;
coinex

قابلیت اضافه کردن 512 نفر به گروه‌ واتساپ ؛ پیشرفت مهم، اما همچنان ناامیدکننده

اضافه کردن 512 نفر به گروه‌ واتساپ ، جدیدترین قابلیتی است که به‌زودی به این اپلیکشن اضافه می‌شود؛ درحالی‌که اپلیکیشن رقیب، یعنی تلگرام به کاربران اجازه می‌دهد گروه‌های 200 هزار نفره ایجاد کنند.

پیشتر اعلام شده بود واتساپ در آپدیت جدید خود، قابلیتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که بتوانند گروه‌هایی با تعداد اعضای بیشتر بسازند. اخیرا با انتشار نسخه بتا آپدیت واتساپ برای iOS، اندروید و دسکتاپ، مشخص شد قابلیت اضافه کردن 512 نفر به گروه‌ واتساپ اجرا شده است. قبل از این کاربران می‌توانستند گروه‌هایی با 256 عضو را در واتساپ تشکیل دهند.

قابلیت اضافه کردن 512 نفر به گروه‌ واتساپ چیز جالبی نیست!

کمپانی واتساپ در حالی این قابلیت را ارائه داده که بزرگترین رقیب آن، یعنی تلگرام، قابلیت اضافه کردن 200 هزار کاربر در هر گروه را فراهم کرده است. اما در هر صورت پیشرفت چشمگیری در واتساپ محسوب می‌شود.

این قابلیت در حال حاضر در نسخه‌ی بتا اجرا می‌شود و تمام کاربران می‌توانند با به روزرسانی اپلیکیشن از آن استفاده کنند. منتظر ارائه‌ی قابلیت اضافه کردن 512 نفر به گروه‌ واتساپ در نسخ نهایی اپلیکیشن نیز هستیم؛ گرچه به گزارش برخی از کاربرام این قابلیت در نسخه پایدار نیز ارائه شده است.

قابلیت اضافه کردن 512 نفر به گروه‌ واتساپ ؛ پیشرفت مهم، اما همچنان ناامید کننده

واتساپ درباره قابلیت جدید توضیح می‌دهد

به نظر می‌رسد اپلیکیشن واتس‌اپ مدتی است در نظر دارد قابلیت‌های مفید دیگری را نیز به کاربران خود ارائه کند. در معرفی و شرح این قابلیت‌ها می‌توان به ارسال واکنش و بازخورد با ایموجی و  ارسال فایل‌های 2 گیگابایت اشاره کرد. طبق اخبار منتشر شده، توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن در نسخه‌ی متا قصد اضافه کردن ویژگی‌هایی از جمله قابلیت ویرایش پیام‌ و بازیابی پیام‌ حذف را دارند

کمپانی واتساپ در وبلاگ رسمی خود، قابلیت جدید را این‌گونه معرفی کرد: درخواست کاربران برای ما بسیار مهم است و بکی از با اهمیت‌ترین درخواست‌ها که به طور مداوم دریافت می‌شد، قابلیت عضو کردن تعداد بیشتری از کاربران در یک چت گروهی بود. با توجه به این، تصمیم گرفتیم قابلیت اضافه کردن اعضا را از 256 به 512 اعضا ارتقا دهیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد قابلیت اضافه کردن 512 نفر به گروه‌ واتساپ چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با  تکراتو  و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر