;
coinex

فیلم سجاد غریبی در آسانسور که سوژه خنده شد

یک بار دیگر سجاد غریبی با تصاویر و ویدیوی جدید جنجالی‌اش در آسانسور، توجه همه را به خود جلب کرد. با این خبر همراه ما باشید تا فیلم سجاد غریبی در آسانسور را مشاهده کنیم.

این روزها سجاد غریبی که لقب هالک ایرانی را به خود گرفته است، دوباره با انتشار یک ویدیو در آسانسور، موجب اعتراض بسیاری از کاربران شده است.

فیلم سجاد غریبی در آسانسور

سجاد غریبی در طول یک سال گذشته جزو افراد پر ماجرا و پر سر و صدا بود. ماجرای ویدیوی جدید او از این قرار است که در ابتدا او وارد آسانسور می‌شود و سپس دستانش را طوری باز می‌کند که انگار فضای آسانسور برای هیکل او کوچک است. فیلم برداری این ویدیو از قسمت پشتی او انجام شده، ولی کاملا مشخص است که او در مورد کوچک بودن فضای آسانسور مبالغه می‌کند. به نظر می‌رسد هدف از پخش این ویدیو فقط نشان دادن قوی هیکل بودن سجاد غریبی است در حالی که نامتوازن بودن بالا تنه او با پایین تنه‌اش، به طور کامل مشخص است.

فیلم سجاد غریبی در آسانسور را ببینیم:

فیلم برداری این ویدیو از قسمت پشتی او انجام شده، ولی کاملا مشخص است که او در مورد کوچک بودن فضای آسانسور مبالغه می‌کند. به نظر می‌رسد هدف از پخش این ویدیو فقط نشان دادن قوی هیکل بودن سجاد غریبی است در حالی که نامتوازن بودن بالا تنه او با پایین تنه‌اش، به طور کامل مشخص است.

سجاد غریبی برای گرفتن لقب هالک ایرانی، ابتدا تصاویر و عکس‌هایی از خود در صفحات مجازی به خصوص اینستاگرام منتشر کرد. در تمام تصاویر منتشر شده، کاملا مشخص بود که سایز او بزرگ‌تر بوده و قوی هیکل‌تر به نظر می‌رسید. حتی بزرگ بودن سایز بدن او، بیشتر از یک ورزشکار معمولی یا یک ورزشکار رشته بدنسازی بود. مارتین فورد بازیگر و بدنساز بریتانیایی در اواسط فروردین ماه سال جاری سجاد غریبی را به یک نبرد در لندن دعوت کرد. با این دعوت، این اولین مبارزه او در رشته بوکس و ام ام ای می‌شد.

زمانی که مارتین فورد به انتشار تصاویری از تمرینات استقامتی در باشگاه و خانه‌اش پرداخت، سجاد غریبی به حالت تمسخر به انتشار تصاویری پرداخت که در آن در حال له کردن میوه‌هایی مثل هندوانه، پرتقال و … بود. این کار نامتعارف او بسیار خبرساز شد.

تمسخر فورد توسط غریبی، ماجرای جنجالی در فضای مجازی ایجاد کرد و حتی موجب رسوایی سجاد غریبی شد. غریبی با متهم کردن فورد به گول زدن و نامردی، کاربران ناراضی را به سوی خود روانه کرد. این کاربران لقب استاد فتوشاپ را به او دادند و در پی این اتهام، انتقاد و توهین‌های فراوان را نثار غریبی کردند.

ویدیوها و تصاویری که غریبی بعد از این ماجرا از خود منتشر کرد، نشان می‌داد که هیکل خود کوچک‌تر از تصاویر و عکس‌های قبلی بوده است.
البته ناگفته نماند که غریبی با ترفندهایی مانند حالت ایستادن، حالت مخصوص راه رفتن هیکل خود را قوی‌تر از چیزی که هست، نشان می‌دهد.

فیلم سجاد غریبی در آسانسور

بعد از گذشت مدتی از این ماجرا، فورد اعلام کرد که نبرد خود با غریبی را لغو می‌کند. دلیل این کار را نگرانی از خودکشی غریبی بعد از شکست حتمی در این نبرد اعلام کرد. به گفته فورد، او این تصمیم را زمانی گرفت که غریبی آرزوی مرگ کرده بود و گفته بود که خانواده‌اش با او قطع ارتباط کرده‌اند. هر چند بعد از اعلام این خبر توسط فورد، سجاد غریبی اظهار کرد که رقیب بریتانیایی از مبارزه با او ترسیده است.

در نهایت، یک بدنساز قزاقستانی در ماه‌های اخیر سجاد غریبی را دعوت به یک مبارزه کرده است. این مبارزه قزاقستانی را تایتان قزاق یا گوریل قزاق می‌شناسند. بعد از دعوت‌های متمادی او از سجاد غریبی، اکنون غریبی نیز در آخرین واکنش‌ها، درخواست مشابهی کرده است.

سجاد غریبی متولد ۲۸ آذر ماه ۱۳۷۰ در اهواز است که در بوشهر بزرگ شده و در همان شهر زندگی می‌کند. او در دانشگاه آزاد بوشهر کارشناسی بازرگانی خوانده و از سال ۱۳۸۶ زمانی که ۱۶ ساله بوده ورزش را شروع کرده است.

نشریه سان گزارشی در مورد هالک ایرانی منتشر کرده و نوشته است: غریبی متهم به مصرف داروهای تقویت کننده برای به دست آوردن هیکل عظیم خود است، اما حاضر است برای اثبات اینکه هرگز مواد ممنوعه مصرف نکرده است، آزمایش خون انجام دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد فیلم سجاد غریبی در آسانسور چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (120 نظر)

    مجازی از اول اومد من فقط تلگرام نصب کردم قبلتر برنامه های دیگه اینستا بخدا دو هفته نصب کردم ۱۲۰اشناها فالوورم بودن همه آشنا دوست هم خدمتی های سابقم تو سربازی دیدم چیز چرت پرت حس کردم همه عقده دارن ببخشید طرف گوشی خریده میزاره طرف دلقک بازی درمیاره زدم حذف کردم ۹۰ کیلو وزنمه کارگر پمپ بنزینم نه بزن بهادرم نه هیچی فقط در حد دفاع از خودم ناموسم میتونم دفاع کنم خدایا شکرت اولنش بهم شخصیت دادی بخدا یکی بهم بگه تو من ده شب بخدا آرزوی مرگ میکنم همیشه احترام میزارم انتظار احترام ندارم ولی بی احترامی هم حالم بد میشه همین که ۲۹سالمه ظاهر شغل نمیگم عالی ولی خدا شکر همه منو با سر سنگینی خودم می‌شناسن همین آشناهام بهم احترام از رو ته قلب میزارن خدا شکرت مجازی من همون اول اومد گفتم‌ همه دروغن از پولدارا بگیر دیدین طرف یع لایوهای بی معنی خندم میگیره ملیونی آدم نشستن به حرفاش گوش میکنن چی بشه هنرشون چیه نمی دونم فوش نشون دادن پول هنره خدایا شکرت الانم بخدا فقط خواستم مطمن شم این انسان واقعا عقده خلاصه مطمن شدم دست وا کردی چی بشه حتی آقای چوپان ورزشکار معتبر احترام زیاد داره ولی هرکس هست برای خودشه من تا وقتی بهش احترام میزارم این ادا درنیار اون ریس اینستاکرام به این آقا خیلی درب داغونای دیگه تیک آبی چی داده خندم گرفته آخه تیک آبی تا جایی میدونم برای هنرمندان معروف برند معروف حتی خیلی فوتبالیستای ما تیک آبی ندارن نمی دونم آقای غریبی بخدا بهت میگن شیرین. عقل از قیافت معلومه خالی بندی اوایل گفتم‌ گناه داره ولی الان توهین حقته تو محلتون خدا میدونه چقدر سوژه ش کردن متاسفم خیلی خلاصی یاحق

    پاسخ

    من خودمم خندم میگیره ولی حاجی مسخره نکنین

    پاسخ

    این یارو از کجا اومده که این حجم از عقده های روانی دوران کودکیش رو باخودش داره حمل میکنه؟!!! این رفتارها خیلی عجیبه و مطمئنا باید به چند روانشناس خبره مراجعه کنه. پسرجان فتیله رو بکش پایین میخوایم بخوابیم

    پاسخ