;
coinex

اطلاعاتی از قابلیت اصلاح و ویرایش توییت و دیگر قابلیت‌ها منتشر شد

توییتر در حال آماده سازی قابلیت اصلاح و ویرایش توییت ها برای کاربران است. مدت‌هاست که کاربران توییتر به این ویژگی نیاز دارند و این پلتفرم بالاخره تصمیم گرفته به درخواست کاربران خود پاسخ بدهد.

اخیرا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه عملکرد ویرایش توییت‌ها منتشر شده است. قابلیت اصلاح و ویرایش توییت می‌تواند محبوبیت این رسانه را بیش از پیش افزایش دهد. به گفته‌ی نیما اوجی، توسعه‌دهنده و محقق اپلیکیشن، توییتر در حال کار بر روی یک تایمر است که مدت زمانی که برای ویرایش توییت در اختیار دارید را به نمایش می‌گذارد. این تایمر در زمان ادیت توییت، نشان داده می‌شود.

جزئیاتی از قابلیت اصلاح و ویرایش توییت

در حال حاضر، مشخص نیست که کاربران چند دقیقه فرصت دارند تا یک توییت را ویرایش کنند. هر پلتفرمی قوانین خاص و رویکرد متفاوتی دارد. برای مثال فیس بوک به شما اجازه می‌دهد هر پستی را  ویرایش کنید؛ اما علامت «ویرایش شده» را در کنار پست نشان می‌دهد. از سوی دیگر در اینستاگرام، زمانی که یک کپشن را ویرایش می‌کنید، هیچ علامتی با عنوان edited نشان داده‌ نمی‌شود.

جزئیاتی از قابلیت اصلاح و ویرایش توییت!

نیما اوجی همچنین گفته است که شما نمی‌توانید نسخه قدیمی یک توییت ویرایش شده را لایک، ری‌توییت یا ریپلای کنید. این بدان معناست که توییت ویرایش شده، تقریباً شبیه یک توییت حذف شده است و کاربران دیگر، فقط می‌توانند توییت ویرایش شده را لایک، ری‌توییت یا ریپلای کنند.

خبرگزاری 9to5Google قبلا گزارشی را از Jane Manchun Wong منتشر کرده بود که با گفته‌های نیما اوجی، هم‌خوانی دارد. به گفته او، توییت‌ها حتی با معرفی ویژگی قابلیت اصلاح و ویرایش توییت «بدون تغییر» باقی می‌مانند. وونگ بر اساس یافته‌های خود توضیح می‌دهد که به جای ویرایش توییت اصلی، پلتفرم یک توییت جدید با استفاده از یک شناسه متفاوت ایجاد می‌کند. بنابراین به نظر می‌رسد، توییتر سابقه توییت اصلی و همچنین هرگونه ویرایش قبلی را که کاربر انجام داده است، حفظ خواهد کرد. به نظر می‌رسد قابلیت ویرایش توییت‌ها در انحصار مشترکین توییتر آبی (Twitter Blue) باشد.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قابلیت اصلاح و ویرایش توییت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر