;
coinex

نهنگ‌ها در حال انباشت بیت کوین هستند

زمستان کریپتویی مانع انباشت بیت کوین توسط نهنگ‌ها نشد. علی‌رغم کاهش مداوم قیمت، سرمایه‌گذاران میلیون‌ها دلار بیت کوین را انباشت کرده‌اند.

تحقیقات IntoTheBlock نشان می‌دهد که صرافی‌های متمرکز شاهد خروج خالص 730 میلیون دلاری بیت کوین (BTC) در هفته گذشته بوده‌اند. در هفته ماقبل آن نیز حدود 1 میلیارد دلار بیت کوین از این صرافی‌ها خارج شده است.

تمایل سرمایه‌گذاران به انباشت بیت کوین

طبق داده‌های منتشر شده توسط تیم تحقیقاتی IntoTheBlock، شاخص خروجی خالص از تفریق میزان کل بیت کوین خروجی از صرافی‌ها از میزان کل ورودی بیت کوین به صرافی‌ها در طی هفت روز گذشته به دست می‌آید.

نهنگ‌ها در حال انباشت بیت کوین هستند

خروجی خالص مبادلات ارتباط مستقیم با انباشت دارد. اعداد به دست آمده نشان‌دهنده وجود تقاضای شدید برای بیت کوین در قیمت‌های زیر 30 هزار دلار است.

رفتار قیمت بیت کوین و اتریوم

بیت کوین در زمان انتشار این مقاله با قیمت 29109 دلار معامله می‌شود. بزرگترین رمزارز بازار در 24 ساعت گذشته 2.7 درصد کاهش قیمت را تجربه کرده است. اتریوم نیز این هفته شاهد فشار ورودی 200 میلیون دلاری و در هفته ماقبل آن، فشار خفیف خروجی 84 میلیون دلاری را تجربه کرد.

به گفته Outumuro، ورود رمزارزها به صرافی‌ها نشان‌دهنده افزایش فشار فروش خواهد بود. در سال 2021 تحقیقاتی توسط شرکت تجزبه و تحلیل Santiment منتشر شد. این تحقیقات نشان می‌دهند که افزایش شدید جریان مبادلات در صرافی‌ها به طور میانگین باعث کاهش 5 درصدی قیمت دارایی‌های کریپتو خواهد شد.

اتریوم در زمان نگارش این مقاله با قیمت 1665 دلار معامله می‌شود. قیمت دومین رمزارز بزرگ دنیا از لحاظ ارزش بازار در 24 ساعت گذشته بیش از 6 درصد کاهش پیدا کرده است. این رمزارز در طول هفته گذشته نیز سقوط 6 درصدی را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره انباشت بیت کوین توسط نهنگ‌ها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: dailyhodl

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر