;
coinex

ایپ کوین (APE) به محبوب‌ترین رمزارز نهنگ‌ها تبدیل شد

ایپ کوین در روز گذشته به محبوب‌ترین رمرارز نهنگ‌ها تبدیل شد. این رمزارز میان 5000 کیف پول بزرگ اتریوم جابجا شده است. با ما همراه باشید.

معامله‌گران در 24 ساعت گذشته بیش از 20 میلیون دلار توکن ایپ کوین را مبادله کردند. حجم کل معاملات روز گذشته ایپ کوین 250 میلیون دلار بود.

100 نهنگ برتر اتریوم علاوه بر معامله Apecoin ، حدود 20 میلیون دلار از این رمزارز را در کیف‌ پول‌های خود نگه‌داری می‌کنند. ایپ کوین در حال حاضر به یکی از بزرگترین دارایی‌های نهنگ‌های بازار رمزارزها تبدیل شده است.

عملکرد قیمتی ایپ کوین

علی‌رغم فعالیت بالای نهنگ‌های اتریوم، Apecoin نوسان خاصی در بازار نداشته است. قیمت این رمزارز در دو روز گذشته تنها یک درصد تغییر کرده است. دلیل فعالیت کم معامله‌گران و سرمایه‌گذاران، عدم وجود موارد استفاده کاربردی از Apecoin و همچنین سقوط کلی صنعت توکن‌های غیرمثلی به شمار می‌رود.

ایپ کوین (APE)

Apecoin در حال حاضر 80 درصد با بالاترین قیمت تاریخی خود فاصله دارد. به دنبال توزیع موفق Apecoin ، این رمزارز با افزایش شدید هزینه شبکه، شلوغی و ناکارآمدی باعث ایجاد آشفتگی گسترده در شبکه اتریوم شده است.

توسعه‌دهندگان کلکسیون NFT و رمزارز Apecoin برای رفع این مشکل پیشنهاد دادند که ایپ کوین به شبکه اصلی خود منتقل شود. این کار منجر به جلوگیری از ایجاد مشکل در شبکه و تداخل کدنویسی Apecoin با شبکه اتریوم انجام خواهد شد. پروژه DAO با پیشنهاد توسعه‌دهندگان مخالفت کرد و اظهار داشت که APE می‌بایست در زنجیره اتریوم باقی بماند.

مطالب بیشتر در تکراتو:

منبع: u.today

نظر شما درباره رمزارز Apecoin چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر