;
coinex

هوشمند عقیلی خواننده قدیمی درگذشت؟ [+ بیوگرافی خواننده]

کمی پیش در صفحات اجتماعی خبرهایی مبنی بر درگذشت هوشمند عقیلی ، خواننده قدیمی موسیقی ایران منتشر شد، آیا خبر تکذیب شد؟ جزئیات بیشتر را در تکراتو دنبال کنید.

هوشمند عقیلی متولد سال ۱۳۱۶ در شهر آباده یکی از توابع استان فارس است. این خواننده‌ی فقید که در نوجوانی و سن 13 سالگی به تشویق پدرش موسیقی را آموخت، نزد استادانی همچون تاج اصفهانی، محمود کریمی و اسماعیل مهرتاش به شاگردی پرداخت. او چهره‌ای آشنا در تلوزیون ایران پیش از انقلاب بود و توانست توانایی‌های خود را در آواز ایرانی شکوفا کند. عقیلی در کارنامه‌ی خود اجرای آثاری از حسین قوامی و مرتضی حنانه را دارد.

آیا هوشمند عقیلی خواننده قدیمی در گذشته است؟

خبرهای منتشر شده در شبکات اجتماعی حاکی از درگذشت خواننده‌ی قدیمی، هوشمند عقیلی بود. این خواننده که در سال 1356 به آمریکا مهاجرت کرده بود و تا اواسط دهه 80 نیز به فعالیت خوانندگی خود ادامه داد، در صفحه رسمی خود این خبر را تکذیب کرد.

عقیلی مهران، تحصیلات خود را در رشته ادبیات انگلیسی تمام کرده بود و مدتی با سمت کارشناس وزارت تعاون قبل از انقلاب مشغول بود. این خواننده از هنرمندان انگشت شماری است که در سبک پاپ نیز آثار و قطعات موفقی را اجرا کرده است. او در خاطره و ذهن مردم ایران با قطعاتی همچون فردا تو می‌آیی و دریا با آهنگسازی جهانبخش پازوکی و تنظیم ناصر چشم آذر جاودان شد و نوستالژی زیبایی را در قلب طرفدارانش ثبت کرد.

هوشمند عقیلی

او از معدود خواننده های موسیقی ایرانی است که در حوزه پاپ نیز اثار خوب و موفقی را در کارنامه هنری‌اش ثبت کرد. آرزوی تداوم سلامتی برای این خواننده داریم.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد آثار هوشمند عقیلی چیست؟ نظرات خود را درباره این نوشتار با ما در بخش کامنت‌های تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر