شد. اما در حال حاضر نسخه بتا iOS 16 برای توسعه دهندگان در دسترس قرار گرفته است. همان‌طور که از نام این نسخه پیدا است باید انتظار مشکلاتی را در عملکرد و پایداری این سیستم عامل داشته باشیم. اما ظاهرا تست کنندگان گزارش‌هایی مبنی بر این دارند که نسخه بتا iOS 16 دارای باگ‌‌های بیشتری از حد معمول است.

زمانی که شما به‌عنوان یک توسعه‌دهنده در وب‌سایت اپل شناخته شوید، نسخه بتا iOS 16 از طریق یک به‌روزرسانی در قسمت تنظیمات در دسترس شما قرار خواهد گرفت. اما اگر این به‌روزرسانی برای شما نشان داده نمی‌شود، مقداری صبر کنید. زیرا گاهی اوقات چند دقیقه طول می‌کشد تا برای همه توسعه‌ دهندگان ثبت‌نام شده در سایت اپل این به‌روزرسانی ارسال شود. به این نکته نیز توجه داشته باشید که شماره ساخت (build number) نسخه امروز 20A5283p است.

اپل اولین نسخه بتا iOS 16 را برای توسعه‌ دهندگان عرضه کرد

به‌گفته اپل iOS 16 در ماه آینده به‌صورت بتا عمومی برای کاربران منتشر خواهد شد. اما نسخه بتا iOS 16 که امروز منتشر شده است، فقط برای توسعه دهندگان در دسترس قرار دارد.

برای آگاهی بیشتر شما نیز، در اینجا لیستی از مدل‌های آیفون پشتیبانی شده از iOS 16 آمده است:

آیفون 8 و 8 پلاس
آیفون ایکس
آیفون XS و XS Max
آیفون XR
آیفون 11
آیفون 11 پرو و ​​پرو مکس
آیفون 12 و 12 مینی
آیفون 12 پرو و ​​پرو مکس
آیفون 13 و 13 مینی
آیفون 13 پرو و ​​پرو مکس
آیفون SE (نسل دوم و سوم)

بیشتر بخوانید:

شما هم منتظر تجربه نسخه جدید iOS 16 هستید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: 9to5mac

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر