;
coinex

ایلان ماسک: برای کاهش هزینه‌ها چاره‌ای جز تعدیل نیرو در توییتر نیست

ایلان ماسک روز پنج‌شنبه به کارمندان توییتر گفت که شرکت باید هزینه‌ها را کاهش دهد و این یعنی، احتمال تعدیل نیرو در توییتر وجود دارد.

به گفته کارمندانی که اظهارات ایلان ماسک را شنیدند، ماسک در پاسخ به پرسش کارمندان درباره‌ی تعدیل نیرو در توییتر گفت: «در حال حاضر هزینه‌ها از درآمد بیشتر است و این وضعیت خوبی نیست.»

از زمان اعلام خبر خرید توییتر توسط ایلان ماسک، مسئله اخراج بیش از 7000 کارمند توییتر مورد توجه قرار گرفته است. مدیر عامل فعلی، پاراگ آگراوال در جلسه قبلی به کارکنان گفت که اخراج «در حال حاضر» برنامه ریزی نشده است.

ایلان ماسک خواستار تعدیل نیرو در توییتر است!

به گزارش نیویورک تایمز، ماسک می‌خواهد تعداد شغل‌های مهم در توییتر را در کوتاه‌مدت افزایش دهد. پس از آن، حدود 900 نیرو را تعدیل می‌کند و دوباره به روند رشد و استخدام نیروی جدید ادامه می‌دهد. تعدیل نیرو در توییتر این روزها باعث نگرانی بسیاری از کارکنان این کمپانی شده است.

ایلان ماسک به تعدیل نیرو در توییتر اشاره کرد

درآمد سالانه توییتر در سال گذشته به 5.08 میلیارد دلار رسیده است که این رقم در سال 2020، 3.72 میلیارد دلار بود. اما به گفته کارشناسان این شرکت همچنان در ضرر است. زیان سالانه‌ی توییتر در سال 2021 به 221 میلیون دلار کاهش یافته که نسبت به ضرر 1.14 میلیارد دلاری در سال 2020 امیدوار کننده است. ماسک در نظرات خود در مورد برنامه‌های آینده توییتر، از جمله تمرکز شدید روی اشتراک، تعدادی از محصولات متمرکز بر درآمد را در اولویت قرار داده است و در نظر دارد با تعدیل نیرو هزینه‌ها را کاهش دهد. 
بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تعدیل نیرو در توییتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر