;
coinex

رندر گوشی شیائومی 12 اولترا دوربین قدرتمند آن را نشان می‌دهد

اطلاعاتی از طراحی گوشی جدید کمپانی شیائومی توسط رندر گوشی شیائومی 12 اولترا فاش شد. دوربین قدرتمند یکی از جزییات مهم این رندرها بود.

گرچه شیائومی پیش از این چند گوشی هوشمند از سری 12 را به بازار عرضه کرده بود، اما به نظر می‌رسد گران‌ترین و قدرتمندترین گوشی هوشمند این سری، شیائومی 12 اولترا باشد که هنوز دنیای تکنولوژی در انتظار رونمایی آن است. اطاعاتی جسته و گریخته از این گوشی هوشمند در فضای مجازی منتشر شده بود اما به تازگی Steve Hemmerstoffer اولین رندر گوشی شیائومی 12 اولترا به طور رسمی منتشر کرد. این رندرها اطلاعاتی از چگونگی طراحی 12 اولترا به ما می‌دهد. اندازه و ابعاد دوربین بر روی قاب پشتی این گوشی هوشمند یکی از ویژگی‌هایی است که این رندر به ما نشان می‌دهد.

 جزئیاتی از لنز دوربین در رندر گوشی شیائومی 12 اولترا

طبق رندرهای منتشر شده، یک ماژول دوربین بزرگ که فضای زیادی از قاب پشتی گوشی هوشمند را گرفته است، در گوشی شیائومی 12 اولترا دیده می‌شود. ماژول دوربین شیائومی 12 اولترا متشکل از تعداد 7 بریدگی است که تعداد 3 عدد از آن سنسور و 4 عدد بعدی لنز است که احتمالا لنز پایینی ماژول دوربین، پریسکوپ با قابلیت زوم دیجیتال باشد.

 جزئیاتی از لنز دوربین در رندر گوشی شیائومی 12 اولترا

گفته می‌شود کمپانی شیائومی در ساخت این گوشی از به روزترین و پرقدرت ترین سیستم موجود استفاده خواهد کرد. همانظور که اشاره شد بیشترین اطلاعاتی که از رندر گوشی شیائومی 12 اولترا می‌توان دریافت کرد، مربوط به دوربین این گوشی هوشمند است. زیرا امروز کمپانی‌های سازنده گوشی، مهم‌ترین بخش رقابت خود را کیفیت و رزلوشن دوربین‌ها می‌دانند. دوربین اولترا 12 نیز به نظر می‌رسد کنار دوربین اصلی، دوربین تله فوتو و اولترا واید داشته باشد. همچنین مشکل لرزش دست در این مدل به طور چشمگیری با تعبیه‌ی سیستم لرزشگیر دوگانه کاهش می‌یابد. همچنین به نظر می‌رسد با بهره‌گیری از یک یا دو سنسور سه بعدی در این ماژول، قابلیت‌های فوکوس و … در این گوشی بسیاز حرفه‌ای باشد. طبق رندرهای شیائومی 12 اولترا، به نظر می‌رسد این گوشی اولین گوشی هوشمند باشد که در آن سنسور Exmor IMX800 تعبیه می‌شود.

طبق جزئیات فاش شده این سنسور دارای ویژگی‌هایی همچون رزولوشن 50 مگاپیکسلی و اندازه‌ی 1.101 اینچی است که این بزرگ‌ترین سنسور دوربین برای گوشی‌های هوشمند در تاریخ محسوب می‌شود. احتمالا علاوه بر این سنسور 50 مگاپیکسلی، دو سنسور 48 مگاپیکسلی تله فوتو و اولترا واید نیز در این گوشی عرضه شود. همچنین به نظر می‌رسد شیائومی بر دوربین ToF سه‌بعدی این گوشی هوشمند بسیار کار  کرده است. طبق رندر گوشی شیائومی 12 اولترا یک لیزر کوچک برای روشن کردن نور مادون قرمز در دوربین این گوشی استفاده شده است و نور ساتع شده اشعه‌ی مادون قرمز می‌تواند اطلاعات اجسامی که در برابر سنسور دوربین قرارمی‌گیرند را به دوربین انعکاس دهد. از دیگر ویژگی‌های جذاب این گوشی قابلیت زوم دیجیتال با 120 برابر قدرت خواهد بود.

رندر گوشی شیائومی 12 اولترا از طراحی این گوشی چه می‌گویند؟ 

رندر گوشی شیائومی 12 اولترا از طراحی این گوشی چه می‌گویند؟

طبق اطلاعات فاش شده، شیائومی 12 اولترا دارای نمایشگری 6.73 اینچی AMOLED خمیده با رفرش ریت 120 هرتزی و رزولوشن 2K خواهد بود و پردازنده‌ی اسنپدراگون 8 پلاس است. ضمنا به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند از نرخ نوسازی LTPO 2.0 و سنسور E5 شرکت سامسونگ پشتیبانی می‌کند.

احتمال می‌رود که این گوشی با دو جنس بدنه‌ی متفاوت عرضه شود. طبق افشاگری‌های Digital Chat Station در ویبو، 2 بدنه و جنش متفاوت شیائومی 12 به شرح زیر است:

بدنه چرمی و رنگ مشکی و یا بدنه‌ی سرامیکی و رنگ سفید. البته استفاده از این جنس‌ها پیشتر در شیائومی می 11 اولترا نیز تجربه شده بود. به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند که احتمالا در جولای رونمایی، ابعادی با مشخصات 161.9 در 74.3 در 9.5 mm و وزن 234 gr خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رندر گوشی شیائومی 12 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر