;
coinex

افشاگری عباس موزون : محسن چاووشی تجربه مرگ موقت داشته است

افشاگری عباس موزون در مورد محسن چاووشی چه بوده است؟ مجری برنامه زندگی پس از زندگی می‌گوید محسن چاووشی تجربه مرگ موقت داشته است. انتقادات زیادی به این برنامه وارد شده است.

عباس موزون مجری برنامه زندگی پس از زندگی به تازگی ادعا‌یی را در مورد محسن چاوشی مطرح کرده است. ادعا‌یی که در یک برنامه تلویزیونی در شبکه افق مطرح شده و حالا ویدیوی آن میان کاربران دست به دست می‌شود.  عباس موزون در یک برنامه درباره محسن چاووشی گفت:

محسن چاوشی هم تجربه‌گر مرگ بوده است. بنظر من پشت این صدا یک نفسِ خاصی است اکثر تجربه‌گران تحول های عمیق به سمت مثبت دارند.

افشاگری عباس موزون : محسن چاووشی تجربه مرگ موقت داشته است

این مجری تلویزیون سپس می‌گوید که محسن چاوشی این موضوع را مستقیم به خودش نگفته و از طریق واسطه‌ها پیام را دریافت کرده است. این مجری تلویزیون سپس فاش می‌کند که قرار است جلسه‌ای با محسن چاوشی در این رابطه داشته باشند و اگر او بپذیرد، برنامه‌ای ضبط کنند و چاوشی بیاید و از تجربیات نزدیک به مرگ خود بگوید. موزون سپس ابراز امیدواری می‌کند که محسن چاوشی دعوت به برنامه را بپذیرد. این در حالی است که در طول سال‌های اخیر محسن چاوشی در هیچ مصاحبه تلویزیونی شرکت نکرده و تمایلی هم به این موضوع نشان نداده است.

ویدیوی این اظهارات را در ادامه تماشا کنید:

عباس موزون سپس فاش می‌کند که قرار است جلسه‌ای با محسن چاوشی در این رابطه داشته باشند و اگر او بپذیرد، برنامه‌ای ضبط کنند و چاوشی بیاید و از تجربیات نزدیک به مرگ خود بگوید.

محسن چاوشی زادهٔ خرمشهر است و اصالتی کُردتبار دارد. خانواده وی با توجه به شرایط کاری که پدرش به عنوان کارمند شرکت نفت داشت به خرمشهر مهاجرت کردند و محسن در خرمشهر متولد شد. وی فرزند پنجم خانواده و دارای دو خواهر و سه برادر (مهراد، فرهاد و هوشنگ) است.

حالا هم که ویدیوی جنجالی عباس موزون با ادعاهایش در فضای مجازی می‌چرخد، محسن چاوشی با عدم واکنش خود تلاش کرده از این حواشی دور بماند. زندگی پس از زندگی برنامه‌ای به کارگردانی، تهیه کنندگی و اجرای عباس موزون بود که فصل اول و دوم و سوم آن سال گذشته و امسال از شبکه چهار پخش شد. در این برنامه عباس موزون و مهمان‌ها به بیان تجربیات نزدیک به مرگ می‌پرداختند.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر